До: Смисъл от лифта?
Естествено, че е добре да се избягват крайностите, защото те обикновено създават различни проблеми.
Една от основните причини за лифт е да може да се вкарат по-големи гуми, което в същност е единственият начин за увеличаване на клиренса. Лифт над този, който е необходим за използване на максимално възможния за дадената джипка размер гуми, е по-скоро излишен, а може да бъде и вреден.
Разбира се, че един добър карач и със "заводска кола" може да е и по-проходим от много други. Разбира се, че в гората може да се кара и с неподготвена кола. Близко е до ума, че няма особен смисъл да се повдига джипка, която влиза инцидентно в гората и не се използва за по-хард изпълнения.
Ако обаче подкараш по-сериозен офроуд, то няма начин да не стигнеш до извода, че няма нищо глупаво в лифта и по-големите кални гуми, ами те са си направо задължителни.
Не че не можеш да караш и със стандартното окачване и гуми. Можеш, ама много вероятно твърде бързо ще ти писне да закъсваш и да се влачиш (да те влачат) по корем там, където другите са минали като на разходка ...
Първоначално публикуван от ДиДжейДавел
Преглед на мнение
Една от основните причини за лифт е да може да се вкарат по-големи гуми, което в същност е единственият начин за увеличаване на клиренса. Лифт над този, който е необходим за използване на максимално възможния за дадената джипка размер гуми, е по-скоро излишен, а може да бъде и вреден.
Първоначално публикуван от ДиДжейДавел
Преглед на мнение
Ако обаче подкараш по-сериозен офроуд, то няма начин да не стигнеш до извода, че няма нищо глупаво в лифта и по-големите кални гуми, ами те са си направо задължителни.
Не че не можеш да караш и със стандартното окачване и гуми. Можеш, ама много вероятно твърде бързо ще ти писне да закъсваш и да се влачиш (да те влачат) по корем там, където другите са минали като на разходка ...
Коментар