До: VITARA ПРОБЛЕМ С ТЕРМОСТАТ ИЛИ НЕЩО ДРУГО
Аз разкарах перката с виско-муфа и сложих електрическа с датчик + копче за принудително включване. Сега определено ми държи по-височки температури, а и загрява по-бързо! Стария виско съединител беше леко поспекъл и държеше сравнително високи обороти на перката - до толкова, че в задръстване колата не можеше да загрее...
Аз разкарах перката с виско-муфа и сложих електрическа с датчик + копче за принудително включване. Сега определено ми държи по-височки температури, а и загрява по-бързо! Стария виско съединител беше леко поспекъл и държеше сравнително високи обороти на перката - до толкова, че в задръстване колата не можеше да загрее...

. Лошо няма, наистина.... Обаче, понеже говорим за някакви "гаражни" доводки, метода е елементарен, поне за мен...... Мериш от вътрешна страна размери на радиатора, и тръгваш по автоморги, примерно, като търсиш ел.вентилатор с дифузор
Коментар