Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурая на iva_kx

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Самурая на iva_kx

    нивова раздатка май към 500лв.
    ако не може да намериш само зъбно колело слагай раздатка квато намериш.само че от 410 ще е по слаба.
    това за барабанната спирачка не мисля че е проблем.

    Коментар


    • #77
      До: Самурая на iva_kx

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Като се загледах във снимките забелязах че твоето Сузуки е испанче.
      Има разлики от японската сглобка и те са:
      -Мостовете са по-широки-полуоски,спирачки на задните колела от японски не стават.
      -Раздатъчната кутия щом е от 1,3см3 то тя няма нищо общо с 1,0см3.(и затова немога да ти помогна с този чарк)
      -Предната стабилизираща щанга е различна от японската (по-широка)
      -На по-новите дори таблото е различно
      Как ги разпознаваш испанските и японските по външния вид?
      Аз преди като търсех, само по VIN-a можех да се ориентирам.
      The only thing that looks good on me...is TOYOTA

      Коментар


      • #78
        До: Самурая на iva_kx

        Има ли нещо лошо в това че е испанец щото и моя е испанец?
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #79
          До: Самурая на iva_kx

          Чакайте сега, дайте едно по едно.
          Не знам какво е 410, пък какво 413. Моделите за еднолитров и за 1,3 двигатели ли?
          Присъединителните им размери еднакви ли са? За към рамата?
          Отделни агрегати ли са, или секция към СК?
          Последно редактирано от Стефан; 18-12-07, 19:55.

          Коментар


          • #80
            До: Самурая на iva_kx

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Чакайте сега, дайте едно по едно.
            Не знам какво е 410, пък какво 413. Моделите за еднолитров и за 1,3 двигатели ли?
            Присъединителните им размери еднакви ли са? За към рамата?
            Отделни агрегати ле са, или секция към СК?
            да хиляда и хиляда и триста кубика.
            отделни агрегати са като на текезесарка.газ.еднакво захващане.

            Коментар


            • #81
              До: Самурая на iva_kx

              Ясно.
              Предавателните числа еднакви ли са? Скоростите еднакво дълги ли са?

              Коментар


              • #82
                До: Самурая на iva_kx

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Ясно.
                Предавателните числа еднакви ли са? Скоростите еднакво дълги ли са?
                1.0 двигател е 4 скорости а 1.3 е 5 скорости, съответно има разлика в предавателните числа.
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #83
                  До: Самурая на iva_kx

                  Абе хора колко глупости сте исписали бре....
                  Айде стига глупости няма никой имал такива проблеми да е писал тука и да е разяснил нещата.... Учуден съм. Раздатка от нива е много сложно да се присади и глупаво. Те са неколкократно по-калпави и отгоре на всичко са с междуосев...
                  В архивите на форума има всичко и то аз съм го писал собственоръчно освен ако не е истрито вече.
                  Има един човечец Миро в София - военен със самурай матов зелен. Най-добре е някой да му изнамери телефона, а тук има хора който му го имат и да му званнете да иде в сервиза и да види какво е останало и какво му трябва на тоя самурай...ДОри може да помогне с части
                  Испански модели има, но не само те имат тази разлика.
                  Аз по прочетеното мога да се опитам да индентифицирам модела.
                  Значи самурая е от последните. Без фабричен блокаж - със широките здрави мостове (здрави от тези правени за самурай). Следователно е с ламаринени тазове и ръчната е изнесена в барабаните на колелата. Моста е от типа касета от две части и най-важното отношението пиньон корона е 41/11 - Такъв тип корона и пиньон преди време подарих на въпросния Миро - той ги знае в детайли от немай къде. На тези с блокаж короната е 43 зъбова, а при 1,0 има разлика и в пиньона и в короната и в размера на самото прасе и късета. Като търсите диференцял това е единственото с което трябва да се съобразите. Касетите са взаимозаменяеми.
                  Предния диференцял има разлика от задния в планетарния механизъм. Полуоските предните са по-тънки следователно неможе да купите два предни или два задни освен ако непрехвърляте касетите.
                  Ако намерите два моста с блокаж на задния и съответно здрав преден еквивалент вземай - те отговарят на твоите. Разлика в шлиците на полуоските няма. Разликата е само в дължината, но вие ще си ползвате вашите ръкави и полуоси. Няма да ви станат прасета от 1.0 модел, а и такива неви трябва да слагате...
                  Раздатките са взаимозаменяеми и този проблем с ръчната се решава бързо не е проблем да си седи барабана без нищо вътре или да имаш две усигорителни спирачки. Има и 1,3 модел с раздатка на която има ръчна от модела със блокажния мост. Има проблем с фланците и на 1,0 е по-слаба. Фланците са за различни кардани и трябва да се разчертаят и да се разпробият и евентуално да се разстържат вътрешно. Едните модели са с тръбно кардани другите са като на уаз плътни.
                  Това е в общи линии .
                  Само неразбрах какво е счупено на мостовете - ако е нещо по касетите мога да помогна имам и някви ръкави и спирачни механизми...
                  Ако нещо друго ви интересува питайте на личен, че тук от всичките поздрави и четки дето бяха исписани ми трябваше един час да отсея важното... а нямам такова време.
                  Желая успех на самурайчето и собственика. Дано да се оправи въпреки, че ще однесе много пари. Някой хора неразбраха, че лъскавината на една кола особено джиб е най-не важното... А и то неостанаха здрави в тая българия все пак това са машини на много години. Аз бих си взел само нов джимни от игла на исплащане....
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Самурая на iva_kx

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=23428
                    Тия би трябвало да са от 1,3 щом са с ключалки, ако неса слагани допълнително де...
                    успех
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Самурая на iva_kx

                      Дини, много благодаря за изчерпателния отговор!
                      На дифовете все още не сме им поставили диагноза, надявам се да мина със смяна на лагери и масло. Трябва да се разглоби, все още нищо не може да се каже..
                      На това момче му звънях, има раздатка с барабан, Самурая е 1.3. Ще изчакам да видиме дифовете и ще се разходиме до Кюстендил за части
                      DCRT®

                      Коментар


                      • #86
                        До: Самурая на iva_kx

                        Раздатката значи свтава питай го дали е имал блокаж ако е имал значи със сигурност от 1,3 модел и е твоята и все пак иди с някой дето разбира и го карайте да я разглоби за да видите става ли... Ако не е разглобявана е със сив силикон. Ако има някви червении и чернотиии значи.... ИНаче може да се познае и по фланците ама ако я види някой разбиращ - вземи ги и тех защото вътре шлиците на валовете може да неотговарят на тебе. Барабана на ръчната също е фланец на задния кардан!!!
                        За мостовете лагерите са огромен проблем точно при този твоя модел. Ако няма шумове въобще неги пипай. На българския пазар освен китайски и корейски нямисля, че ще намерите други и след време наистина ще търсиш нови диференцяли. А и незнам кой ти прави джипа но реглажа на диференцяла не е проста работа... това е най-големия маисторлък в ремонтите...
                        Доколкото си спомням бяха не по нормалните стандарти тези лагери и въпросния Миро за който споменах беше намерил някъде, но трябва да му намерите координати и той ще ви насочи - много е точен...
                        4ао и късмет.
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Самурая на iva_kx

                          Да, обясниха ми за тънкостите на реглажа и мсля, че няма да е хич малък проблем Тия подложни шайби не знам как и от къде могат да се намерят... Това, което казваш с лагерите никак не ми харесва
                          Шумове има и когато се върти ненатоварен, което силно напомня лагери. Иначе отделно вият под натоварване, но се надавам да не са износени.
                          Отново много благодаря за съветите, ще ги имам предвид!
                          DCRT®

                          Коментар


                          • #88
                            До: Самурая на iva_kx

                            Щом вият, значи зъбните колела вече нямат циментация. Щом стържат като въртиш колелата на ръка, значи няма и лагери.
                            Ех ...

                            Коментар


                            • #89
                              До: Самурая на iva_kx

                              Така, да кажа та Дини да не се пали толкова. На Миро звъннах веднага, още преди да почна да пиша тук. Ще дойде да види като го разглобим, и да каже какво го боли. За раздатката от Нива научих точно от Миро че ставала.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Самурая на iva_kx

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Щом вият, значи зъбните колела вече нямат циментация. Щом стържат като въртиш колелата на ръка, значи няма и лагери.
                                Ех ...
                                Ти уби всичко детско в мен! Надявах да са нямали масло, да има пясък и боклуци и за това да вият... но май ще си остана само с надеждите
                                Пудамусененвиди От това джип няма да става още много дълго време май...
                                DCRT®

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X