Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смисъл от лифта?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Смисъл от лифта?

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Моето лично мнение е че е хубаво джипа да има някакъв лифт но не от сорта вдигане до неузнаваемост.
    Естествено, че е добре да се избягват крайностите, защото те обикновено създават различни проблеми.
    Една от основните причини за лифт е да може да се вкарат по-големи гуми, което в същност е единственият начин за увеличаване на клиренса. Лифт над този, който е необходим за използване на максимално възможния за дадената джипка размер гуми, е по-скоро излишен, а може да бъде и вреден.

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Но за мен за да караш в гората да е задължителен лифта е донякаде глупаво. Смятам че има хора който в продължение на много години показаха как може и със заводска кола да се кара в гората! Само едни ли са? Другите немогат ли?
    Разбира се, че един добър карач и със "заводска кола" може да е и по-проходим от много други. Разбира се, че в гората може да се кара и с неподготвена кола. Близко е до ума, че няма особен смисъл да се повдига джипка, която влиза инцидентно в гората и не се използва за по-хард изпълнения.
    Ако обаче подкараш по-сериозен офроуд, то няма начин да не стигнеш до извода, че няма нищо глупаво в лифта и по-големите кални гуми, ами те са си направо задължителни.
    Не че не можеш да караш и със стандартното окачване и гуми. Можеш, ама много вероятно твърде бързо ще ти писне да закъсваш и да се влачиш (да те влачат) по корем там, където другите са минали като на разходка ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      До: Смисъл от лифта?

      Като че ли въпросът за лифта - "Да бъде или да не бъде?" е изяснен от горните постове (както и от други теми).
      Предлагам да обсъдим следващия въпрос: "Как и колко?"
      От всичко което съм чел и чувал, добивам впечатлението, че за мен, т.е. за Самурай оптималния разумен вариант е +2" лифт чрез подмяна на щатното окачване с готов лифт кит. Като казвам разумен, имам предвид, че гуми повече от 31" биха влошили крайно динамиката (за мотор 1.3).
      Ако все пак в някакъв момент се окаже, че този лифт не е достатъчен (за гумите), може би е по-добре да се добави 2" боди лифт.
      И ако изглежда, че "недостатък" на това решение е цената на окачването, явно както каза Яро не сме за тая работа (и си караме с умореното заводското окачване).
      По-добре късно, отколкото по-късно.

      Коментар


      • #33
        До: Смисъл от лифта?

        Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
        ...Предлагам да обсъдим следващия въпрос: "Как и колко?" От всичко което съм чел и чувал, добивам впечатлението, че за мен, т.е. за Самурай оптималния разумен вариант е +2" лифт чрез подмяна на щатното окачване с готов лифт кит...
        Това наистина вече е по-интересно. Според мен не само при Самурая а при повечето марки и модели 2-та инча (е при някои и малко повече) е прага на разумното повдигане - което не изисква твърде много допълнителни изменения, не увеличава драстично цената на промяната и не води до (изисква) допълнителни неща в последствие.

        Малко офтопик, но между другото ми прави впечатление, че е много популярна замяната на щатните Самурайски мостове с щатни от TCL LJ70...

        Коментар


        • #34
          До: Смисъл от лифта?

          Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
          Като че ли въпросът за лифта - "Да бъде или да не бъде?" е изяснен от горните постове (както и от други теми).
          Предлагам да обсъдим следващия въпрос: "Как и колко?"
          От всичко което съм чел и чувал, добивам впечатлението, че за мен, т.е. за Самурай оптималния разумен вариант е +2" лифт чрез подмяна на щатното окачване с готов лифт кит. Като казвам разумен, имам предвид, че гуми повече от 31" биха влошили крайно динамиката (за мотор 1.3).
          Ако все пак в някакъв момент се окаже, че този лифт не е достатъчен (за гумите), може би е по-добре да се добави 2" боди лифт.
          И ако изглежда, че "недостатък" на това решение е цената на окачването, явно както каза Яро не сме за тая работа (и си караме с умореното заводското окачване).
          Тъй като не съм запознат с трудността и изпълнението на един "домашен Кит"-Боди Лифт , за Самурай.... Стигам до извода, че истината е: "Home" Body Lift + Истински готов кит( Calmini,Турския... и така). Поправете ме ако греша Някой колега, би ли споделил колко горе долЕ излиза(като цена) Домашния Лифт /2'/. Лек ден на всички.
          П.п. И Честит празник на всички празнуващи.

          Коментар


          • #35
            До: Смисъл от лифта?

            "Лифтът" е като ръкавици... всъщност по-доброто сравнение е с обувки...
            Някой си купуват скъпи и лъскави, може да са неудобни, но те се чувстват удобно сред "обществото" пред лъскавите дискотеки... Други предпочитат туристическите, различни марки и модели, някои с големи грайфери, неподходящи за нормално ходене дори, но пък според самите тях, подчертават колко са мъжествени притежателите им и до къде могат да стигнат... Трети искат с високи токчета - бум на нетрадиционата сексуална ориентация, бавно превръща се в традиционна... Има и четвърти и пети, и такива, които препочитат маратонки, или шпайкове, зер по пистата си трябва сцепление за по-голямо ускорение...
            Думата ми беше, че лифтът е нещо строго индивидуално, зависещо от марката, модела, предназначението си и не на последно място от вкуса...

            Вчера си "обух" Вранглера (все още със стандартно окачване) с 31-ци, АТ. Според Джамбазов "по му мясали", но според мен, ограничават радиуса на завой, просто опират в ресьорите при повечко завъртане на волана, въпреки приличния отрицателен офсет на джантите... Какво ли ще е с 33-ки, а с 35-ци? Нещата започват да клонят към фланци. Ако ще се слагат фланци, то тогава планираните 4' лифт могат да станат 6, а от там нататък други главоболия... Както се изразява Стефан, няма пълно щастие...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #36
              До: Смисъл от лифта?

              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение


              Разбира се, че един добър карач и със "заводска кола" може да е и по-проходим от много други. Разбира се, че в гората може да се кара и с неподготвена кола. Близко е до ума, че няма особен смисъл да се повдига джипка, която влиза инцидентно в гората и не се използва за по-хард изпълнения.
              Ако обаче подкараш по-сериозен офроуд, то няма начин да не стигнеш до извода, че няма нищо глупаво в лифта и по-големите кални гуми, ами те са си направо задължителни.
              Не че не можеш да караш и със стандартното окачване и гуми. Можеш, ама много вероятно твърде бързо ще ти писне да закъсваш и да се влачиш (да те влачат) по корем там, където другите са минали като на разходка ...
              Ето един който подкрепя моето мнение.Найстина има много места кадето ако имаш лифт може би ще ти е по-лесно.Но пък на някой места и пречи.
              Обаче ако ще се прави лифт на джипа за мен най-добрия вариант си е специялно измисленото окачване на много фирми на пазара.Найстина доколкото съм чел във форума за сузуки специялно най-голямо разнообразие имало на "Калмини".
              Но пък не всеки може да си позволи да сложи окачване за 1к лева примерно.И се започва с измислици.За самурай съм виждал какви ли не опити за високо окачване.От смяна на позиция на ресиорите и дълги "обици" до цялостно преправяне на конструкцията и замяна на ресиорно с пружинно окачване.

              Яро единствения смисъл спорет мен да се слагат мостове от Тлк е че са по широки!Аз мисля че самурайските са си здрави ако не се прекалява с преправянето на джипа и уменията на водача.Много хора слагат на джиповете яки мотори за да могат да търкалят голями гуми който са впоследствие на силно вдигнато окачване.
              От там пък се започва с карета и какви ли не неща ако не умееш да караш.Аз лично като начинаещ и все още учещ се да кара в гората не смея да предприемам такива проекти.
              Някой ще кажат че всичко се учи с времето и с пробване.Пробите с лифта понякога не са ли безсмислени като има готови и измислени от някой големи глави!
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #37
                До: Смисъл от лифта?

                Аз си мисля, че всеки сам трябва да си прецени дали му трябва лифт ... като остане на "коремче" няколко пъти, като удари дифа в няколко дънера и ще му просветне че му трябва ново окачване и по големи гуми ... Моята Тойота е 10 годишна, заводска, гумите са 32" Pirelli Mud .... За сега не ми е трябвал чак толкова лифт.... Единствено мога да сменя окачването сега заради лебедка ...
                BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                Коментар


                • #38
                  До: Смисъл от лифта?

                  Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                  ... най-голямо разнообразие имало на "Калмини".
                  Но пък не всеки може да си позволи да сложи окачване за 1к лева примерно....
                  Е това вече е интересно. Кажете от къде може да се вземе +2" окачване (за Самурай) за около 1000 лв., че да отивам.
                  Наистина дайте моля конкретни цени на конкретни доставчици. Ще е полезно за мен, а може би и за други.
                  Последно редактирано от Жоро; 20-04-08, 22:45. Причина: допълнение
                  По-добре късно, отколкото по-късно.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Смисъл от лифта?

                    Смисъл от лифта има ако колата ти не е само за пред кафето...
                    Например моето сузуки го вдигнах с 2.5 см. с най-евтиният вариант, подложки на ам. и пружини. Смених и задните пружиини с по-дълги - газови и ефектът като цяло беше много добър. Карам с лекота по черни пътища, където преди ми опираше от време на време. Увеличих си малко средната скорост на черно. А на асфалта разликата е, че малко повече друса, само когато има леки неравности в асфалта. Като цяло за черни пътища и ливади е супер. Ако човек иска да има комфорт, проходимост извън пътя и стабилен контрол на пътя си купува лифт кит. Повечето китове, които се продават са с необходимите сертификати за качество. Което по никакъв начин не ги прави по-лоши от заводското окачване а напротив...
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #40
                      До: Смисъл от лифта?

                      Привет!
                      Абе чета, чета ама то така пък иначе...
                      Скъпи приятели, разбирасе, че е добре да има лифт...що пък да няма...кво ми пречи...
                      Нека да погледнем нещата и от малко по друг ъгъл, а...ако може разбирасе...аз пак да кажа...
                      Все едно да питате Колонал или Войд защо са си направили лифт...ми щото така им е кеф на пичовете...
                      Кеф цена няма приятели...
                      Все едно и мен да ме питате защо си купи Витара...ми щото имах мерак да покарам и аз жипка...
                      Мерак се гаси с пари...
                      Друг е въпроса кое колко струва, е такива като мене който от скоро карат жипки естествено, че ще питат...пак опираме до кефа и мерака, нали...
                      И аз моята ще я разчекна някога, но ми е малка момата(Витарата),на девет години е, нека първо порасне и се изучи пък чак тогава ще я годявам и женя за сервиза на Иван Попов...примерно...що кой и какво ще ми попречи...
                      Не че нещо аз само примерно...
                      Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                      .................................................................................................
                      Е. Абу

                      Коментар


                      • #41
                        До: Смисъл от лифта?

                        А мостове от ТЛК на Самурай, дали не приличат на мостове от Виетнамка на УАЗ?
                        Кво сте се замислили за лифта, преди да се замислите дали например моторът стига за по-големите колела? Що те спъват и на равен асфалт, а на стръмен баир кво правят, а? И що изобщо се хващате с някви дивотии за нам си кви пари, преди да се хванете за флекса? Арките пречат? Ми щом пречат те, кви пружини, кви пет лева? Или лифта на кабината вече го отмениха? А, много работа? Е, тогава ...
                        Макар че правилното действие щом тая кола вечно лежи по корем по обичайните маршрути не е набутването в нея на хиляди долари и месеци работа с краен резултат - бракуването и. Ами следващият номер джип. Зер след 250 килограмовите има сума половин тон, три четвърти, тон и половина ...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Смисъл от лифта?

                          Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                          Е това вече е интересно. Кажете от къде може да се вземе +2" окачване (за Самурай) за около 1000 лв., че да отивам.
                          Наистина дайте моля конкретни цени на конкретни доставчици. Ще е полезно за мен, а може би и за други.
                          http://www.explorerprocomp.co.uk/aca...ms_Suzuki.html

                          444 лири + около 100 за доставка.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Смисъл от лифта?

                            Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                            Е това вече е интересно. Кажете от къде може да се вземе +2" окачване (за Самурай) за около 1000 лв., че да отивам.
                            Наистина дайте моля конкретни цени на конкретни доставчици. Ще е полезно за мен, а може би и за други.

                            Гледам от месец, ровя... и пак гледам. http://www.puresuzuki.com/super_5.htm
                            Това са въпросните Calmini... супер Кит. 5 инчовия. Така, както чета и разглеждам:Лифт+Съсп. Лифт, което си е супер(поправете ме ако греша). Цената е $799.95. Но тук идва въпроса: В кой град беше представителството в Гърция и колегите да споделят (ако им е удобно де ) дали са същите цени. Поздрави

                            Коментар


                            • #44
                              До: Смисъл от лифта?

                              Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
                              Гледам от месец, ровя... и пак гледам. http://www.puresuzuki.com/super_5.htm
                              Това са въпросните Calmini... супер Кит. 5 инчовия. Така, както чета и разглеждам:Лифт+Съсп. Лифт, което си е супер(поправете ме ако греша). Цената е $799.95. Но тук идва въпроса: В кой град беше представителството в Гърция и колегите да споделят (ако им е удобно де ) дали са същите цени. Поздрави
                              Ето и цена в Гърция

                              http://xtreme4x4.dreamhosting.gr/pro...oduct_id=28729

                              ..... само 1.130,17€
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • #45
                                До: Смисъл от лифта?

                                Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                                Ето и цена в Гърция

                                http://xtreme4x4.dreamhosting.gr/pro...oduct_id=28729

                                ..... само 1.130,17€
                                Тамън го намерих и аз гадния, гаден гръцки сайт. Е по- прекалили са! А дали излиза по на далавера да го вкараш от САЩ. Не съм запознат с митото на части. да кажем 50-100$ доставката- НЕ повече+ ДДС в/у цялата сума... Пф... То не бяха лиги, то не бяха фантазии, ама тия 1К отгоре... Мнения за Турския Кит, който може би е 600 евро, поне в сайта така пише? Тенкс, PACH
                                П.п. Коренна ли е разликата, м/у Туркиш и Греческия Кит...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X