Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за резервоар на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпрос за резервоар на Витара

    Трифоне, Джетата къде я набърка при колите?
    А онова в резервоара наистина има за цел да задържа известно количество бензин около помпата, който да се лашка възможно по-малко и да се пени по-малко при завои и подскоци. Всяка нормална кола с плосък резервоар (на Джетата май не е?) има прегради вътре, а колко са големи и как са направени, си зависи от обема и режима на каране.
    За 10-12 литра, определено минава и без прегради.

    За цедката на дъното си прав Добре е да остава поне малко празно. При мен е около литър - свиди ми, предвид че всичко на 12-13 литра, но ...

    Между другото, ако не ви се играе да вкарвате помпата вътре, има и външни, могат да се сложат на почти произволно място по трасето. Някъде в Опелския подфорум имаше доста обширна тема по въпроса.

    П.П. Коле, твоя резервоар много ме съмнява да е 10 литра. Моя събира поне 12 , а твоя е доста по-голям сякаш?

    П.П.П.
    Първоначално публикуван от aroren Преглед на мнение
    Като, че ли и аз трябва да я свърша тази работа . Ако е по сложната формата на резервоара може да хване и 25 л. Бутилката за газта може да бъде 30 л. Преди два дена ги гледах . До есента има време .
    Не е ли по-добре 36литрова бутилка и 10-15 литров резервоар? Все пак бензин, ако се наложи, може да си носиш и в тубичка, ама с газта е по-сложно
    Последно редактирано от tef4o; 03-06-11, 09:52. Причина: допълване
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Въпрос за резервоар на Витара

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Трифоне, това което си видял най вероятно са били прегради против плискане на бензина при движението на колата. За сравнително големи обеми са задължителни. За моят резервоар от 10-11 литра, при това двуобемен няма нужда от такива.
      В рали автомобилите слагаха някаква гъба която върши същата работа-да не се плиска бензина по завоите и да причинява нестабилност на колата. Не знам дали още се ползва, но определено ми харесва идеята.

      @сви: Помпата си смуче бензин от най-долната част на резервоара. При мен порадо грешка в сметките се получаваше така, че когато нивото на бензина падне до нивото на цедката(през нея смуче), в резервоара оставаше още малко бензин. И понеже съм пинтия и керпеден-не искам да оставям това количество неизползвано, и затова просто смъкнах цедката до дъното на резервоара. Посредством по-дълго маркуче свързващо цедката и същинската помпа.
      Просто и ефективно.
      Ясно
      898450701

      Коментар


      • От: Въпрос за резервоар на Витара

        Стефчо има външни опелови ама са на 8,9 атм ,витаровата помпа на какво налягане работи? А джетата не е кола (тя влиза в калса на самолетите), тя е с две помпи вътрешна(в резервоара) и външна ,там говорим пак за 8,9 атм .Още един истребител АУДИ А3 една помпа в резервоара с работно налягане 2,7 ,3 атм , така че от помпа до помпа има разлика
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • От: Въпрос за резервоар на Витара

          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
          Стефчо има външни опелови ама са на 8,9 атм ,витаровата помпа на какво налягане работи? А джетата не е кола (тя влиза в калса на самолетите), тя е с две помпи вътрешна(в резервоара) и външна ,там говорим пак за 8,9 атм .Още един истребител АУДИ А3 една помпа в резервоара с работно налягане 2,7 ,3 атм , така че от помпа до помпа има разлика
          A кротни се малко с тия налягания
          Всичките помпи работят с надналягане и зверски дебит. Затова се слага и регулатор за налягането. Ако И дебита И налягането дойдат с много в повече (както си го зачуках аз), тогава иска и смяна на регулатора с по-як, но до там рядко се стига, обикновено и те са преоразмерени доста.
          Моното на Витарата е с работно налягане около 2.8 бара, по спомен. Помпата вдига поне 5 без регулатор, може и повече да е. Помпа на Опел Кадет GSI, вдига 6.2 бара без регулатор, мерил съм две, щото по едно време си карах CRX-а с такава. Не питай оригиналната как я наврях в ...

          Джетата ... що нямам спомен да съм виждал 2ра помпа, не знам Вярно, че никак не съм фен на ФВ, на Джетата пък хич (бем ти самолета, дето в завой се суче като Жигула с руски гуми). Карбураторните имат една помпа, която е на безумния междинен вал, а по-новичките, поне тия дето съм ги виждал, помпата им е в резервоара. От най-напомпаните с 6таците не ми е попадала, не знам там как е.
          Не се сещам за нормална кола, на която инжекторите да работят нормално на повече от 3.5 бара. Системите за кратковременно вдигане на налягането при ускорение не ги броя, те така или иначе бачкат съвсем за кратко и не минават за нормален режим.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Въпрос за резервоар на Витара

            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
            Стефчо има външни опелови ама са на 8,9 атм ,витаровата помпа на какво налягане работи? А джетата не е кола (тя влиза в калса на самолетите), тя е с две помпи вътрешна(в резервоара) и външна ,там говорим пак за 8,9 атм .Още един истребител АУДИ А3 една помпа в резервоара с работно налягане 2,7 ,3 атм , така че от помпа до помпа има разлика
            Няма такива помпи на 8-9 атм,това са глупости.Не знам кой ви ги говори тея глупости ама не е изобщо в час.
            Бялото BUZUKI 1.6 8в
            0899368772 ;) 0897229322

            Коментар


            • От: Въпрос за резервоар на Витара

              Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
              Няма такива помпи на 8-9 атм,това са глупости.Не знам кой ви ги говори тея глупости ама не е изобщо в час.

              Оййййййййй братчед аз съм ги мерил изрови една механична инжекция от фолксваген и мери ,на 5,5 атм спира да пали
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: Въпрос за резервоар на Витара

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                A кротни се малко с тия налягания
                Всичките помпи работят с надналягане и зверски дебит. Затова се слага и регулатор за налягането. Ако И дебита И налягането дойдат с много в повече (както си го зачуках аз), тогава иска и смяна на регулатора с по-як, но до там рядко се стига, обикновено и те са преоразмерени доста.
                Моното на Витарата е с работно налягане около 2.8 бара, по спомен. Помпата вдига поне 5 без регулатор, може и повече да е. Помпа на Опел Кадет GSI, вдига 6.2 бара без регулатор, мерил съм две, щото по едно време си карах CRX-а с такава. Не питай оригиналната как я наврях в ...

                Джетата ... що нямам спомен да съм виждал 2ра помпа, не знам Вярно, че никак не съм фен на ФВ, на Джетата пък хич (бем ти самолета, дето в завой се суче като Жигула с руски гуми). Карбураторните имат една помпа, която е на безумния междинен вал, а по-новичките, поне тия дето съм ги виждал, помпата им е в резервоара. От най-напомпаните с 6таците не ми е попадала, не знам там как е.
                Не се сещам за нормална кола, на която инжекторите да работят нормално на повече от 3.5 бара. Системите за кратковременно вдигане на налягането при ускорение не ги броя, те така или иначе бачкат съвсем за кратко и не минават за нормален режим.

                Много налягане се пука менбраната на редуциращия клапан и прас бензина в смукателните колектори и честито на печелившите !!! не на 3,5 а 8 ,всичкитее механични инжекции които нямат дебитомери мапове и други простотии се командват деректно от въздуха от филтъра . Изнамери една такава инжекция мери и шери ще устанеш втроснат, те се различават че нямат инжектори(с ток) а от една глава излизат 4 маркуча(която се намира върху филтъра) с армировка и влизат без никаква електроника в колекторите .Виждал съм и съм ремонтирал такава на 5 цилиндрово ауди 100 и там работното налягане е 8атм
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • От: Въпрос за резервоар на Витара

                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  А това със сондата до дъното видя какъв е ефекта, запуши ти се цедката нали...
                  Тц, не се е запушвала. Старата изгоря при пожара, и сложих друга-апселютно същата, от същия вид помпа, но изгоряла.
                  И се запуши цедката на дюзата, а не на помпата. Но там мрежата е фина,фина, че чак на филтърна хартия го докарва...

                  @Тефчо-ай на бас за няколко бири и още толкова кебапчета, че ще вземе над 10 литра? Като му пробвах заварките за течове го напълних с вода посредством двулитрова бутилка от Кока-кола. Показа 11 литра...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Въпрос за резервоар на Витара

                    За да преключим спора с помпите ето и снимки ,жената ме мисли вече за луд да ставам посреднощ и да правя снимки на помпи Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10773.jpg
Прегледи:1
Размер:97.0 КБ
ID:5282500Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10776.jpg
Прегледи:1
Размер:99.8 КБ
ID:5282501Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10775.jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5282502

                    На първата снимка е самата помпа, а до нея е в пълен зглобен вид барабар с нивомера .На втората снимка с пръст съм посочил един отвор там се намира една пружинка и един клапан под нея .Свалих я защото този клапан взе да избива на 2,5атм и колата спря да пали , когато запуша този отвор налягането се повишава до 5,5атм .Аз нали съм експериментатор като Стефчо и го запуших(а и нали помпата си работи защо да давам пари за нова) ,и познайте какво се случи .............. Стефчо отгатна първи спука се регулатора на налягането и почна да дави колата защото по вакумния маркуч почна да тече гориво. Който невярва мога да му изпратя помпата да мери налягания .За да не ме помислят за пълно куку (в което се превърнах )не отидох да направя и снимки на джетата с две помпи и мех.инжекция На трета снимка е помпата отдолу ,от там засмуква бензина
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • От: Въпрос за резервоар на Витара

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      Оййййййййй братчед аз съм ги мерил изрови една механична инжекция от фолксваген и мери ,на 5,5 атм спира да пали
                      Не знам защо ама всичко обръщаш в немски машини.А тоя механичен инжекцион го знам кво представлява ама ако беше много готин нямаше да спрат да го правят нали? Тука форума е за сузуки не за немски "кубчета" и разликата им е огромна и не може да се сравняват ама изобщо.
                      Бялото BUZUKI 1.6 8в
                      0899368772 ;) 0897229322

                      Коментар


                      • От: Въпрос за резервоар на Витара

                        Джета TFSI, след 2005 има по паспортни налягане от 4 до 6 бара (по автодата .Това е TFSI-200pk конски)
                        Последно редактирано от CarTest™; 04-06-11, 10:36. Причина: Правопис
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • От: Въпрос за резервоар на Витара

                          Да де, ама после ..... към дюзите налягането е 80-100 бара, че и повече ........
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • От: Въпрос за резервоар на Витара

                            Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                            Не знам защо ама всичко обръщаш в немски машини.А тоя механичен инжекцион го знам кво представлява ама ако беше много готин нямаше да спрат да го правят нали? Тука форума е за сузуки не за немски "кубчета" и разликата им е огромна и не може да се сравняват ама изобщо.
                            Май не четеш добре ,Стефан спомена за помпа на ОПЕЛ ,или опел е японска машина? може да съм изтървал нещо Все не ми остава да гледам телевизия


                            пп А като са дръвчета защо махате двигател сузуки и слагате БМВ ,ОПЕЛ, АУДИ ТДИ ,а в една немска машина например Гклас не слагат сузуки , абе неразбирам от такива работи , Надявам се не се сърдиш защото само се обосноваваме
                            Последно редактирано от jimito; 04-06-11, 20:50.
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • От: Въпрос за резервоар на Витара

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              Да де, ама после ..... към дюзите налягането е 80-100 бара, че и повече ........
                              Тц ,тука става въпрос за бензиниви и е около3,4 зависи от изпълнението, но за дизела си прав даже ги минава многократно тези 100 бара
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар


                              • От: Въпрос за резервоар на Витара

                                Jimi, приятелю, а сега се успокой малко.
                                Щото днес ме ухапа кучето и си измъкнах помпата (покрай другото, имахме малко сблъсъци с Витарата, но затова в другата тема). Помпата ми в момента е от Мицубиши Лансер, 4G92, 113коня по каталог на 1600 кубика. Регулатора на налягането (и той не е на помпата - онова на помпата са предпазен клапан и обратен клапан), оригиналния, не се справяше с дебита, въпреки, че помпата е наполовина на габарит на оригиналната, аз затова я сложих, щото ми е дребно резервоарчето.
                                та помпата си вдига малко над 6 бара без регулатор. По-точно не мога да кажа, че я мерих с един обикновен манометър, а той не е особено точен, но някъде там.
                                Извадих един регулатор от 16V Витарско, припилих му леко крепежите и го сложих на мястото на оригиналния - заспа. И вече не се дави, като подам рязко газ, вероятно и разхода ми на бензин ще поспадне. Та толкова за помпите. предполагам, че проблема е бил в самия регулатор, но ме домързя да го чупя.

                                По принцип, ако е за самото заяждане, бензина може да се тормози до около 14 бара (по спомен, може и да бъркам с малко). От там нататък става мазало. Но подобно налягане за индиректно впръскване не помага на никого, затова разумния компромис е около 3 бара. Малко повече-малко по-малко, зависи как го е решил производителя. Някои системи имат допълнителен клапан, който при рязко ускорение затваря за момент регулатора (редуцира) и за момент налягането скача на 4-6 бара. Съответно дюзите пръскат мъжката и колата набира по-добре. Типичен пример - Мазда 323, 1.6/16V и Мазда MX3 със същия двигател. Една от малкото разлики е точно в това клапанче и като караш си личи... стига да работи
                                Някои моноинжекции са на бар-бар и половина, пак по спомен, неми се рови. Това си зависи донякъде и от конструкцията на дюзата - по-малко налягане се управлява с по-малко ток (грубо казано) и така нататък, но тук вече нагазваме в една теория, която не се отнася прако към темата.

                                Всяка помпа, която може да вдигне над 2.6 бара, става за моното на Витарата, стига дебитът и да не е като за ЗИЛ. Под 2.6 двигателя започва да работи нестабилно, под 2 направо си угасва. Нормалното е около 2.8, проверявах. На 3 работи поносимо добре, с малко повече мощност във високите и с лек преразход на гориво. Над 3 започва да се дави и да гори като ламя. Това последното от личен горчив опит.

                                Та пак казвам - почти всяка помпа може да свърши работа. Иска се само малко съобразяване с габарита и дебита. ясно е, че помпа от Ауди А8 ще е малко "тежичка" А от Джета -моноинжекция няма да стане, щото е на бар и нещо. От друго - по избор.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X