Обява

Свий
Няма добавени обяви.

още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

    Или съм най-голямия кърък на света или ... и аз не знам.
    Купих я, смеси водата с маслото - пилене на глава и лифтиране, спука главата и лифта нещо недоправен (като кача един човек отзад и почва да удря ЯКО. Следва счупена лула на свещите, НОВА глава, пилене на блок, реглаж на клапаните след 500 км., следва леко прекъсване => настройка на клапаните => затегнат клапан (защастие не беше изгорял поне) => леко прекъсване остава => чисто нова газов инжекцион 1400 лв. "да не е от ефтините, че се прецаквали по-лесно" => "за пръв път ни се случва чисто нова дюза развалена от тези, но като я сменихме и всичко се оправи" - и вярно газта се оправи, НО днес след като си бях паркирал на центъра за да си свърша нещо, качвам се в колата (Витарата), пробвам да запаля и неще. Благодаря на Иван Попов за компютъра и бобината, който ми даде за тест (да проверя дали не е нещо от тези двете причина за незапалването), но сеоказа, че и с тях не пали. Има бензин, има газ, има искра (може би недостатъчна - доста по-слаба изглежда).
    Имам колата от 3 месеца и половина, 3 месеца от които е била в сервизи, повечето препоръчани тук, и не се оплаквам от обслужването в тях.
    Когато си търсех Джипка, почти всеки който питах за витара ми каза, че ако не искам проблеми е добре да си купя именно това. Е, карал съм страшно много други марки коли и НИТО ЕДНА не ми е създавала толкова проблеми. Още повече, че като купувах ПОСЛУШАХ всички съвети и си взех майстор, който се занимава с джипове от няколко петилетки, освен това изчетох всичко, което имаше по форума и колата Е ИЗБИРАНА ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА.
    Та въпроса ми е:
    1. Коментар по марката сузуки, модела витара и само аз ли съм такъв карък?
    2. От какво аджеба може да не пали "кучката"
    3. Знаете ли разликата между кучка и к.рва? (к.рвата пуска на всички, а кучката на всички без мен)


    ПП - имаше няколко ремонтчета, които вече не помня, но са повече от 5 със съгурност (тези които не помня)

    И последно, ако до 8-ми стане готова, дали да тръгвам с нея на море (все пак ще водя и децата)???
    Ако не свършва добре, значи не е свършило!
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

  • #2
    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

    Съмнявам се при всичките тези проблеми да стане до 8ми но все пак не е невъзможно пък и зависи от майсторите . Ако решиш да идваш с нея говори с Иван Попов да пътувате заедно . Относно проблемите - явно си голям карък пък и все още не познаваш джипа и някой проблеми ти се струват много сериозни а на практика са дреболии .... така че спокойно, гледай да изчистиш всички проблеми и после само ще си караш витарката . Наистина са изключително здрави и непретенциозни джипки .
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

    Коментар


    • #3
      До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

      Добре дошъл в отбора,като искаш да имаш джип така е,още повече ако е мърлявен преди теб.
      Стегни си джипа и си го карай,кефа цена няма,сега ще дадеш едни пари,но повече едвали,просто при почти всички колеги е така,взимам джип и само карам,да ама не,ако е чисто нов може,но за втора ръка си трябва стягане


      Поздрави

      Коментар


      • #4
        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

        каръците сме много.....
        и аз така като тебе-от 5000 станаха 10000 лева---златна!!!и продължава да расте....от година съм така....1000 болести хванах....
        витарките са супер автомобили....просто трабва да попаднеш на подходящата,или да не си карък......
        иначе.....може и само по сервизите да си и после да стане непродаваема....
        ако питаш мене...хванал си се--оправяй я,малко по малко проблемите ще намалеят,и после ще си караш хубав джип....
        не се отказвай....
        успех

        Коментар


        • #5
          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

          Мерси на всички за подкрепата. Знам, че като си вземе човек кола на старо и трябва стягане, но в случая ме дразни факта, че никой не знае какво и е - просто не пали... или "какво като прекъсва - може да е от всичко, но ти си карай така" .... докъто спря въобще да пали ...
          Не ме е яд, че трябва да я поправям, яд ме е, че като се опитвам да я поправям навреме, няма кой да ми направи диагностика и да каже какъв е проблема, докъто той не стане найстина Грандиозен.
          До сега съм карал много коли на старо и при всички е имало проблеми, които да решиш в зародиш. При тази все ми казват "карай я така, пък като се задълбочи ще разберем какво и е".
          поне 15 пъти чух израза "на твойта кола и трябва врачка" или "ами и това не е - сигурно е полтъргайст ли ... що ли".
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • #6
            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

            Привет!
            Ееее приятелю не се отчайвай...лошото е, че в България няма свястни сервизи...или има, но са много малко...така е с колите на старо...
            Лично аз на оризовата ракета съм навъртил 20000 км. и съм влизал в сервиз само за смана на масло, но като се върна от срещата в Бургас май ще трябва да я вкарам в бокса хем за малко диагностика хем да я постегна малко...
            Май сервиза ще бъде този на Алекс от Варна...навремето си беше гаранционен сервиз за Сузуки...пък и човека обслужва и колата на шефа и шефа си е доволен...
            Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
            .................................................................................................
            Е. Абу

            Коментар


            • #7
              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

              супер ти съчуствам,ама нали ги знаеш "майсторите"
              не разбирам от автомобили,хич даже..ама едно научих....
              за един проблем има възможни само няколко причини.....
              почваш ги по логичен ред и откриваш проблема......не ти трябва майстор..само някой приятел които разбира поне малко от коли..
              в най-лошия случай сменяш по логичен ред едно по едно нещата,и ще се оправи.....парите се печелят,нервите не се купуват...
              а пък радоста от решението на проблема е незаменима...........

              успех...и мятай ремонтите!!!!!!!!!!

              Коментар


              • #8
                До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                Ми то колата е на късмет,като жената...
                Има си и каръшки коли,оправят се лесно.....със смяна...то май и с жените е така

                Апък,ако вече каръка си ти....незнам....сменяй се

                Коментар


                • #9
                  До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                  Щом те е докарала без ядове до някъде и е загасена нормално, а след това не пали, но има искра ослушай се за бензиновата помпа. При контакт тръгва за около 2сек. и спира, ако си и свикнал имат различен звук на "празно" и на "пълно", огледай се и за някой забравен бензинов филтър ( най-често под колата веднага след резевоара ) Обикновенно пред/под краката на предния пътник излиза подаващия бензин маркуч и през регулатор влиза в дюзите разкачи го и на контакт (прави се от двама ) трябва да дава бензин под налягане в шишенце от вода 0.5л за времето на контакта (2сек.) около един пръст. Ако го има възстановяваш маркуча и палиш ( или пробваш ) махаш коя да е свещ и гладаш дали е мокра (т.е. дали работят дюзите) ако е мокра значи все пак е от запалването ( минимален шанс да е задавена ) ако са сухи или е изчезнало управлението на дюзите (електрика) или горе споменатия регулатор те ебава. Проверките се правят само с ключе в положение "бензин"! Виж и всички нови връзки (куплунги) и предпазителите ! На "тъмно" толкоз при други симптоми ще му мислим
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                    Пу, ама верно съм взел да склерозирам щом си с газов инжекцион значи палиш на бензин и после минаваш на газ автоматично и всички мислят че без бензин не става. Повечето газови инжекциони имат авариен режим за палене само на газ. Бутона които сменя режимите газ/ бензин се държи натиснат докато въртиш на стартер да запали Пробвай и кажи резултата.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      Другарчета мили, ДНЕС, след като си видях колата цялата в пламъци - подпалена от майсторите в сервиза и тичайки за пожарогасител, отворих купения пред кат пожарогасител, махнах му капачката и кво да видя - НЯМА БУТОНА ЗА НАТИСКАНЕ (не е сложен просто и НЯМА как да го пуснА), след което видях две кофи с вода да се изливат върху и около двигателя ми, НЕЩО В МЕН СЕ ПРЕЧУПИ. От токава наблюдавам с други очи КОМЕДИЯТА - все ми е смешно и весело и страшно се кефя като поредния майстор ми каже, че нещо и е СУПЕР ЗДРАВО и не е от него.
                      Я кви дълги изречения пиша.

                      Та така, сутринта отивам при Симо - моя майстор и той ми вика "от газаджиите е - като откача компа на газта припалва и .. гасне щот не ходи бензин явно, но е от газаджиите. Затеглят ме до газаджиит (да вметна, че съм много доволен от твърдата връзка, която продават в практикер - днес и вчера ме теглят около 60 километра общо и само едното и ухо се изкриви ) и там майстора вика "я запали"
                      Паля и ... работи чудесно ... майстора поседя, погледа 4-5 минути - работи си. Вика ми "120 лева ми е надника, качваш ме и ако закъса някъде, казвам "запали!" и тя се оправя. В ТОЧНО ТОЗИ МОМЕНТ колата гасне ОТНОВО....

                      И какво да направим??? Върти на стартер - неще и неще.
                      - Дай да махнем свещите на първи и втори цилиндър? - (Е, нейсе може ли някой да ми каже защо на 1-ви и 2-ри??? )
                      Махаме ги и ..
                      - Глей, Глей, вътре как се клямбучка водата - вика единия майстор.
                      - Бензин е бе, тоо'па! - почти убиден казва втория
                      - Я зАвърти пак браточка...
                      Завъртам
                      - Глей, Глей как извира тва като гейзер, па и се пени ...
                      - Я дай пак - вика втория - вода е тва бе, не мое да е бензин !?!??
                      - Я пак - пак първия.
                      През това време от първи и втори цилиндър се лее бензин и олива целия двигател, пръска и по капака, калниците .... въобще навсякъде,
                      А ПОЗНАЪТЕ КЪДЕ СА ИЗВАДЕНИТЕ И ДОБРЕ НАТЪПКАНИ ОБРАТНО В КАБЕЛИТЕ СВЕЩИ!!! Няма да подсказвам (както и не знам защо след като ги развиха ги сложиха на кабелите им)

                      За тези, които не са могле да се сетят какво се случи след въпросителния поглед на майсторчето и въпросът "А?", който ми зададе докъто им виках "спрете бе идиоти", Ще поясня!
                      ПЛАМНА СТРАХОТНО КРАСИВ И ГОЛЯМ ПЛАМЪК!
                      Точно в този момент аз изтичах до багажника с първа светлинна. Понеже първо пред погледа ми се изпречи пожарогасителя, който си купих за регистрацията пред КАТ, а не този който си взех после от специализиран магазин, взех него, изтичах до отпред, разкъсах опаковката, отворих капачката и .... НЯМА ГО БУТОНА ЗА НАТИСКАНЕ ... "А!?!" - това беше мойта реакция . Тръгвам да взема другия и в момента на тръгване две кофи с вода обливат двигателя и колата ми от двете ми страни.
                      В този същия момент се чува удър... поглеждам, човекът се загледал в пожара и помете близките 3 боклуджийски кофи и СТЪЛБЪТ на елекртото след тях.

                      Е тук вече падна голем смех

                      Следва отново опит за палене, и О ЧУДО - колата пали, следва махане на буксата на инжекциона и О ЧУДО - продължава да работи. Следва изваждане на всички контактори (жичките към дюзите) за бензина и газта, изваждане на маркуча на газта и О, ТРЕТО ЧУДО - колата продължава да работи ...
                      Вие сте с коментарите по този феномен, само ще вмъкна, че след разглабянето им се оказа, че са ПЕРФЕКТНИ, затварят, отварят, работят идеално и нямат АБСОЛЮТНО НИКАКВО ОТКЛОНЕНИЕ ОТ НОРМИТЕ.
                      За тези които ще кажат нещо за компютъра, моля спрете, помислете и НЕДЕЙТЕ - трите компютъра, които пробвах са си наред и работят "ПЕРФЕКТНО" !!!!
                      Прокоментирайте, моля, след малко следва продължение Доста забавно ...
                      Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 07-08-08, 07:39.
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #12
                        До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                        Ебати гнусотията! Вероятно дюзите са ти останали отворени (задрали) и колата се е удавила (най го не вярвах) но това се диагностира лесно и от първия и от другите ако са майстори. Пиши как се развиват нещата пък ако с нещо мога ще помагам. Кажи къде работят "подпалвачите" да не ходим!
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #13
                          До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                          Мале мале.баси каръшчината.добре че не е изгоряла.

                          Коментар


                          • #14
                            До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                            е не няма таква трагедия,къде ти причинаха това на колата?съди ги копелетата негодни до дупка.разкажи какво е останало после от колата






                            Поздрави

                            Коментар


                            • #15
                              До: още 1000 километра и пак в бокса - проблем с паленето.

                              Каква трагедия бре - това си е егаси забавата
                              Ако го приемам като трагедия, каде ще му излезе края? То болници, то хапове ...
                              Нали ви казах - от тая случка насам ми е едно весело и само чакам С НЕТЪРПЕНИЕ да видя докъде ще стигне следващата простотия
                              Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                              0888 315 794
                              LZ1UPI
                              A1 (Rh+)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X