Та колеги отдавна се каня да попитам всички за тази болест!Всеки прави някакъв лифт.Има ли смисъл примерно на самурай 1.3 да го дигаш така както се дига примерно вранглер 4.0?Да не би да става по проходим?Единственото нещо което виждам че си увеличаваш височината на шасито.Тоест че можеш да минаваш по лесно разни дървета ъгала на атака на наклони се увеличава.Но пък губиш от устойчивоста!Някой ще каже че има фланци.Айде да видим колко време ще издържат лагерите при сложен фланец и силно изнесени джанти?Друго спорет мен се губи вече единия от замислите на самурая малък и се провира.Не един човек спорет мен е виждал как джип се заклещва между дървета само заради силно изнесени гуми навън.Но си остана най-важния проблем.Колкото и да дигаш шасито и купето дифовете пак са си доло както правим?Слагаме 35" гуми?1.3 мисля че ще се мъчи и пак си на лебетка?Някой ще каже слагаме по як мотор?Тогава отиваме на карета,скорости и какво ли не още?
Та главния ми въпрос е дали с минимален лифт няма да получим същите възможности като с огромен и цялостно преправяне?
Та главния ми въпрос е дали с минимален лифт няма да получим същите възможности като с огромен и цялостно преправяне?
. Винаги едно нещо е за сметка на друго. Преценяш какво караш повече и дали предпочиташ по-голям ъгъл на атака или по-голяма устойчивост на странични наклони и решаваш дали и колко да вдигаш. Аз самият се чеша да качвам ли камиончето на мостовите или не. Половин година вече не мога да взема решение.
но човъркам по Calmini сайта, и гледам едно 3.5` кит-че
!
Коментар