Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете със съвет за Vitara (начинаещ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от esox hunter
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    автоматическа блокировка сигурно казват на LSD /диф. с ограничено приплъзване, "шпер" диф. /...
    Благодаря за отговора Тедо
    Такъв тип блокировка може ли да се подобри?
    когато е изправен този тип блокировка върши добра работа, но не е за екстремни цели... /като принудителните механични/
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Питане

      Интересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.

      Коментар


      • #18
        Re: Питане

        Първоначално публикуван от esox hunter
        Интересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.
        Гледай сега 3" е сериозен лифт много подобрения ще ти трябват, ако не ги направиш ще ти страда трансмисия диференциали ще чупиш полуоски и лагери като за доброутро, най разпространен без много преправяници е 2" лифт а най-евтин за витара е с гумени тампони той е около 4 см. което не е малко, а още по-евтин варянт е просто слагаш максимален размер гуми и витарата сериозно се повдига, по този въпрос може да питаш radair може даже и снимки да изврънкаш, а мисля, че няма да ти трябва никакъв лифт ако само си ходиш на риба и разходки все пак клиренса е 200 мм, което е добре, примерно паджеро-тата са с 210 мм, както и повечето джипове, такаче не се плаши, наистина няма да ти трябва блокаж много по-добре е да помислиш за лебедка отколкото за блокаж.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          Re: Питане

          Първоначално публикуван от esox hunter
          Интересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.
          сигурно ще стане като Самурай без лифт - достатъчно стабилен за да го карат стотици хиляди по света...

          само че, не виждам смисъл от голям лифт, ако ще го ползваш за "разходки и риболов"... по-добре с парите за лифта си купи една лодка... ще можеш да стигаш до всяка точка от язовира, а за язовир без път не съм чувал...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Здравейте!
            Тъй като няколко години имах "Витара"(91г./1.6/хард топ), мисля, че и аз мога да се изкажа по темата. ...
            Освен, че чудесно пасвеше на шофьорските умения на жена ми (особено с паркинг асистента-теглич), Витарата е чудесен помощник при язовирния риболов и недостъпните за лек автомобил места.
            С малко повдигане на купето успях да събера Макатеста-Кобра в подкалниците и стана невероятно проходима на кал и рохкав сняг.
            Лятото я "обувах" с "Мишелин"-ки, с широчина 225, с които по пясъка на плажа теглих и колесар с малка лодка (май прозвуча като рибарска хвалба).
            За моя голяма изненада нямах проблеми с хард топа, но за метка на това гореше масло и ръждата я беше почнала от шасито!
            В последстие си купих "Фронтера"(голямото ми разочарование), махнах я на втория месец (добре, че не бях продал Витарата).
            Сега съм горд собственик на "Терано-2", а от днес и на нова предна броня + лебедка!
            P.S. Съгласен съм с "fanatic" - по-добре лебедка, отколкото блокаж.
            NISSAN PATROL 2.8TD

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от petio-beliata
              Здравейте!
              Тъй като няколко години имах "Витара"(91г./1.6/хард топ), мисля, че и аз мога да се изкажа по темата. ...
              Освен, че чудесно пасвеше на шофьорските умения на жена ми (особено с паркинг асистента-теглич), Витарата е чудесен помощник при язовирния риболов и недостъпните за лек автомобил места.
              С малко повдигане на купето успях да събера Макатеста-Кобра в подкалниците и стана невероятно проходима на кал и рохкав сняг.
              Лятото я "обувах" с "Мишелин"-ки, с широчина 225, с които по пясъка на плажа теглих и колесар с малка лодка (май прозвуча като рибарска хвалба).
              За моя голяма изненада нямах проблеми с хард топа, но за метка на това гореше масло и ръждата я беше почнала от шасито!
              В последстие си купих "Фронтера"(голямото ми разочарование), махнах я на втория месец (добре, че не бях продал Витарата).
              Сега съм горд собственик на "Терано-2", а от днес и на нова предна броня + лебедка!
              P.S. Съгласен съм с "fanatic" - по-добре лебедка, отколкото блокаж.
              Така е аз съм с LSD и засега не съм видял нещо много положително от това, не съм закъсвал ама там откадето съм минавал и други без минават, такаче ако ще се дават 1500+ лв. за блокаж по-добре лебедка. ,
              off: какво и имаше на фронтерата че се изплаши за 2 месеца?
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                Зная, че са различни като типове джипки, но имах големи очаквания от "Фронтера"-та. Бях слушал каквили не хвалебствия и намерих добра на вид и с всички екстри (без кожа).
                Имаше съвсем прилични гуми и аз се опитах да я карам по местата на които ходя с "Витара"-та. Голямото излагане беше пред банда палаткаджии на Паша дере (до Варна), където в една кал излязох на десетото засилване, а един "Самурай" мина и замина както аз предния ден с Витарата.
                Беше голям удар за самочуствието ми (все пак се мотая в този район от дете, а от две години живея постоянно там и така да се каже съм местен). Смятах да експлоатирам Фронтерата като джип и като семейно комби, но ползването на багажника като семейна кола се оказа много неудобен-отваряне на резервна гума, стъкло, падащ борд, а когато нещо се търкули навътре трябва да се бърка през задната врата и задната седалка. Височината на купето беше малка и трябваше да карам с опънати напред крака (дано правилно обяснявам какво имам предвид).
                Не искам сега да започне полемика "за "и"против" единия или другия автомобил. Можеби очакванията ми бяха прекалено големи?
                NISSAN PATROL 2.8TD

                Коментар


                • #23
                  Re: Питане

                  Първоначално публикуван от fanatic
                  Гледай сега 3" е сериозен лифт много подобрения ще ти трябват, ако не ги направиш ще ти страда трансмисия диференциали ще чупиш полуоски и лагери като за доброутро, най разпространен без много преправяници е 2" лифт а най-евтин за витара е с гумени тампони той е около 4 см. което не е малко, а още по-евтин варянт е просто слагаш максимален размер гуми и витарата сериозно се повдига....
                  Относно подобренията за които споменаваш (по трансмисия, диференциал и т.н.) фирмите, които предлагат такива пакети напр. Calmini не са ли помисли за това т.е. няма ли пълен пакет в които да е включено и подмяната на тези части които биха били засегнати или това всеки сам трябва да му търси решение. Не съм много вещ по въпроса така че ако може някои да ме осветли, но не ми се врява че фирмите (от този тип) ще направят нещо а няма да помислят какво би предизвикало то без да предложат решение.

                  Първоначално публикуван от fanatic
                  .... че няма да ти трябва никакъв лифт ако само си ходиш на риба и разходки все пак клиренса е 200 мм, което е добре, примерно паджеро-тата са с 210 мм, както и повечето джипове, такаче не се плаши, наистина няма да ти трябва блокаж много по-добре е да помислиш за лебедка отколкото за блокаж.
                  Лифт евентуално за собствен кеф...мерак ми е както писах и по горе
                  А за риболова и е така и не е така...има места като планински реки и кални блата където си е сериозно изпитание....а на местата където трудно се стига ....има и риба

                  П.П. Благодаря и на останалите Тедо и petio-beliata за отговорите и съветите...мисля за лебедка

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от petio-beliata
                    Зная, че са различни като типове джипки, но имах големи очаквания от "Фронтера"-та. Бях слушал каквили не хвалебствия и намерих добра на вид и с всички екстри (без кожа).
                    Имаше съвсем прилични гуми и аз се опитах да я карам по местата на които ходя с "Витара"-та. Голямото излагане беше пред банда палаткаджии на Паша дере (до Варна), където в една кал излязох на десетото засилване, а един "Самурай" мина и замина както аз предния ден с Витарата.
                    Беше голям удар за самочуствието ми (все пак се мотая в този район от дете, а от две години живея постоянно там и така да се каже съм местен). Смятах да експлоатирам Фронтерата като джип и като семейно комби, но ползването на багажника като семейна кола се оказа много неудобен-отваряне на резервна гума, стъкло, падащ борд, а когато нещо се търкули навътре трябва да се бърка през задната врата и задната седалка. Височината на купето беше малка и трябваше да карам с опънати напред крака (дано правилно обяснявам какво имам предвид).
                    Не искам сега да започне полемика "за "и"против" единия или другия автомобил. Можеби очакванията ми бяха прекалено големи?
                    Не се притеснявай това, че карам Фронтера съвсем не я прави най-добрия джип питах от любопитство, а за нещата които си изброил си прав наистина са голям недостатък а дългата база не се слави с висока проходимост за жалост а пък късата като моята има специфично каруцарко возене типично за почти всички къси бази от този клас.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      точно на кал не вярвам да има разлика къса - дълга база...
                      Витарата и Самурая са доста по-леки - предполагам оттам е дошъл проблема...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                        точно на кал не вярвам да има разлика къса - дълга база...
                        Витарата и Самурая са доста по-леки - предполагам оттам е дошъл проблема...
                        е да де разликата е около 500 кг.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Помогнете със съвет за Vitara (начинаещ)

                          Малко късно се включвам в темата, ама сега като съм без джип само четенето остана Та относно килограми, дълга база и блокажи мога да кажа следното: До скоро карах ТЛК 95 3,0 ТД, дълга база, 100% - тов фабричен блокаж на заден мост, гуми Pirelli Scorpion Mud. Нямах лебедка. Не съм голям спец, по трудни терени, но за година само 2 пъти са ме изтегляли единия път в сняг и един когато се окантарих на едни бабуни от пръст. В Стара загора за търсенето на съкровището на Вромос си мина по цялото трасе без проблеми. А блокажа помага, особено ако си с добри гуми и не искаш да се каляш докато закачваш лебетката /ама тя помага винаги, докато блокажа понякога /
                          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X