Или съм най-голямия кърък на света или ... и аз не знам.
Купих я, смеси водата с маслото - пилене на глава и лифтиране, спука главата и лифта нещо недоправен (като кача един човек отзад и почва да удря ЯКО. Следва счупена лула на свещите, НОВА глава, пилене на блок, реглаж на клапаните след 500 км., следва леко прекъсване => настройка на клапаните => затегнат клапан (защастие не беше изгорял поне) => леко прекъсване остава => чисто нова газов инжекцион 1400 лв. "да не е от ефтините, че се прецаквали по-лесно" => "за пръв път ни се случва чисто нова дюза развалена от тези, но като я сменихме и всичко се оправи" - и вярно газта се оправи, НО днес след като си бях паркирал на центъра за да си свърша нещо, качвам се в колата (Витарата), пробвам да запаля и неще. Благодаря на Иван Попов за компютъра и бобината, който ми даде за тест (да проверя дали не е нещо от тези двете причина за незапалването), но сеоказа, че и с тях не пали. Има бензин, има газ, има искра (може би недостатъчна - доста по-слаба изглежда).
Имам колата от 3 месеца и половина, 3 месеца от които е била в сервизи, повечето препоръчани тук, и не се оплаквам от обслужването в тях.
Когато си търсех Джипка, почти всеки който питах за витара ми каза, че ако не искам проблеми е добре да си купя именно това. Е, карал съм страшно много други марки коли и НИТО ЕДНА не ми е създавала толкова проблеми. Още повече, че като купувах ПОСЛУШАХ всички съвети и си взех майстор, който се занимава с джипове от няколко петилетки, освен това изчетох всичко, което имаше по форума и колата Е ИЗБИРАНА ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА.
Та въпроса ми е:
1. Коментар по марката сузуки, модела витара и само аз ли съм такъв карък?
2. От какво аджеба може да не пали "кучката"
3. Знаете ли разликата между кучка и к.рва? (к.рвата пуска на всички, а кучката на всички без мен)

ПП - имаше няколко ремонтчета, които вече не помня, но са повече от 5 със съгурност (тези които не помня)
И последно, ако до 8-ми стане готова, дали да тръгвам с нея на море (все пак ще водя и децата)???
Купих я, смеси водата с маслото - пилене на глава и лифтиране, спука главата и лифта нещо недоправен (като кача един човек отзад и почва да удря ЯКО. Следва счупена лула на свещите, НОВА глава, пилене на блок, реглаж на клапаните след 500 км., следва леко прекъсване => настройка на клапаните => затегнат клапан (защастие не беше изгорял поне) => леко прекъсване остава => чисто нова газов инжекцион 1400 лв. "да не е от ефтините, че се прецаквали по-лесно" => "за пръв път ни се случва чисто нова дюза развалена от тези, но като я сменихме и всичко се оправи" - и вярно газта се оправи, НО днес след като си бях паркирал на центъра за да си свърша нещо, качвам се в колата (Витарата), пробвам да запаля и неще. Благодаря на Иван Попов за компютъра и бобината, който ми даде за тест (да проверя дали не е нещо от тези двете причина за незапалването), но сеоказа, че и с тях не пали. Има бензин, има газ, има искра (може би недостатъчна - доста по-слаба изглежда).
Имам колата от 3 месеца и половина, 3 месеца от които е била в сервизи, повечето препоръчани тук, и не се оплаквам от обслужването в тях.
Когато си търсех Джипка, почти всеки който питах за витара ми каза, че ако не искам проблеми е добре да си купя именно това. Е, карал съм страшно много други марки коли и НИТО ЕДНА не ми е създавала толкова проблеми. Още повече, че като купувах ПОСЛУШАХ всички съвети и си взех майстор, който се занимава с джипове от няколко петилетки, освен това изчетох всичко, което имаше по форума и колата Е ИЗБИРАНА ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА.
Та въпроса ми е:
1. Коментар по марката сузуки, модела витара и само аз ли съм такъв карък?
2. От какво аджеба може да не пали "кучката"
3. Знаете ли разликата между кучка и к.рва? (к.рвата пуска на всички, а кучката на всички без мен)





ПП - имаше няколко ремонтчета, които вече не помня, но са повече от 5 със съгурност (тези които не помня)
И последно, ако до 8-ми стане готова, дали да тръгвам с нея на море (все пак ще водя и децата)???
Коментар