До: Къде са конете..?
Според мен всичко е не в конете а във въртящия момент.Аз имам витара и берлинго.Витарата е 97 коня а берлингото 2.0 HDI е 90 коня ама въртящия мимент на берлингото е 2 пъти по-голям от на витарата!И берлингото бие витарата на вървене във всички режими....е докато свърши пътя там вече е силата на витарата
 там вече е силата на витарата 
							
						
					Според мен всичко е не в конете а във въртящия момент.Аз имам витара и берлинго.Витарата е 97 коня а берлингото 2.0 HDI е 90 коня ама въртящия мимент на берлингото е 2 пъти по-голям от на витарата!И берлингото бие витарата на вървене във всички режими....е докато свърши пътя
 там вече е силата на витарата
 там вече е силата на витарата 
							
						

 . Между другото май не са чак толкова странни защото един 8V моноинжекцион винаги достига максималния си въртящ момент по-рано от 16V пълен инжекцион, което му помага да тегли по-добре в ниските - целта на упражнението.
. Между другото май не са чак толкова странни защото един 8V моноинжекцион винаги достига максималния си въртящ момент по-рано от 16V пълен инжекцион, което му помага да тегли по-добре в ниските - целта на упражнението.
							
						
 . Иначе в Странджата се представи по-добре, въпреки че на една поляна над Синеморец, с хубава кал, си вървеше във всички посоки - без тази накъдето сочеше кормилото! Те и гумите ми не са много за кал, така че не се оплаквам - важното е че мина без бутане.
. Иначе в Странджата се представи по-добре, въпреки че на една поляна над Синеморец, с хубава кал, си вървеше във всички посоки - без тази накъдето сочеше кормилото! Те и гумите ми не са много за кал, така че не се оплаквам - важното е че мина без бутане.
							
						

 
							
						
Коментар