Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Къде са конете..?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Къде са конете..?

    Според мен всичко е не в конете а във въртящия момент.Аз имам витара и берлинго.Витарата е 97 коня а берлингото 2.0 HDI е 90 коня ама въртящия мимент на берлингото е 2 пъти по-голям от на витарата!И берлингото бие витарата на вървене във всички режими....е докато свърши пътя там вече е силата на витарата
    Николай Папазов

    Коментар


    • #17
      До: Къде са конете..?

      Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
      Според мен всичко е не в конете а във въртящия момент.Аз имам витара и берлинго.Витарата е 97 коня а берлингото 2.0 HDI е 90 коня ама въртящия мимент на берлингото е 2 пъти по-голям от на витарата!И берлингото бие витарата на вървене във всички режими....е докато свърши пътя там вече е силата на витарата
      Режима на движение който ме дразни (около 3000 оборота, 100-110км/ч) е изцяло свързан с въртящия момент, особено на баир, така че сравнението с дизел е просто безсмислено. Аз затова го сравнявам с друг - равен по обем бензин, за по-коректно, и пак получавам странни резултати . Между другото май не са чак толкова странни защото един 8V моноинжекцион винаги достига максималния си въртящ момент по-рано от 16V пълен инжекцион, което му помага да тегли по-добре в ниските - целта на упражнението.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #18
        До: Къде са конете..?

        По принцип максималния въртящ момент на G16B мотора(16 клапана) е при 4500 оборота затова при 3000 е спънат.Просто този моторси иска обороти
        Николай Папазов

        Коментар


        • #19
          До: Къде са конете..?

          Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
          По принцип максималния въртящ момент на G16B мотора(16 клапана) е при 4500 оборота затова при 3000 е спънат.Просто този моторси иска обороти
          Ей едно мнение на място да чуя .

          Ми колега натисни я бе ! Като не върви вкарай една скорост напред и ускорявай . Витарата под 3000 оборота е куцо магаре, от там започва да ускорява добре и на 4500-5000 оборота има най голям въртящ момент .

          Ванка (PACH), не си прав .... от карбуратори няма да може да се изцеди по голяма мощност от тази при инжекцион . По принцип от чип тунинг на този двигател изцеждат още само 15 коня ....
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • #20
            До: Къде са конете..?

            Прави сте колеги че иска повече газ за да върви. За съжаление мотора е високооборотен, което едва ли е най-подходящото решение за джип. Общо-взето впечатлението че съм си взел малко по-висок Трабант се засилва чувствително. През почивните дни ходих малко до морето - по пътищата ми скъса нервите, все едно че бях вързал една каравана отзад . Иначе в Странджата се представи по-добре, въпреки че на една поляна над Синеморец, с хубава кал, си вървеше във всички посоки - без тази накъдето сочеше кормилото! Те и гумите ми не са много за кал, така че не се оплаквам - важното е че мина без бутане.
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #21
              До: Къде са конете..?

              Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
              Прави сте колеги че иска повече газ за да върви. За съжаление мотора е високооборотен, което едва ли е най-подходящото решение за джип. Общо-взето впечатлението че съм си взел малко по-висок Трабант се засилва чувствително. През почивните дни ходих малко до морето - по пътищата ми скъса нервите, все едно че бях вързал една каравана отзад . Иначе в Странджата се представи по-добре, въпреки че на една поляна над Синеморец, с хубава кал, си вървеше във всички посоки - без тази накъдето сочеше кормилото! Те и гумите ми не са много за кал, така че не се оплаквам - важното е че мина без бутане.
              С вървенето на където си иска няма оправия. И с гуми за кал го прави, но по-малко. Имай в предвид че на 4x4 парт таим, а и ако имаш блокаж или LSD отзад по принцип занася повече. Ще свикнеш.

              ...ама пък е забавно...
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X