Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за резервоар на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпрос за резервоар на Витара

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    Jimi, приятелю, а сега се успокой малко.
    Щото днес ме ухапа кучето и си измъкнах помпата (покрай другото, имахме малко сблъсъци с Витарата, но затова в другата тема). Помпата ми в момента е от Мицубиши Лансер, 4G92, 113коня по каталог на 1600 кубика. Регулатора на налягането (и той не е на помпата - онова на помпата са предпазен клапан и обратен клапан), оригиналния, не се справяше с дебита, въпреки, че помпата е наполовина на габарит на оригиналната, аз затова я сложих, щото ми е дребно резервоарчето.
    та помпата си вдига малко над 6 бара без регулатор. По-точно не мога да кажа, че я мерих с един обикновен манометър, а той не е особено точен, но някъде там.
    Извадих един регулатор от 16V Витарско, припилих му леко крепежите и го сложих на мястото на оригиналния - заспа. И вече не се дави, като подам рязко газ, вероятно и разхода ми на бензин ще поспадне. Та толкова за помпите. предполагам, че проблема е бил в самия регулатор, но ме домързя да го чупя.

    По принцип, ако е за самото заяждане, бензина може да се тормози до около 14 бара (по спомен, може и да бъркам с малко). От там нататък става мазало. Но подобно налягане за индиректно впръскване не помага на никого, затова разумния компромис е около 3 бара. Малко повече-малко по-малко, зависи как го е решил производителя. Някои системи имат допълнителен клапан, който при рязко ускорение затваря за момент регулатора (редуцира) и за момент налягането скача на 4-6 бара. Съответно дюзите пръскат мъжката и колата набира по-добре. Типичен пример - Мазда 323, 1.6/16V и Мазда MX3 със същия двигател. Една от малкото разлики е точно в това клапанче и като караш си личи... стига да работи
    Някои моноинжекции са на бар-бар и половина, пак по спомен, неми се рови. Това си зависи донякъде и от конструкцията на дюзата - по-малко налягане се управлява с по-малко ток (грубо казано) и така нататък, но тук вече нагазваме в една теория, която не се отнася прако към темата.

    Всяка помпа, която може да вдигне над 2.6 бара, става за моното на Витарата, стига дебитът и да не е като за ЗИЛ. Под 2.6 двигателя започва да работи нестабилно, под 2 направо си угасва. Нормалното е около 2.8, проверявах. На 3 работи поносимо добре, с малко повече мощност във високите и с лек преразход на гориво. Над 3 започва да се дави и да гори като ламя. Това последното от личен горчив опит.

    Та пак казвам - почти всяка помпа може да свърши работа. Иска се само малко съобразяване с габарита и дебита. ясно е, че помпа от Ауди А8 ще е малко "тежичка" А от Джета -моноинжекция няма да стане, щото е на бар и нещо. От друго - по избор.

    СЪГЛАСЕН
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • От: Въпрос за резервоар на Витара

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      Май не четеш добре ,Стефан спомена за помпа на ОПЕЛ ,или опел е японска машина? може да съм изтървал нещо Все не ми остава да гледам телевизия


      пп А като са дръвчета защо махате двигател сузуки и слагате БМВ ,ОПЕЛ, АУДИ ТДИ ,а в една немска машина например Гклас не слагат сузуки , абе неразбирам от такива работи , Надявам се не се сърдиш защото само се обосноваваме
      Добре стига само спамим с глупости.

      А сега малко по темата за резервоара,да кажа мойта как е.
      Аз съм с резервоар от трабант с оригиналния нивомер и помпа.Нивомера съм го монтирал на мястото на капачката с ЦО размера е точен до стотни.Помпата монтирах по към средата на резервоара,скъсена и е планката кадето стой помпата.Монтажа е посредством фланец от текстолит.Цедката е около 2 см над дъното.Мислех че без прегради вътре ще е лош ефекта ама излезе добре като ми остане около 1 литър започва на завоите да "хълца" ама не е болка за умиране.А и между другото прекъснах тока на помпата с копче,когато е на газ да я изключвам.
      Бялото BUZUKI 1.6 8в
      0899368772 ;) 0897229322

      Коментар


      • От: Въпрос за резервоар на Витара

        Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
        Добре стига само спамим с глупости.

        А сега малко по темата за резервоара,да кажа мойта как е.
        Аз съм с резервоар от трабант с оригиналния нивомер и помпа.Нивомера съм го монтирал на мястото на капачката с ЦО размера е точен до стотни.Помпата монтирах по към средата на резервоара,скъсена и е планката кадето стой помпата.Монтажа е посредством фланец от текстолит.Цедката е около 2 см над дъното.Мислех че без прегради вътре ще е лош ефекта ама излезе добре като ми остане около 1 литър започва на завоите да "хълца" ама не е болка за умиране.А и между другото прекъснах тока на помпата с копче,когато е на газ да я изключвам.
        А къде си го монтирал и как ? Ако можеш и снимки да дадеш
        898450701

        Коментар


        • От: Въпрос за резервоар на Витара

          Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
          А къде си го монтирал и как ? Ако можеш и снимки да дадеш
          На мястото на оригиналния, ще пусна снимки днес.
          Бялото BUZUKI 1.6 8в
          0899368772 ;) 0897229322

          Коментар


          • От: Въпрос за резервоар на Витара

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            Тц ,тука става въпрос за бензиниви и е около3,4 зависи от изпълнението, но за дизела си прав даже ги минава многократно тези 100 бара
            НЕ!!!!
            Говоря за бензин! Не за дизел!
            FSI или TFSI на WV .... или GDI на Митсубиши ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X