Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от ники72 Преглед на мнение
    kara7 откъде и колко ги купи ръчните хъбове,че и аз си търся за витарката. Ако знаеш някъде да продават втора ръка цъкни.Поздрави!
    Колега,не са ръчни а автоматични.Докара ми ги мои приятел от Англия

    Коментар


    • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Да вдигнем малко темата Смених спирачната течност на моята Витарка.А вие какво направихте?
      Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

      Коментар


      • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Аз пък започнах да си правя теглич,но днес не можах да го свърша и ще продължа другата събота.

        Коментар


        • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
          Да вдигнем малко темата Смених спирачната течност на моята Витарка.А вие какво направихте?
          Ти пък нищо не каза. Дай информация каква сложи, колко ти отиде, как я източи... все полезни неща за много от форума.

          а защо я смени?
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Днес сменихме турбото с по голямо Лявата турбина е от дизел дясната от бензин.Резултата е бензиновата тръгва от 3 и прави тапа на 6000 оборота ,а дизеловата от 2 и забива на 4500 оборота
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Близнаците; 02-06-10, 19:22.
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
              Ти пък нищо не каза. Дай информация каква сложи, колко ти отиде, как я източи... все полезни неща за много от форума.

              а защо я смени?
              Мани,срам ме е.Сложих Бош,дот 4,отиде около 800-900мл(от литър,остана малко),смених е като започнах със задната гума(има за обезвъздушаване само от единия край-ляв).При мен с ключе 10,препоръчвам "звезда" или "лула".Начина мисля е известен на всички .Описвам:източих старата спирачна течност от "казанчето",налях до горе нова.сложих капачката без да е завивам.Отвих леко щуцера за обезвъздушаване,сложих му прозрачен шлаух от мед.сиситема дълъг около 50см.другия край в прозрачно ПВЦ бутилка,поставена на земята.Тук вече трябва втори човек-вътре на спирачката.Аз му викам отвън "помпии" и той натиска 2,3,4 пъти енергично спирачката.Отвивам леко щуцера-около 1/4-1/2 оборот,спирачната течност почва да излиза,минава през шлауха и отива в бутилката.през това време аз наблюдавам нивото в казанчето,доливам при нужда и следя да почне да излиза само чиста,нова спирачна течност.Тя се вижда,почти напълно прозрачна е.Той си натиска спирачката,аз следя казанчето да е пълно,за да не влезе въдух.Следва обезвъздушаване.
              Завивам щуцера,викам "помпии",Той натиска 2,3,4 пъти енергично спирачката.Казвам дръж,Той държи натисната спирачката.Аз отвивам щуцера и известно количество спирачна течност минава през шлауха в бутилката.Гледам да няма въздух в преминаващата течност.Завивам щуцера,той продължава да държи спирачката.Казвам "помпии"...и той започва да помпи спирачката.Така докато се установи липса на въздух в спирачната течност преминаваща през шлауха.
              После процедурата минава през предно пасажерско колело,после на шофьорското.Тръгва се през най-отдалеченото на помпата място и се приключва на най-близкото.
              Важно е да се наблюдава казанчето да не остане празно,за да не вземе въздух!
              Спирачната течност се подменя на всеки 2 години,според препоръките на производителя(важи за всички автомобили).Тя е силно влагоабсорбираща и това намалява нейната температура на кипене и анти корозионни свойства.Трябва да се спазва сецификацията на производителя или по-добър неин заместител.Аз ползвам дот 4.Обикновенно го пише на капачката на казанчето за спирачна течност.
              Времетраенето на процедурата е около 1 час,а стойността около 10-15лв.
              Препоръчвам на всички,да направят тази процедура.Има ефект!
              Поздрави!
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                Мани,срам ме е.Сложих Бош,дот 4,отиде около 800-900мл(от литър,остана малко),смених е като започнах със задната гума(има за обезвъздушаване само от единия край-ляв).При мен с ключе 10,препоръчвам "звезда" или "лула".Начина мисля е известен на всички .Описвам:източих старата спирачна течност от "казанчето",налях до горе нова.сложих капачката без да е завивам.Отвих леко щуцера за обезвъздушаване,сложих му прозрачен шлаух от мед.сиситема дълъг около 50см.другия край в прозрачно ПВЦ бутилка,поставена на земята.Тук вече трябва втори човек-вътре на спирачката.Аз му викам отвън "помпии" и той натиска 2,3,4 пъти енергично спирачката.Отвивам леко щуцера-около 1/4-1/2 оборот,спирачната течност почва да излиза,минава през шлауха и отива в бутилката.през това време аз наблюдавам нивото в казанчето,доливам при нужда и следя да почне да излиза само чиста,нова спирачна течност.Тя се вижда,почти напълно прозрачна е.Той си натиска спирачката,аз следя казанчето да е пълно,за да не влезе въдух.Следва обезвъздушаване.
                Завивам щуцера,викам "помпии",Той натиска 2,3,4 пъти енергично спирачката.Казвам дръж,Той държи натисната спирачката.Аз отвивам щуцера и известно количество спирачна течност минава през шлауха в бутилката.Гледам да няма въздух в преминаващата течност.Завивам щуцера,той продължава да държи спирачката.Казвам "помпии"...и той започва да помпи спирачката.Така докато се установи липса на въздух в спирачната течност преминаваща през шлауха.
                После процедурата минава през предно пасажерско колело,после на шофьорското.Тръгва се през най-отдалеченото на помпата място и се приключва на най-близкото.
                Важно е да се наблюдава казанчето да не остане празно,за да не вземе въздух!
                Спирачната течност се подменя на всеки 2 години,според препоръките на производителя(важи за всички автомобили).Тя е силно влагоабсорбираща и това намалява нейната температура на кипене и анти корозионни свойства.Трябва да се спазва сецификацията на производителя или по-добър неин заместител.Аз ползвам дот 4.Обикновенно го пише на капачката на казанчето за спирачна течност.
                Времетраенето на процедурата е около 1 час,а стойността около 10-15лв.
                Препоръчвам на всички,да направят тази процедура.Има ефект!
                Поздрави!
                Това вече е за учебник. Всеки като го прочете и може да извърши тази операция.
                Благодарим
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Аз пък смених единия спирачен диск. Знам, че се сменят двата в комплект, ама заради финансите... Trent като видя стария ми диск щеше да падне...
                  38 лв, бил някакъв испански, и бил по-добрия вариант. Другия-полски, по-евтин с 3 лв...
                  Вследствие на удар в рамата на състезанието в Глоджево предната дясна гума е по-назад от лявата с окло 40 мм. Има изкривен рог на рамата, и скъсване на същата. То скъсването е от предишният собственик, а аз само я довърших. Лявата гума също е мръднала леко назад, и сега пружината опира в амотрисьора. Утре или вдругиден ще вкарам витарат в завода и ще я разпъна между един стълб и един трактор. После следват заварки по рамата.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Ето и теглича на Витарка,който бях започнал миналата събота:

                    Коментар


                    • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Не бих го сложил много е кекав и вероятно ще се сгънат двете странични шини. Този квадрат 2мм ли е дебел , от близката железария ? И защо да дупчиш гредите при положение , че отдолу си има отвори с резба .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Кекав ,ама не е . Дупчих гредите ,защото резбите отдолу са развалени .Няма никакви проблеми,че шините са отстрани,защото другата шина се захваща за облата гредичка с два болта и просто нема мърдане,пък и не смятам да дърпам ремарке от трактор.Витарката я ползвам само за лов и риболов,а не за текезесарски дейности.
                        Последно редактирано от ники72; 07-06-10, 17:38.

                        Коментар


                        • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Аз пък пооправих събраната предница, закърпих скъсаното с планки 6мм(такива има в завода...) и даже успях да окалям сериозно витарата вчера в гората. Бяхме интересна картинка: Две витари-моята и бившата на PACH дърпаме на влакче един патрол с блокирал заден мост из калта. Има и снимки, ама gen4 да ги пусне...

                          А днес се заех да си избачкам един шнорхел. Нали ще ходя да се пусна в състезанието в Нова Черна, а снимките от трасето ме поуплашиха, и лупа-тупа с шлайфа и дрелката-вече имам гофриран маркуч отстрани на колконката с гръмкото име "шнорхел". Снимки-когато се сдобия с апарат, че стария е в насипно състояние.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Какво направиме днес с баща ми: смяна на лагери на задните "крака" на витарата, че много започнаха да тропат. Падна доста блъскане, за да ги свалим, но в крайа сметка дадохме полуоските в една фирма да ги изкарат, скъсаха ни джобовете за едното махане на старите и поставяне на новите, но поне сега всичко е наред. Утре ще пусна и номера на лагерите, снимки нямаме, защото бързахме да я сглобим, че утре ще пътува.
                            Поздрави
                            Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                            0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                            /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                            Коментар


                            • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                              Какво направиме днес с баща ми: смяна на лагери на задните "крака" на витарата, че много започнаха да тропат. Падна доста блъскане, за да ги свалим, но в крайа сметка дадохме полуоските в една фирма да ги изкарат, скъсаха ни джобовете за едното махане на старите и поставяне на новите, но поне сега всичко е наред. Утре ще пусна и номера на лагерите, снимки нямаме, защото бързахме да я сглобим, че утре ще пътува.
                              Поздрави
                              Точно тази процедура ми предстои.Ако може да кажеш и цена на лагерите,няма ли втулка към лагерите.Семерините сменя ли ги?
                              0888 364 731

                              Коментар


                              • От: До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                                Точно тази процедура ми предстои.Ако може да кажеш и цена на лагерите,няма ли втулка към лагерите.Семерините сменя ли ги?
                                Има комплекти с втулка и 2 семеринги. Смяната е много лесна не си заслужава да се харчиш по майстори. Ако не ти се прави дълга скоба се процедира по следния начин: С ъглошлайф се изшлайфва фтулката и се избива много лесно. После се махат предпазителите на лагера и с няколко почуквания в две съседни места между съчмите с парче арматура се къса сепаратора. Хваща се със клещите и се навива на тях докато се измъкне целия. Като се махне сепаратора се събират съчмите в единия край и се маха външната гривна на лагера. След това на менгемето близко до лагера и с масивен секач се чука под ъгъл в улея на съчмите. Чука се върху менгемето, че радиалните усилия да не ги поема твърдо. После се набива новия лагер с тръба и се нагрява втулката, но в никакъв случай до червено пуска се на полуоската и се набива бързо, защото много бързо предава температурата. Дано е полезно.
                                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X