Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

    Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
    но можеш ли да обясниш какъв е оптималния размер на гумите с които кита работи най-добре?
    Ако още нещо важно не съм разбрал - ще се радвам да го изясним.
    Само за това не се сетих да питам инженерите от Calmini, ще се поправя и ще пиша .
    Мое мнение колкото по-големи толкова по-добре

    Коментар


    • #47
      До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

      Схематично идеята ми е тази на картинката - със зелената линия - хода на дългоходов ам, а с червено - другия с подложка. Това имах предвид под увеличаване на хода нагоре (намален при сгъване ход с подложката).
      Прикачени файлове
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #48
        До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

        Между другото сме мерили ход на стандартни амове и такива за лифт 2,5". На Патрул. Имаха абсолютно еднакъв ход. Просто по дълги, равносилно на удължени с подложка. Разбира се са с по голям диаметър на цилиндъра и стеблото.

        Коментар


        • #49
          До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
          Ок - каретата те спъват за разгъването, а не за сгъването, а в случая с подложката точно при сгъването е намален хода - ако гумата опира отгоре, тогава ми е ясно
          Сам си отговорил! Увеличили са хода и са свалили работния диапазон на амортисьорите долу, каквато е и целта на упражнението.

          Коментар


          • #50
            До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

            Ами значи това вече сме го постигнали с подложки на амовете,и сменени задни пружини,както и куп други дреболии спомагащи лифта,може да се каже че самоделния лифт иницииран от Иван Попов е даже по ефективен от предоставения,(добавям и боди лифт 5 см) ,в смисьл че е подложките са по големи и дава малко по голяма височина,в последствие се добавят подложка на кардана-3 см,подсигуряване на носачите,ексцентричен болт или фиксиране с шаиби на макферсона и други полезни нещица,излиза си доста на сметка когато си ги монтираш сам(аз лично няколко пьти си оптимизирах окачването докато се приближи максимално до това на Калмини)и стигнах до извода че отпреде Витарата не струва колкото и да се пьнем на оргиналното окачване с макферсони -иска си целия мост, като най безболезнено ще е от Сами 1,3(Мислим над него с няколко "инжинера" ,лятото може би ще стане и тва,като се добавят друг тип амортисиори осигуряващи огромни ходове,и отпреде по дьлги пружини.
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #51
              До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              Ами значи това вече сме го постигнали с подложки на амовете,и сменени задни пружини,както и куп други дреболии спомагащи лифта,може да се каже че самоделния лифт иницииран от Иван Попов е даже по ефективен от предоставения,(добавям и боди лифт 5 см) ,в смисьл че е подложките са по големи и дава малко по голяма височина,в последствие се добавят подложка на кардана-3 см,подсигуряване на носачите,ексцентричен болт или фиксиране с шаиби на макферсона и други полезни нещица,излиза си доста на сметка когато си ги монтираш сам(аз лично няколко пьти си оптимизирах окачването докато се приближи максимално до това на Калмини)и стигнах до извода че отпреде Витарата не струва колкото и да се пьнем на оргиналното окачване с макферсони -иска си целия мост, като най безболезнено ще е от Сами 1,3(Мислим над него с няколко "инжинера" ,лятото може би ще стане и тва,като се добавят друг тип амортисиори осигуряващи огромни ходове,и отпреде по дьлги пружини.
              С най добри чуства ти пожелавам успех.

              Само да те попитам някога карал ли си кола с монтирано марково окчване?

              Коментар


              • #52
                До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                С най добри чуства ти пожелавам успех.

                Само да те попитам някога карал ли си кола с монтирано марково окчване?
                Да много,ама чужди
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #53
                  До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                  Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                  Ами значи това вече сме го постигнали с подложки на амовете,и сменени задни пружини,както и куп други дреболии спомагащи лифта,може да се каже че самоделния лифт иницииран от Иван Попов е даже по ефективен от предоставения,(добавям и боди лифт 5 см) ,в смисьл че е подложките са по големи и дава малко по голяма височина,в последствие се добавят подложка на кардана-3 см,подсигуряване на носачите,ексцентричен болт или фиксиране с шаиби на макферсона и други полезни нещица,излиза си доста на сметка когато си ги монтираш сам(аз лично няколко пьти си оптимизирах окачването докато се приближи максимално до това на Калмини)и стигнах до извода че отпреде Витарата не струва колкото и да се пьнем на оргиналното окачване с макферсони -иска си целия мост, като най безболезнено ще е от Сами 1,3(Мислим над него с няколко "инжинера" ,лятото може би ще стане и тва,като се добавят друг тип амортисиори осигуряващи огромни ходове,и отпреде по дьлги пружини.
                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  С най добри чуства ти пожелавам успех.

                  Само да те попитам някога карал ли си кола с монтирано марково окачване?
                  Самото условие на първоначалната задача, лифт на Витара с независимо предно окачване, определя и отговора: Не може да се изпълни такъв лифт без подложки на предните амортисьори. Иначе ъглите на полуоските стават несъвместими с нормалната експлоатация. Или трябва да се свали целия диф. надолу (не да се завърти), което не е възможно, поради гредата под него и други причини.

                  Познавам Иван Попов и го уважавам, но едва ли дори той ще каже, че неговият лифт е по-ефективен от заводски изработения.

                  А въпроса на Явор е съвсем уместен.
                  ... to be continued

                  Коментар


                  • #54
                    До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                    Само за това не се сетих да питам инженерите от Calmini, ще се поправя и ще пиша .
                    Мое мнение колкото по-големи толкова по-добре
                    Чакаме с нетърпение
                    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                    0888 315 794
                    LZ1UPI
                    A1 (Rh+)

                    Коментар


                    • #55
                      До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                      Е, предвид това, за което си ползваш джипката (belata), предния мост си е отвсякъде по-правилен. Обаче в гората. А на пътя? Май точно обратното.

                      Иначе, като ще е гарга, да е рошава. Защо не помислиш за едни редукторни. Не знам самурайските колко биха издаянили. Обаче безспорно са бюджетно решение.

                      Яворе, принципно си прав че заводското окачване от доказала се на пазара фирма е най-доброто решение. Но достатъчно опитен човек може също да постигне добри резултати. И заводското е минало пред един куп проби и грешки, докато го докарат до тоя му вид.

                      Лошото е че самоделката често излиза по-скъпо и от заводското, обаче пък няма заводски кит за цял преден мост на витара, така че в случая май избора не е много голям.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...
                        Лошото е че самоделката често излиза по-скъпо и от заводското, обаче пък няма заводски кит за цял преден мост на витара, така че в случая май избора не е много голям.
                        Абе има някакви опити за подобно нещо Малко по-популярни са зад океана Снимката в прикачения файл не е най-подходящата, ама тази ми попадна сега

                        Аз искам да попитам нещо - тези амортисьори, които влизат в кита на калмини, реално с по-голям ход ли са или не? А дължината им променена ли е нещо?
                        Прикачени файлове
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • #57
                          До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Яворе, принципно си прав че заводското окачване от доказала се на пазара фирма е най-доброто решение. Но достатъчно опитен човек може също да постигне добри резултати. И заводското е минало пред един куп проби и грешки, докато го докарат до тоя му вид.

                          Лошото е че самоделката често излиза по-скъпо и от заводското, обаче пък няма заводски кит за цял преден мост на витара, така че в случая май избора не е много голям.
                          Абсолютно съм съгласен с теб, опитен човек може да зглоби много по качествено окачване за определена цел, но наистина трябва да е опитен.
                          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                          Абе има някакви опити за подобно нещо Малко по-популярни са зад океана Снимката в прикачения файл не е най-подходящата, ама тази ми попадна сега

                          Аз искам да попитам нещо - тези амортисьори, които влизат в кита на калмини, реално с по-голям ход ли са или не? А дължината им променена ли е нещо?
                          Скоро ще мога да ги измеря и ще пиша.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Абе има някакви опити за подобно нещо Малко по-популярни са зад океана Снимката в прикачения файл не е най-подходящата, ама тази ми попадна сега

                            Аз искам да попитам нещо - тези амортисьори, които влизат в кита на калмини, реално с по-голям ход ли са или не? А дължината им променена ли е нещо?
                            Този кит е точно за оборудване на Витара с цели мостове, мисля че на Тоиотски сьм го виждал мониран по саитове........
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                              Пичове, я дайте да го изясним тоя въпрос: При заводски кит-лифт променят ли се ходовете на автомобила и с колко?
                              Аз си мисля че се променят само с толкова колкото е по голяма гумата, която производителя на лифта препоръчва.
                              Последно редактирано от Аndro 160; 02-12-08, 22:18.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                                При Витарата след поставяне на лифта отзад ходовете се увеличиха, но не съм ги мерил.
                                Отпред обаче може би съвсем малко.
                                Прикачени файлове
                                ... to be continued

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X