Обява

Свий
Няма добавени обяви.

как се справя витарата с големите гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: как се справя витарата с големите гуми

    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
    Колега zenit ще споделиш ли от къде си поръча бавните диференциали че много ме блазни идеята за 33.
    при мен е малко по сложно първо щото никой не го беше правил
    но имах голям амбиция да го постигна и оставих 1000€ за частите
    които пораъчах за бензиново сузуки което е с предавателно число 4.3:1
    така срещу още една голяма сума блокаж пак за бензиново сузуки и на майстора
    нещата паснаха идеално без никакво преправяне.

    при теб е по лесно незнам с какво предавателно число си на витара най голямото е 5.12:1
    ако решиш да слагаш по голямо има на една турска фирм 5.83:1
    някде тук из форума бях пускал инфо.

    http://www.4xfourart.com/eng.asp

    http://www.4xfourart.com/eng_vit_aynamah.asp
    http://www.4xfourart.com/eng_order.asp

    незабравяй че трябва отпред и отзад да смениш също и лагерите деформиращи втулки семеринги
    поздрави

    Коментар


    • #17
      До: как се справя витарата с големите гуми

      http://209.85.135.104/translate_c?hl...vK-Fzn8vdco4YA
      http://209.85.135.104/translate_c?hl...vK-Fzn8vdco4YA
      http://www.puresuzuki.com/rockcrawler2.htm
      http://www.puresuzuki.com/Ring%20&%20Pinion.htm
      ето и още
      поздрави

      Коментар


      • #18
        До: как се справя витарата с големите гуми

        То и аз ся слагам по-бавни дифове, поради лека "инфекция" с предния диф,сега сменям и двата....
        Засега съм сменил само предния,тия дни трябва да сложа и задния,и ще докладвам каква е разликата

        Коментар


        • #19
          До: как се справя витарата с големите гуми

          Колега nikito776 разкажи по подробно какви дифове ще слагаш и съответно от каде си ги поръчал има ли някакав вариянт да станат от друг джип без да се налага да сменявам целите мостове .

          Коментар


          • #20
            До: как се справя витарата с големите гуми

            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
            Колега nikito776 разкажи по подробно какви дифове ще слагаш и съответно от каде си ги поръчал има ли някакав вариянт да станат от друг джип без да се налага да сменявам целите мостове .
            Никито е с 2.0 V6 двигател, дифовете му са по бързи от тези на 1.6 и той слага такива от 1.6 . Оригиналната полуоска не влезе в новия диф и се наложи смяна и на вътрешното каре от 1.6 но със старата полуоска .
            Сега е наред задния диф, там би трябвало да няма усложнения .
            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

            Коментар


            • #21
              До: как се справя витарата с големите гуми

              Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
              31" са доста малки не би трябвало да имаш проблем. Познавам хора които карат с 34" на Самурай без да са променяли нищо и не се оплакват.
              Не подвеждайте хората с глупости. Ако 31-ците бяхма 'доста' малки за Витарата, най-малкото щеше да излиза от завода с тях. Да, всички го познаваме Миро, но да го питаме как тръгва на светофар, как се движи из града и дали има каране Самурая с 34-ки освен на бавни?

              Прочетете какво пише и Зенит. Когато скачаш с няколко размера нагоре в гумите обикновено се подменят и още няколко неща. Което обаче е в страни от тунинга за 5лв...

              Коментар


              • #22
                До: как се справя витарата с големите гуми

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Не подвеждайте хората с глупости. Ако 31-ците бяхма 'доста' малки за Витарата, най-малкото щеше да излиза от завода с тях. Да, всички го познаваме Миро, но да го питаме как тръгва на светофар, как се движи из града и дали има каране Самурая с 34-ки освен на бавни?

                Прочетете какво пише и Зенит. Когато скачаш с няколко размера нагоре в гумите обикновено се подменят и още няколко неща. Което обаче е в страни от тунинга за 5лв...
                Напълно те подкрепям. На всичките ни коли сме с по-големи от заводските гуми, разликата е огромна особено в ускорението, единствения лек е смяна на предавателното число в дифа.
                Дори на двигател 4.2 му тежат, чак като му сложих турбо се кара нормално.

                Коментар


                • #23
                  До: как се справя витарата с големите гуми

                  Аз съм сигурен че ще трябва да сменям предавателните отношения заради гумите но искам да проверя как се справят колегите с пододни проблеми за да не повтарям чужди грешки а ми е любопитно и кои от каде се снабдява с части за смяна на предавателните отношения за това отварих темата .

                  Коментар


                  • #24
                    До: как се справя витарата с големите гуми

                    Говариме за джипове, които не се карат денонощно в задръстванията на града. Това, че тръгва по-бавно поне за мен не е проблем.
                    И Яро да ти кажа след някакъв размер разликата в ускорението е незначителна. Визирам пробвания от мен размер 295/75/16 и 38/13,5/16.
                    Още примери могат да се имат в предвид и със Самурайчета карани с 33". Е не съм чул някой от тях да се оплаква.
                    Яро, що не пробваш ....
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #25
                      До: как се справя витарата с големите гуми

                      На асфалт не съм забелязал кой знае какви големи недостатъци.
                      По-големите гуми с 4-5", без промяна на предавателното отношение на дифа при всички 4х4 се отразяват почти еднакво. Ще тръгва по-трудно първите 5-10 метра и ще харчи повече в градът, за сметка на това извън градът ще има по-малък разход на гориво. Разбира се има голямо значение и какъв е двигателя. При V8 разликата е почти незабележима.

                      Ето една таблица която дава малко повече яснота по въпроса.





                      Основния проблем който съм забелязал, при монтаж на по-големи гуми без промяна на предавателното отношение, е при движение офроуд.
                      Джипа започва да превърта гумите и да боксува много по-лесно.

                      Коментар


                      • #26
                        До: как се справя витарата с големите гуми

                        За Витара 1.6 къса база 31-ците са проблем докато ги вкараш - не е проектирана за такъв размер гуми . Заводско излиза с 195/15 . Със сиромашкия лифт , който имаш и ти Павле 31-ци влизат без проблем и без рязане на калници . Липса на мощност и нужда от смяна на предавателни числа с този размер няма да имаш . От там нагоре приключението е огромно , но пък удоволствието да си по- различен и по-висок от другите си заслужава . Аз до момента стигнах до 35-ци и не се оплаквам . Мотора ми е 1.6 моно , автомат . Дифовете са ми от ръчка с 3-ри зъба по-вече в короната . Карам я всеки ден градско в София по 70 км. Липса на мощност при тоя мижав мотор / от къде мощност / нямам за сега .
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • #27
                          До: как се справя витарата с големите гуми

                          много плезна информация

                          поздрави

                          Коментар


                          • #28
                            До: как се справя витарата с големите гуми

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение

                            Ето една таблица която дава малко повече яснота по въпроса.


                            подобна таблица ама направо същата бяха публикувли тук бв едно списание полезна информция хората са го направили щото
                            е така а не щото може и без.
                            при нас един колега от форума на сузуки направи програма за изчисляване на предавките в зависимост о предавателните числа и гумите полезно но за умни главици които знаят как се ползва.
                            аз няколко пъти споменавах за чстите които завъртат предния диф на витара за чугунения корпус от витара дизел усилените полуоски пак на дизела тези нещица най важните като за начало едни 33 ей така водят до случки доста неприятни само незнам тук от форйма като чупят предните дифове що си траят ами не си кажат болката така други няма да се излаъжат на големите гумета и страни китове.
                            а може би офф роуда е само илюзия и машините се вдигат за пред кафето ако е така нямам какво повече да добавя

                            Коментар


                            • #29
                              До: как се справя витарата с големите гуми

                              Маи ще се придържам към добре познатия метод на експериментиране тоест отивам в магазина за гуми и пробвам кои наи големи гуми ще влязат в новите ми калници и ги взимам . После отивам да покарам градско , горско , малко траял и така ще преценя дали това което се е получило ме устроива в случаи че не ми харесва как се катери остава за краина мярка нови дифове 5.83.1 това в случаи че междувременно не ми е влезнала някоя друга муха в главата , започва много да ми харесва как се е получила на соти кията с целите мостове , а за тези проекти освен време ще ми трябват и не малко кинти така че трябва да ги обмисля хубаво преди да започна да режа пак на ново . На колегите ми им става лошо когато ме видят да отивам с дебелия фулмастер и флекса към джипа . Колега zenit , дано не мислиш че часовете прекарани от мен с флекса , елктрожена и телоподаващото за изработка на на стоманени брони , монтаж на лебедка , тунинг окачване , рязане на калници , и прагове са само за пред кафето ако беше така надли щеше да ме интересуват предавателнете отношения на предния диф и дали въобще имам такъв, по скоро щях да попитам как ви си струва джипа ми на тази снимка и дали изглежда добре с новото окочване и новите гуми . Ще доиде време и за това но за сега този критерии не ми е толко важен , спорд мен външния вид трябва да загатва за качествата на едит джип а не да ги подчертава .
                              Последно редактирано от павле; 22-09-08, 22:30.

                              Коментар


                              • #30
                                До: как се справя витарата с големите гуми

                                така вигждам че си мераклиая аз също съм и също с фалмастера белязвах и режех само че това е най малкото
                                важното е да знаеш лимита аз ти го казах ако мислиш че влизам тук вав форума да дрънкам глупости се бъркаш.
                                не искам да се натрапвам но това което си замислил да слагаш 33 на витара с алуминиев диф без да е завъртян дифа
                                без усилени полуоси е пълно безумие това се казва лифт за пред кафето и точка.
                                сега на мен киата също ми хъресва но там нещата са различни. все пак има редукторни мостове има няква база а ти е нямаш и не се слушваш кво пее радиото.
                                отделен е въпроса тези мостове дали имат блокажи дали издържат тези гуми това са напреднал стадий който ти и аз не го владем но аз поне малко съм виждал някоя друга машина в действие така че си правя много лесно изводите кое държи и кое е пилене на пари за тунинг пред кафето

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X