Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Диаметъра ще го измеря утре и ще рапортувам. Да, имам боди лифт който се вижда от снимката с показания захват на разпънката към ботуша на амортесьора, но няма причина да не се получи по същия начин и на кола без боди лифт. Просто рамената ще са по къси.
    Не съм рязал ребрата на капака. Тръбата минава на около 5-10мм от него, а от двигателя е на поне 6-7см.
    Важен момент е оребряването при захващането към фланците на амортесьорния ботуш както отвътре така и отвън, а също така и използването на готови колена (а не огъване на тръба). С времето ще се види дали ще е необходимо оребряване и под колената за което е предвидено място.
    TG

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Ако е без боди лифт между капака и двигателя няма място.
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
        Ако е без боди лифт между капака и двигателя няма място.
        Прав си Краси.
        Доказаха го и измерванията ми днес:

        Боди лифт -5см
        Диаметър на тръбата - 32мм
        Разстояние от тръба до двигателя (колекторите на инженкцията) - 28мм
        Разстояние от тръбата до капака - 0мм - дори леко опира в кората на капака.
        ИЗВОД: без бодилифт ще трябва ролл бара да се "чупи" трапецовидно назад или напред към радиатора като във втория случай пречи кутията на възд филтър.
        Последно редактирано от gen4; 18-02-11, 12:58. Причина: корекция
        TG

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
          Прав си Краси.
          Доказаха го и измерванията ми днес:

          Боди лифт -5см
          Диаметър на тръбата - 32мм
          Разстояние от тръба до двигателя (колекторите на инженкцията) - 28мм
          Разстояние от тръбата до капака - 0мм - дори леко опира в кората на капака.
          ИЗВОД: без бодилифт ще трябва ролл бара да се "чупи" трапецовидно назад или напред към радиатора като във втория случай пречи кутията на възд филтър.
          Колеги, помислете че купето при офроуд мърда върху тампоните и капака може да се деформира от тръбата.
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            И аз съм гледал ,че няма място,а прекалено с много чупки не знам разпънката колко ще е надеждна.
            Мисля си дали да не направим едни нови модели капаци с флекса!
            Въпрос -ако натягаш от гайките на разпънката,успяваш ли да промениш ъгъла на стойката на амортисьора?
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
              Въпрос -ако натягаш от гайките на разпънката,успяваш ли да промениш ъгъла на стойката на амортисьора?
              Ами всъщност т.к. конструкцията не е толкова еластична в моменат на настройка или регулиране - не
              Поне така каза майстора който ми регулира предницата.
              Но си мисля че след няколко излизания би могло да се види резултата.
              При мен за съжаление няма да се установи от първия път т.к. смених предните пружини и "разкрача" се оправи, затова ще трябва да мине малко време за да се види как работи тръбата.
              А и Кольо с неговия коментар че предницата не се "разчеква" от стойките на амортисьорите, а от рамата направо ме хвърли в шах.....
              Последно редактирано от gen4; 19-02-11, 20:07. Причина: правопис
              TG

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Не съм бил изцяло прав. Като гледах старата рама ми се стори, че тази част която е с триъгълна форма и има две оребрения е поддала навътре. Но онзи ден като огледах новата рама видях, че и тя е така. Значи не е поддала.
                НО... Днес като транжирах старата рама видях, че на местата които са натоварени на усукване заради скоковете и натоварванията по предния мост има скъсвания. Значи все пак има поддаване на рамата. Но разпънката отгоре мисля ще реши проблема.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Днес сменях лагер на задна полуоска/полувал естествено/ и ви съветвам ,ако го правите задължително да я вадите обратен чук!Два часа бихме по барабана по метода на Стефчо и не помръдна,накарая ми писна и си направих обр.чук с една еднометрова шпилка 12 и една дебелостенна тръба/подръчни/ и от втория удар излезе.
                  Притеснява ме нещо-старата втулка и лагера ги срязах ,новият лагер го набих на струг,но втулката е доста плътна и я вкарах с нагряване.Дали външният семеринг не се е стопил дотолкова,че да не уплътнява добре,тъй като и лагера и полувалът също се нагряват?
                  Информативно-комплект лагер,2 семеринга и втулка-70 лв на Оптимал,германски/така пише/,мислех ,че е скъпо,а се оказа ,че не е!
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    С риск да ме наругаете много жестоко ( не че ще се обидя), есента правих същата процедура на Нивата и съм напълно съгласен за обратния чук - много полезен помощник. Но това, което ме очудва същите части, които Тони е изброил, съответно лагер - 12 лв., втулка- 4 лв и семеринг - 4лв. Ще ги видим колко ще изкарат, но изглежда някои вносители на части за японските марки се оливат с цените...

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Лагера е патент на Койо, но аз ще слагам стандартен само да се стопли времето и семерингите са стандартни размери.
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        А можете ли да кажете размера на семерингите?
                        Че моят търговец ми обяви цена 107 лева за комплект-лагер, семеринги и втулка. Само лагер на SNR-42 лева. Щом семерингите са стандартни-може да се намерят за по лев-два.
                        Моите са накъсани и не може да се разчетата надписите. Двете семеринги еднакви ли са?
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Градски не си ме разбрал-комплекта е на фирма Оптимал,германски.
                          Включва 2 бр.семеринги,/Кольо различни са по размер,но старите ги смачках при ваденето и изхвърлих/,1 бр лагер и 1 бр втулка-комплекта 70 лв.
                          И аз си мисля,че ако се търсят от специализиран магазин за лагери и семеринги може да се намерят на по добра цена,а втулката -на струг,за съжаление не я измерих ,преди да я набия!На пръв поглед лагерът може да се замени с обикновен +дистанционна втулка,обаче по-широката вътр.черупка спомага да държи на по-големите гуми и изнесени джанти.
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            A два лагера един до друг не е ли възможно?
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              Днес сменях лагер на задна полуоска/полувал естествено/ и ви съветвам ,ако го правите задължително да я вадите обратен чук!Два часа бихме по барабана по метода на Стефчо и не помръдна,накарая ми писна и си направих обр.чук с една еднометрова шпилка 12 и една дебелостенна тръба/подръчни/ и от втория удар излезе.
                              Притеснява ме нещо-старата втулка и лагера ги срязах ,новият лагер го набих на струг,но втулката е доста плътна и я вкарах с нагряване.Дали външният семеринг не се е стопил дотолкова,че да не уплътнява добре,тъй като и лагера и полувалът също се нагряват?
                              Информативно-комплект лагер,2 семеринга и втулка-70 лв на Оптимал,германски/така пише/,мислех ,че е скъпо,а се оказа ,че не е!
                              Колега онзи центровах дифа и се сбласкас със съшия проблем и направих това, излезе като пирон от кисело мляко.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0269.jpg
Прегледи:2
Размер:93.8 КБ
ID:5254572Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0270.jpg
Прегледи:2
Размер:98.9 КБ
ID:5254573Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0263.jpg
Прегледи:2
Размер:90.1 КБ
ID:5254574
                              Бялото BUZUKI 1.6 8в
                              0899368772 ;) 0897229322

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                                ...и ви съветвам ,ако го правите задължително да я вадите обратен чук!Два часа бихме по барабана по метода на Стефчо и не помръдна,накарая ми писна...
                                Никога не съм иммал нищо против обратния чук! Това си е инструмент и то добър и правилен.
                                Но ако няма, става и с барабана, номера е да се удари едновременно и без да се прекалява, все пак е чугунИЙ

                                Първоначално публикуван от Kara Kolio Преглед на мнение
                                ... но изглежда някои вносители на части за японските марки се оливат с цените...
                                Де да беше малко... Семеринг на разпределителния: в Миркат ми поискаха 16лв, в магазин за авточасти - 8лв, в магазин за семеринги: 65ст. Ако бях потърсил китайски, сигурно щеше да е 10 ст...
                                преден лагер на Койота терцел - 70-80 лева. От магазин за лагери, тайвански - 10лв. 6 години от тогава, койотата се кара и до ден днешен.
                                И най-лошото: бях тръгнал да правя същата операция на старото ми лансерче, но всички започнаха да ме убеждават, че тая икономия ще ми излезе през носа. За "правилния" лагер ми искаха около 80 кинта в магазин за авточасти, за комплект Койо и 140(!) от магазин за лагери, за СКФ. Сложих Койо-то и ... след 2 месеца си замина. С все правилната грес и без да е пренатяган.
                                Айде стига, че отплеснах темата...

                                За по-тесните лагери - не ви съвсетвам. Не, че е невъзможно, но тая заигравка с дистанционните е малко тегава. Обикновено разликата е много малка и ако дистанционната не е изработена от нужния материал, или се чупи или се промачква, и в двата случая не е приятно.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X