Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Преобух я в не регенерат . От Малатеса дето ги водят кобра с размер 215/75/Р15 минах на 235/75/Р15 BFGoodrich MT KM2. Интересното в цялата работа е, че регенерата 215 е по-широк от нерегенерата на 235 във контактното петно със асвалта. 18-19см за 235 гумата срещу 21-22см за регенерата 215.

    По-горните гуми и 2те се събират идеално в калника на витара с лифт със джанти с ЕТ-25. Има над сантиметър (отива към 2) до подкалника в ненатоварено положение. Ако се качи нагоре гумата най-много да опре леко в подкланика.

    И имам едно питане - т'ва синьото дето е за пазене на белите надписи на гумата с какво се маха?

    П.С. Подмяната бе поради факта, че на единият регенрата му таковах таковата от каране на ниско налягане. Единя от бутоните все едно се е опитал да се отпори. Запушихме го с фитил и след 2 дни разбрах, че през 2-3 бутона има още един такъв. С вътрешна гума не ми се кара и ще ги продавам на някой готов да кара с вътрешна гума или ако му се занимава да лепи .

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
      Преобух я в не регенерат . От Малатеса дето ги водят кобра с размер 215/75/Р15 минах на 235/75/Р15 BFGoodrich MT KM2. Интересното в цялата работа е, че регенерата 215 е по-широк от нерегенерата на 235 във контактното петно със асвалта. 18-19см за 235 гумата срещу 21-22см за регенерата 215.

      По-горните гуми и 2те се събират идеално в калника на витара с лифт със джанти с ЕТ-25. Има над сантиметър (отива към 2) до подкалника в ненатоварено положение. Ако се качи нагоре гумата най-много да опре леко в подкланика.

      И имам едно питане - т'ва синьото дето е за пазене на белите надписи на гумата с какво се маха?

      П.С. Подмяната бе поради факта, че на единият регенрата му таковах таковата от каране на ниско налягане. Единя от бутоните все едно се е опитал да се отпори. Запушихме го с фитил и след 2 дни разбрах, че през 2-3 бутона има още един такъв. С вътрешна гума не ми се кара и ще ги продавам на някой готов да кара с вътрешна гума или ако му се занимава да лепи .
      Хубави гуменки си и обул.Синьото само си пада след време не му се кахъри
      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
        регенерата 215 е по-широк от нерегенерата на 235 във контактното петно със асвалта.
        Размера с който е обозначена широчината на гумата не дава представа за контактното петно. Тази ширина е габаритната на гумата.

        Относно вътрешните гуми-какво лошо има? Аз сега съм с вътрешни на предния мост, и само финансовото ми състояние в момента в който монтирах новите гуми ме спря да не сложа и отзад вътрешни. За сериозен офф е по-добре с вътрешни.
        Сети се сам защо
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Е какво ти костваше да щракнеш 3-4 снимки с телефона да видим как и седят.
          http://vbox7.com/play:398e8b82

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Дай да видим и малатестите...Някой пък може да си ги хареса...Ей баят се чудех и аз дали да не взема точно този размер БФ ,но зех АТ-та по няколко причини....И за да не съм пас...Наскоро си сложих халогенчета защото в гората и на определени места е доста по-добре като е по-осветено....
            Прикачени файлове
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

              Относно вътрешните гуми-какво лошо има?
              По принцип като си с вътрешна и я спукаш - гърми и спада от раз(в дадени ситуации си е опасно) , а като си без вътрешна - спада бавно и е по-безопасно. Нали за това измислиха безкамерните......
              898450701

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
                По принцип като си с вътрешна и я спукаш - гърми и спада от раз(в дадени ситуации си е опасно) , а като си без вътрешна - спада бавно и е по-безопасно. Нали за това измислиха безкамерните......
                Кольо говореше за оффроад, там с вътрешна да разбордираш вероятността е по малка.
                не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  За да гръмне вътрешната си трябва сериозна цепка. Каквато ако има и на безкамерната гума пак ще си на джанта.
                  А гърмежа с какво е страшен?

                  Ти не караш много сериозен офф, и може би не си се сблъсквал с проблема-при сериозно закантване или триене в стената на коловоза, и при още безброй ситуации между гумата и джантата влиза кал, трева, клончета(и такова съм вадил оттам), и всевъзможни боклуци. Които като се загнездят там правят място за изтичане на въздух.
                  Друго-при удар в камък или дънер често се случва да се огъне джантата. И започва да фъщи един въздух, не ти е работа. И след минута джантата е на земята.
                  Тези проблеми се избягват с поставянето на вътрешна гума.
                  Както казах-при възможност ще сложа вътрешни и отзад.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                    Кольо говореше за оффроад, там с вътрешна да разбордираш вероятността е по малка.
                    Аз нямам такива ситуации, ще ме извинява


                    ...опасноста от гърмене е на Хасвалта с по-висока скорост(карал съм и с над 150 - не ми се мисли ако гръмни .......единия път даже се оказа че съм бил и с разхлабени гайки..)
                    Последно редактирано от svi; 15-02-12, 19:35.
                    898450701

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Ехааа 150км/ч ти не си за тоя форум бе Свилка,ние се чудим как да вървят по-бавно ти.......
                      http://vbox7.com/play:398e8b82

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        [QUOTE=brum;1771656]Преобух я в не регенерат . От Малатеса дето ги водят кобра с размер 215/75/Р15 минах на 235/75/Р15 BFGoodrich MT KM2. Интересното в цялата работа е, че регенерата 215 е по-широк от нерегенерата на 235 във контактното петно със асвалта. 18-19см за 235 гумата срещу 21-22см за регенерата 21.


                        Аз също обух витарата с 235/75/Р15 BFGoodrich MT KM2 и понеже си ги купих от сайт не ги бях виждал освен на снимки в нета.Доста гуми разгледах по гумаджийните с този размер и всички като че ли бяха по-широки от Гудрича.Като ми ги доставиха първото ми впечатление беше именно,че са доста тесни за този размер незнайно защо.Всеки който ги види си мисли че са най-много 215/75/15.

                        Коментар


                        • Re: От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Предположих, че има няк'ва такава врътка. Кобрата копа много по-стабилно, проверих го вече на база на натрупалият сняг. Но кобрата на асвалт се държи много по-зле заради материала от който е направена.

                          Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                          Е какво ти костваше да щракнеш 3-4 снимки с телефона да видим как и седят.
                          Щото нямам нито фото, нито телефон с камера. Затова и кобрите още не се продават . Но най-скоро време това ще се корегира.

                          Относно вътрешната гума - мен ми го представиха доста по-различно ... Винтила на вътрешната бил много по-кекав и бил слабо място в цялата схема. Иначе имат не-малък бонус с това, че пазят при разбортиране.

                          Коментар


                          • От: Re: От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                            Кобрата копа много по-стабилно
                            Ако говориш за тези гуми,които ти бяха на джипа....Това не са Кобрите,които си представят колегите......Та малко ги объркваш така! Направи някоя снимка,да ги видят,за да могат да те разберат,точно какво имаш навпредвид.....А и да се израдваме на новите гуменки!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Вътрешните гуми трябва да се монтират напълно сухи и обилно поръсени с талк (наличен в аптеките)не давайте да монтират мокра вътрешна при нагряването се залепва на външната и от там се къса вентила щото те си се завъртат заедно талка служи за точно това преплъзване.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Това на теория.
                                На практика съм монтирал мокра вътрешна гума(след лепене на улицата се пробва във вода дали се е получило) щото няма време, а талк никога не съм имал под ръка, и не съм имал никакъв проблем от залепнали гуми.
                                Е, най-добре си е да е суха и талкирана, ама и инак може...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X