Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лифт на Витара

    Откривам нова тема за лифт на Витара, тук ще преведа информация от руски форуми където братушките са споделили за техния тунинг.Вече имам готов материал как се монтира "Body Lift" и "Suspension Kits" подробно описан и придружен с подобаващ снимков материал.Ще ми е приятно ако всеки сподели конкретна информация по темата
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

  • #2
    До: Лифт на Витара

    Идеята е супер.

    Коментар


    • #3
      До: Лифт на Витара

      Не знам колко е по темата, но ето малко снимки от моя самоделен лифт. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23137

      Преди:


      След:


      P.S. Чакат се гуми, дано ги дочакаме

      Коментар


      • #4
        До: Лифт на Витара

        Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
        Не знам колко е по темата, но ето малко снимки от моя самоделен лифт. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23137
        Колега, в тази тема не се прави така
        Тук като си направил нещо го описваш освен със снимки и с конкретна информация:

        Смених оригиналните пружини с:
        По-дългите амортисьори са от:
        Клиренса се промени от...на...
        Оценка за лифта по шестобалната система е:

        В неделя ще имам повече време и започвам да пиша в големи подробности къде какво съм чул и видял.Ще има обещаните снимки операция по операция при лифтовете с обяснение кое как се прави и защо.Само малко търпение че сега ми се подпали главата с едни джанти

        ПС

        Останалите колеги с Витари които са правили подобрения могат да ги споделят, стига сте крили "големите тайни" За това е форума, да си помогнем с каквото можем.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-01-08, 15:37.
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          До: Лифт на Витара

          Е в темата си пише повече инфо Пружините - задни от Вартбург, задни амортисьори - Cofep за GM кола, но не пише за кой модел, уредиха ми ги и на сляпо ги сложихме, паснаха идеално. От пред подложки над пружините и амортите - благодарение на Иван Попов. Резултат от лифта - 7/9см респективно отпред/отзад. Дали съм доволен? Да, определено, колата вози значително по-добре заради новите задни амортисьори, клиренса позволява малко повече своеволия от моя страна - дори при липсата на гуми.

          Коментар


          • #6
            До: Лифт на Витара

            Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
            Е в темата си пише повече инфо Пружините - задни от Вартбург, задни амортисьори - Cofep за GM кола, но не пише за кой модел, уредиха ми ги и на сляпо ги сложихме, паснаха идеално. От пред подложки над пружините и амортите - благодарение на Иван Попов. Резултат от лифта - 7/9см респективно отпред/отзад. Дали съм доволен? Да, определено, колата вози значително по-добре заради новите задни амортисьори, клиренса позволява малко повече своеволия от моя страна - дори при липсата на гуми.
            И аз мислех за подобен лифт но ще изчакам още два месеца и ще си купя или калмини или турския.В момента съм в дилема кой да избера
            В руските форуми пишат че слагат отзад като теб от Вартбург в комплект с някакъв амортисьор от някаква лада на която не запомних модела.Предни пружини от Мерцедес 124 бензин, но за съжаление не сменят амортисьорите отпред а им слагат подложки от 5 см. което не решава проблема с ходовете.
            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
            Skype: pach_bs

            Коментар


            • #7
              До: Лифт на Витара

              Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
              И аз мислех за подобен лифт но ще изчакам още два месеца и ще си купя или калмини или турския.В момента съм в дилема кой да избера
              В руските форуми пишат че слагат отзад като теб от Вартбург в комплект с някакъв амортисьор от някаква лада на която не запомних модела.Предни пружини от Мерцедес 124 бензин, но за съжаление не сменят амортисьорите отпред а им слагат подложки от 5 см. което не решава проблема с ходовете.
              Бе к'вото и да слагаш отпред... главно ядове ще си докараш, не ходове, с това независимо. Амортисьори отпред много има какви да се сложат, пружини също, но каретата заминават бърже бърже. Трябва да се смъкне дифа, както е в готовите китове. Смятам и аз да изработя една такава планка, за да го захвана по-ниско + една подложка м/у а-рамото и задния диф, за да компенсира слезналия по-ниско мост. Също така ми идват и къси жилата за ръчната, когато задния мост прави по-голям ход, така че и те трябва да се сменят с по-дълги. Имам някакви идеи и за удължаване на задните носачи, че сега задницата завива при голям ход + слагане на една греда м/у предните 2 носача, каквато се продава от Calmini.

              П.С. Дайте да мислим как да направим едни Самурайски предни мостове малко по дългички... със сменяне на ръкави и пренасяне на карантиите от витарския диф в прасето на самурайския (да се запази 5,125:1 предавателното) и да знаем, че грижи нямаме.

              Коментар


              • #8
                До: Лифт на Витара

                Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение

                П.С. Дайте да мислим как да направим едни Самурайски предни мостове малко по дългички... със сменяне на ръкави и пренасяне на карантиите от витарския диф в прасето на самурайския (да се запази 5,125:1 предавателното) и да знаем, че грижи нямаме.
                Това със смяната на ръкавите е трудна работа с неясен резултат. Не забравяйте, че моста на Самурая е за 1.3л мотор.
                Вземете мостове от УАЗ и ще останете доволни. Частите им са без пари а и джантите си остават вашите.

                При лифтоване на независимо окачване всяка по яка разходка завършва на заден мост тъй като каретата отпред стават консуматив.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  До: Лифт на Витара

                  Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                  Бе к'вото и да слагаш отпред... главно ядове ще си докараш, не ходове, с това независимо. Амортисьори отпред много има какви да се сложат, пружини също, но каретата заминават бърже бърже. Трябва да се смъкне дифа, както е в готовите китове. Смятам и аз да изработя една такава планка, за да го захвана по-ниско + една подложка м/у а-рамото и задния диф, за да компенсира слезналия по-ниско мост. Също така ми идват и къси жилата за ръчната, когато задния мост прави по-голям ход, така че и те трябва да се сменят с по-дълги. Имам някакви идеи и за удължаване на задните носачи, че сега задницата завива при голям ход + слагане на една греда м/у предните 2 носача, каквато се продава от Calmini.

                  П.С. Дайте да мислим как да направим едни Самурайски предни мостове малко по дългички... със сменяне на ръкави и пренасяне на карантиите от витарския диф в прасето на самурайския (да се запази 5,125:1 предавателното) и да знаем, че грижи нямаме.
                  Ами и ние сме го мислили да сменим предния мост,ама самурая тесен
                  Другия вариант са редукторни мостове от Уаз, както са сложили на Киа-та, но там филма става много голям .За момента съм се спрял на оригинален лифт.Събирам мнения кой е по-качествен.Калмини или турския.Както каза колегата от Шумен който кара с такъв, голямо предимство е че ако ти се счупи нещо можеш да закупиш отделен детайл, не знам дали така стоят нещата с Калмини-то.

                  ПП
                  Задните носачи ги изкопирай от някое "вносно окачване" а отпред не се занимвай с греди между носачите, а си завари една тръба между тях.Елементарно и здраво
                  DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                  Skype: pach_bs

                  Коментар


                  • #10
                    До: Лифт на Витара

                    Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                    Ами и ние сме го мислили да сменим предния мост,ама самурая тесен
                    Другия вариант са редукторни мостове от Уаз, както са сложили на Киа-та, но там филма става много голям .За момента съм се спрял на оригинален лифт.Събирам мнения кой е по-качествен.Калмини или турския.Както каза колегата от Шумен който кара с такъв, голямо предимство е че ако ти се счупи нещо можеш да закупиш отделен детайл, не знам дали така стоят нещата с Калмини-то.

                    ПП
                    Задните носачи ги изкопирай от някое "вносно окачване" а отпред не се занимвай с греди между носачите, а си завари една тръба между тях.Елементарно и здраво
                    Нямам Турско окачване! И аз на моменти се навивам да купя ту едното ту другото.Едни вносители на части от Шумен ми искат 1100 еуро за турското.Моятя е вдигната с 3см подложки и гуми 215/75 р15 и като знам от къде минавам се чудя с кит какво ще е?
                    Явор Vromos ми монтира лебетка и все още не съм я пробвал.....вече месец. Кога ще се разтопи тоя сняг да стане хубава сочна КАЛ.....
                    Последно редактирано от biboqn; 17-01-08, 16:41. Причина: грешка

                    Коментар


                    • #11
                      До: Лифт на Витара

                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                      Това със смяната на ръкавите е трудна работа с неясен резултат. Не забравяйте, че моста на Самурая е за 1.3л мотор.
                      Вземете мостове от УАЗ и ще останете доволни. Частите им са без пари а и джантите си остават вашите.

                      При лифтоване на независимо окачване всяка по яка разходка завършва на заден мост тъй като каретата отпред стават консуматив.
                      Предполагам имаш предвид нормален (не редукторен) мост от УАЗ? Те по спомен бяха със същото предавателно число или греша? Ако са, изборът е добър. А колко са широки? (предпочитам ако сменям, да сменям само предния, за мойто каране задния ще е достатъчно здрав, така че няма нужда и там да се играе с подменяне, поне докато държи).

                      Коментар


                      • #12
                        До: Лифт на Витара

                        Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                        Ами и ние сме го мислили да сменим предния мост,ама самурая тесен
                        Другия вариант са редукторни мостове от Уаз, както са сложили на Киа-та, но там филма става много голям .За момента съм се спрял на оригинален лифт.Събирам мнения кой е по-качествен.Калмини или турския.Както каза колегата от Шумен който кара с такъв, голямо предимство е че ако ти се счупи нещо можеш да закупиш отделен детайл, не знам дали така стоят нещата с Калмини-то.

                        ПП
                        Задните носачи ги изкопирай от някое "вносно окачване" а отпред не се занимвай с греди между носачите, а си завари една тръба между тях.Елементарно и здраво
                        Редукторните ми се струват прекалено тежки за леките витарки с тия двигателчета. А за тръбата на предните... нещо не ме кефят заварките, обичам нещата да са модулни (пуст програмист...). Нещо като се счупи, да можеш да го смениш, а и като е гредичка (П профил), може към него да се хване много лесно един стоманен лист за защита на карантиите под предницата, като шейна.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Лифт на Витара

                          Аз за момента съм по навит на турското.Разликата в качеството ще е само в амортисьорите.Другото са железа там няма да има разлика.Дали на Calmini или Турските амове са по издържливи не знам.Другото което би се износвало са полиуретановите втулки.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Лифт на Витара

                            Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение
                            Аз за момента съм по навит на турското.Разликата в качеството ще е само в амортисьорите.Другото са железа там няма да има разлика.Дали на Calmini или Турските амове са по издържливи не знам.Другото което би се износвало са полиуретановите втулки.
                            Те да са ,да не е друго,не са голям консуматив,а и може да им намерим цаката в последствие!
                            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Лифт на Витара

                              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                              Предполагам имаш предвид нормален (не редукторен) мост от УАЗ? Те по спомен бяха със същото предавателно число или греша? Ако са, изборът е добър. А колко са широки? (предпочитам ако сменям, да сменям само предния, за мойто каране задния ще е достатъчно здрав, така че няма нужда и там да се играе с подменяне, поне докато държи).
                              Майтапиш се нали
                              Как ще смениш само предния?
                              Няма значение какви мостове ще полвате, цивилни или военни. И двата варианта са вечни сложени на Витара. Ширината им е 145см и на двата. Предавателното число на редукторния е 5.38 а другия беше 5 и малко, не помня. Най добре е да се ползват с карданите. Те също са идиотски здрави. Аз за почти две години нямам разбит кардан.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X