Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифт на Витара

    5,125 са нормалните УАЗ-ови.Йори,145см откъде/докъде,щото редукторния,беше като на КИА задния-153см от главина до главина.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      До: Лифт на Витара

      Според книжката витарата е с 146см (57.5") ширина и същото предавателно число - 5.125.

      Ако са с еднакви предавателни числа, какво пречи да се ползва само преден УАЗ-овски мост и стандартния заден Витаровски? Не съм тръгнал да го правя, имам далеч по-важни ремонти на този етап, но просто ми е интересно от техническа гледна точка, пречка има ли или просто като се прави нещо е добре да се прави от край до край (на което мнение съм и аз)?. Мерси предварително

      Коментар


      • #18
        До: Лифт на Витара

        Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
        Според книжката витарата е с 146см (57.5") ширина и същото предавателно число - 5.125.

        Ако са с еднакви предавателни числа, какво пречи да се ползва само преден УАЗ-овски мост и стандартния заден Витаровски? Не съм тръгнал да го правя, имам далеч по-важни ремонти на този етап, но просто ми е интересно от техническа гледна точка, пречка има ли или просто като се прави нещо е добре да се прави от край до край (на което мнение съм и аз)?. Мерси предварително
        Ако слагаш стандартен Уаз преден мост може да оставиш задния от Витарата, но ако сложиш отпред редукторен, то със сигурност трябва и отзад да се сложи такъв. Амааа какво ми трябваше да подхващам темата с мостовете, големи фитили пускате и ме вкарвате в грях...
        Ще взема да се самоубедя да инвестирам в мостове от Уаз отколкото в Калмини, ама отиде няколко месеца в бокса с елетрожена и ходене по стругари.Каква е разликата в килограмите на уазовския мост и витаровия ?

        ПС

        Да се похваля, преди няколко дни си поръчах фланци 50 мм. от валцован дурал ще ми ги направят а шпилките са с якост 10.9 което ми се струва доста добре Някой да е слагал толкова дебели фланци, някакви наблюдения ?
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #19
          До: Лифт на Витара

          Аз именно за стандартен, а за не редукторен мост говоря, все пак се целя в ниско тегло Относно монтажа, не вярвам да има толкова много затруднения, а и хора, от които да черпим опит има

          Коментар


          • #20
            До: Лифт на Витара

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            5,125 са нормалните УАЗ-ови.Йори,145см откъде/докъде,щото редукторния,беше като на КИА задния-153см от главина до главина.
            Така се получава защото джантите на УАЗа са с положително ЕТ и стесняват медуколесното разстояние. Затова мерено между центровете на две гуми на един мост се получава 145см. Този размер е стандарт при по старите машини за да може колелата им да се заменят с метални и да могат да се движат по релсов път. Военно мислене. В днешно време разумът надделява и почват да ги правят на 160см и ги кръщават барсови.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              До: Лифт на Витара

              Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение
              Нямам Турско окачване! И аз на моменти се навивам да купя ту едното ту другото.Едни вносители на части от Шумен ми искат 1100 еуро за турското.Моятя е вдигната с 3см подложки и гуми 215/75 р15 и като знам от къде минавам се чудя с кит какво ще е?
              Явор Vromos ми монтира лебетка и все още не съм я пробвал.....вече месец. Кога ще се разтопи тоя сняг да стане хубава сочна КАЛ.....
              Ами тя Турция не е далече, само ти трябва един международен паспорт... Що не отидеш за ден два да се разходиш?

              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
              А за тръбата на предните... нещо не ме кефят заварките, обичам нещата да са модулни (пуст програмист...). Нещо като се счупи, да можеш да го смениш, а и като е гредичка (П профил), може към него да се хване много лесно един стоманен лист за защита на карантиите под предницата, като шейна.
              Ми то пак е модулно, демонтира се с ъглошлайф

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X