Първоначално публикуван от esox hunter
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помогнете със съвет за Vitara (начинаещ)
Свий
X
-
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
Питане
Интересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.
Коментар
-
Re: Питане
Първоначално публикуван от esox hunterИнтересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.
no signature no problems
Коментар
-
Re: Питане
Първоначално публикуван от esox hunterИнтересува ме как би се променла стабилността на Витара, ако се оборудва (вдигне) например с Calmini 3" и съответните по големи гуми 235/70/16 т.е. няма ли да се обръща по лесно все пак се предполага, че такава интервенция измества центъра на тежеста. Как би се държала в завои например както и на страничени наклони.
само че, не виждам смисъл от голям лифт, ако ще го ползваш за "разходки и риболов"... по-добре с парите за лифта си купи една лодка... ще можеш да стигаш до всяка точка от язовира, а за язовир без път не съм чувал...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Здравейте!
Тъй като няколко години имах "Витара"(91г./1.6/хард топ), мисля, че и аз мога да се изкажа по темата. ...
Освен, че чудесно пасвеше на шофьорските умения на жена ми (особено с паркинг асистента-теглич), Витарата е чудесен помощник при язовирния риболов и недостъпните за лек автомобил места.
С малко повдигане на купето успях да събера Макатеста-Кобра в подкалниците и стана невероятно проходима на кал и рохкав сняг.
Лятото я "обувах" с "Мишелин"-ки, с широчина 225, с които по пясъка на плажа теглих и колесар с малка лодка (май прозвуча като рибарска хвалба).
За моя голяма изненада нямах проблеми с хард топа, но за метка на това гореше масло и ръждата я беше почнала от шасито!
В последстие си купих "Фронтера"(голямото ми разочарование), махнах я на втория месец (добре, че не бях продал Витарата).
Сега съм горд собственик на "Терано-2", а от днес и на нова предна броня + лебедка!
P.S. Съгласен съм с "fanatic" - по-добре лебедка, отколкото блокаж.NISSAN PATROL 2.8TD
Коментар
-
Първоначално публикуван от petio-beliataЗдравейте!
Тъй като няколко години имах "Витара"(91г./1.6/хард топ), мисля, че и аз мога да се изкажа по темата. ...
Освен, че чудесно пасвеше на шофьорските умения на жена ми (особено с паркинг асистента-теглич), Витарата е чудесен помощник при язовирния риболов и недостъпните за лек автомобил места.
С малко повдигане на купето успях да събера Макатеста-Кобра в подкалниците и стана невероятно проходима на кал и рохкав сняг.
Лятото я "обувах" с "Мишелин"-ки, с широчина 225, с които по пясъка на плажа теглих и колесар с малка лодка (май прозвуча като рибарска хвалба).
За моя голяма изненада нямах проблеми с хард топа, но за метка на това гореше масло и ръждата я беше почнала от шасито!
В последстие си купих "Фронтера"(голямото ми разочарование), махнах я на втория месец (добре, че не бях продал Витарата).
Сега съм горд собственик на "Терано-2", а от днес и на нова предна броня + лебедка!
P.S. Съгласен съм с "fanatic" - по-добре лебедка, отколкото блокаж.,
off: какво и имаше на фронтерата че се изплаши за 2 месеца?no signature no problems
Коментар
-
Зная, че са различни като типове джипки, но имах големи очаквания от "Фронтера"-та. Бях слушал каквили не хвалебствия и намерих добра на вид и с всички екстри (без кожа).
Имаше съвсем прилични гуми и аз се опитах да я карам по местата на които ходя с "Витара"-та. Голямото излагане беше пред банда палаткаджии на Паша дере (до Варна), където в една кал излязох на десетото засилване, а един "Самурай" мина и замина както аз предния ден с Витарата.
Беше голям удар за самочуствието ми (все пак се мотая в този район от дете, а от две години живея постоянно там и така да се каже съм местен). Смятах да експлоатирам Фронтерата като джип и като семейно комби, но ползването на багажника като семейна кола се оказа много неудобен-отваряне на резервна гума, стъкло, падащ борд, а когато нещо се търкули навътре трябва да се бърка през задната врата и задната седалка. Височината на купето беше малка и трябваше да карам с опънати напред крака (дано правилно обяснявам какво имам предвид).
Не искам сега да започне полемика "за "и"против" единия или другия автомобил. Можеби очакванията ми бяха прекалено големи?NISSAN PATROL 2.8TD
Коментар
-
Re: Питане
Първоначално публикуван от fanaticГледай сега 3" е сериозен лифт много подобрения ще ти трябват, ако не ги направиш ще ти страда трансмисия диференциали ще чупиш полуоски и лагери като за доброутро, най разпространен без много преправяници е 2" лифт а най-евтин за витара е с гумени тампони той е около 4 см. което не е малко, а още по-евтин варянт е просто слагаш максимален размер гуми и витарата сериозно се повдига....
Първоначално публикуван от fanatic.... че няма да ти трябва никакъв лифт ако само си ходиш на риба и разходки все пак клиренса е 200 мм, което е добре, примерно паджеро-тата са с 210 мм, както и повечето джипове, такаче не се плаши, наистина няма да ти трябва блокаж много по-добре е да помислиш за лебедка отколкото за блокаж.Лифт евентуално за собствен кеф...мерак ми е както писах и по горе
А за риболова и е така и не е така...има места като планински реки и кални блата където си е сериозно изпитание....а на местата където трудно се стига ....има и риба
П.П. Благодаря и на останалите Тедо и petio-beliata за отговорите и съветите...мисля за лебедка
Коментар
-
Първоначално публикуван от petio-beliataЗная, че са различни като типове джипки, но имах големи очаквания от "Фронтера"-та. Бях слушал каквили не хвалебствия и намерих добра на вид и с всички екстри (без кожа).
Имаше съвсем прилични гуми и аз се опитах да я карам по местата на които ходя с "Витара"-та. Голямото излагане беше пред банда палаткаджии на Паша дере (до Варна), където в една кал излязох на десетото засилване, а един "Самурай" мина и замина както аз предния ден с Витарата.
Беше голям удар за самочуствието ми (все пак се мотая в този район от дете, а от две години живея постоянно там и така да се каже съм местен). Смятах да експлоатирам Фронтерата като джип и като семейно комби, но ползването на багажника като семейна кола се оказа много неудобен-отваряне на резервна гума, стъкло, падащ борд, а когато нещо се търкули навътре трябва да се бърка през задната врата и задната седалка. Височината на купето беше малка и трябваше да карам с опънати напред крака (дано правилно обяснявам какво имам предвид).
Не искам сега да започне полемика "за "и"против" единия или другия автомобил. Можеби очакванията ми бяха прекалено големи?питах от любопитство, а за нещата които си изброил си прав наистина са голям недостатък а дългата база не се слави с висока проходимост за жалост а пък късата като моята има специфично каруцарко возене типично за почти всички къси бази от този клас.
no signature no problems
Коментар
-
точно на кал не вярвам да има разлика къса - дълга база...
Витарата и Самурая са доста по-леки - предполагам оттам е дошъл проблема...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/точно на кал не вярвам да има разлика къса - дълга база...
Витарата и Самурая са доста по-леки - предполагам оттам е дошъл проблема...разликата е около 500 кг.
no signature no problems
Коментар
-
До: Помогнете със съвет за Vitara (начинаещ)
Малко късно се включвам в темата, ама сега като съм без джип само четенето останаТа относно килограми, дълга база и блокажи мога да кажа следното: До скоро карах ТЛК 95 3,0 ТД, дълга база, 100% - тов фабричен блокаж на заден мост, гуми Pirelli Scorpion Mud. Нямах лебедка. Не съм голям спец, по трудни терени, но за година само 2 пъти са ме изтегляли единия път в сняг и един когато се окантарих на едни бабуни от пръст. В Стара загора за търсенето на съкровището на Вромос си мина по цялото трасе без проблеми. А блокажа помага, особено ако си с добри гуми и не искаш да се каляш докато закачваш лебетката /ама тя помага винаги, докато блокажа понякога
/
BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар