Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси към Самураяджийте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Въпроси към Самураяджийте

    От всичко което даде разбрах че G13B е 1293 куб.см 16 клапана ,a G13A е 1324куб.см. 8 клапана от към маховика на моя пише че е 1298 куб.см при съединителя пише G13B, а не е с 16 клапана както е по описаното не е изключено да е некъв сбирщаин не че е проблем де работи ма ми стана интересно но щом съединителите са еднакви супер.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #47
      До: Въпроси към Самураяджийте

      Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
      От всичко което даде разбрах че G13B е 1293 куб.см ,a G13A е 1324куб.см. от към маховика на моя пише че е 1298 куб.см при съединителя пише G13B, а не е с 16 клапана както е по описаното не е изключено да е некъв сбирщаин не че е проблем де работи ма ми стана интересно но що съединителите са еднакви супер.
      На G13B монтират и 8V глава и е с по-малка мощност. Взаимнозаменяеми са и затова да не ти пука.Буталата на 16V са с четери вежди заради клапаните. Притискателния и феродовия диск са еднакви за всички модели. Разликата е в дебелината на маховика. Твоя понеже е на Самурай би трябвало да е по-тежкия. Ако е по-лекия (от Суифт)двигателя се развинтва по-бързо но му пада въртящия момент,обаче за писта е невероятен.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #48
        До: Въпроси към Самураяджийте

        Ами маховика го свалях незнам колко е тежък тежкия и колко лек е лекия но беше на Самурая така си го взех смятам че си е от него,явно съм с двигател G13B ,8 клапана,карбуратор.
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #49
          До: Въпроси към Самураяджийте

          Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
          Ами маховика го свалях незнам колко е тежък тежкия и колко лек е лекия но беше на Самурая така си го взех смятам че си е от него,явно съм с двигател G13B ,8 клапана,карбуратор.
          Маховика от Суифт е с 5мм по-тънък и чувствително по-лек.Яд ме е че не съм подготвен с размери в момента.Щом върви двигателчето само може да те радва.Гледал ли си темата за ГАЗ-67 която пуснах скоро?На този автомобил маховика е 10пъти по тежък от този на Самурая и работи с невероятно ниски обороти.(има видео и може да чуеш) Двигателя е към 50кс. обаче е много мощен.
          Последно редактирано от banjo; 17-05-08, 00:15.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #50
            До: Въпроси към Самураяджийте

            Някой знае ли колко амперов е алтернатора на Сантана Самурай,видимо поне моя е по голям почти два пъти като размер от тези на японските Самурай но никъде не мога да видя колко ампера е,интересува ме също до колко по голям акумулатор мога да сложа не смятам да се унасям сега съм с един Гигават 55 амперчаса но вече издъхва и ще трябва да се сменя с нещо друго.
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #51
              До: Въпроси към Самураяджийте

              Максимум му дават 45 ампера изходна мощност така го дават по каталог.
              14.5 волта +-0.3 волта. Или 14.2-14.8 волта. това е
              Данните са като на японския!
              [SIGPIC][/SIGPIC]
              SJ 413

              Коментар


              • #52
                До: Въпроси към Самураяджийте

                Колеги кажете как да си проверя дали клапана на капачката на радиатора е здрав имам съмнения в него но не съм сигурен.Понякога колата се държи странно след като смених термостата и вече работи нормално загряла при изкачвания на байри и то само при оффроуд каране стрелката задминава средата не стига извън бялото поле но е повече от средата когато карам охлажда при изкачване и загрява при спускане което не е нормално,имам в предвид под охлажда и загрява че стреката се мести нагоре и стига най-големи височини при спукане и обратно едва стига средата на скалта при изкачване,което за мен е странно.
                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #53
                  До: Въпроси към Самураяджийте

                  При мен стрелката никога не е стигала до средата - зима, лято едно и също. Не знам, мисля, че си загрява нормално. Не ми се експериментира със смяна на термостат.
                  По-добре късно, отколкото по-късно.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Въпроси към Самураяджийте

                    Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                    При мен стрелката никога не е стигала до средата - зима, лято едно и също. Не знам, мисля, че си загрява нормално. Не ми се експериментира със смяна на термостат.
                    Това трябва да е поведението при оригинален термостат. Капачката на радиатора можеш да я вземеш на заем, но за такъв проблем едва ли тя е причината. Сменял ли си я?
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #55
                      До: Въпроси към Самураяджийте

                      Капачката не е сменяна може би трябва да сложа 82 градусов термостат сега съм с 88 които също е по каталога за Самурай,имам съмнения и за виското.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • #56
                        До: Въпроси към Самураяджийте

                        При тези симптоми едва ли е виското.
                        Аз бих почнал от термостата.
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #57
                          До: Въпроси към Самураяджийте

                          На мен също стрелката не желае да стигне средата няма качване пускане с бавните даже сега съм с кожен калъф пред радиатора и пак така даже си мисля че нямам термостат.Мерих си температурата на водата вчера и ми показа 75 градуса което май не е нормално при положение че колата е карана и трябва да е достигнала оптималната температура.Но за момента не смятам да го бутам като си сменя
                          ДВГ-то мисля да си сложа малко по голям радиатор с 2 електрически перки.
                          „глупава глава на краката почивка не дава”

                          Коментар


                          • #58
                            До: Въпроси към Самураяджийте

                            Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                            Колеги кажете как да си проверя дали клапана на капачката на радиатора е здрав имам съмнения в него но не съм сигурен.Понякога колата се държи странно след като смених термостата и вече работи нормално загряла при изкачвания на байри и то само при оффроуд каране стрелката задминава средата не стига извън бялото поле но е повече от средата когато карам охлажда при изкачване и загрява при спускане което не е нормално,имам в предвид под охлажда и загрява че стреката се мести нагоре и стига най-големи височини при спукане и обратно едва стига средата на скалта при изкачване,което за мен е странно.

                            Аз нямам "Самурай" и се извинявам, че пиша по темата, но идеята е принципна и надявам се да е полезна.
                            Термометъра е задължителен като уред, но аз сложих и манометър на охладителната система, защото повишаваше температурата и губеше течност от време на време. Нормално при изправна система (в моя случай по книга) предпазителният клапан на капачката избива на 1.2 до 1.5 кг. При мен работеше постоянно на 1.3 кг.
                            Така установих , че има проблем и в последствие се оказа издухана гарнитура на главата. Отстраних проблема, но манометъра не го махнах. Сега системата работи на празен ход 0.6 кг, а при натоварване 0.9 кг.
                            Манометъра е малко голям за системата, но всички временни работи остават за постоянно!
                            Прикачени файлове
                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • #59
                              До: Въпроси към Самураяджийте

                              Аз вече сменях преди 8 месеца гарнитура на главата дано пак не е това не за друго не ми се занимава в тоя студ да разглобявам.За сега Според мен няма издухана гарнитура ще си каже.Идеята за манометъра не е лоша.
                              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                              тел.088четири 9едно9 4нула4
                              -------------------------------------------------------

                              Коментар


                              • #60
                                До: Въпроси към Самураяджийте

                                Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                                Аз вече сменях преди 8 месеца гарнитура на главата дано пак не е това не за друго не ми се занимава в тоя студ да разглобявам.За сега Според мен няма издухана гарнитура ще си каже.Идеята за манометъра не е лоша.
                                Ех мите мите!
                                Нали съм ти казвал.Гледай и отмятай едно след друго.
                                Ако ти е духнал пак гарнитурата няма значение изкачване или равно.Щом натоварваш мотора ще надува маркучите,ще пуши и няма да работи нормално.На мен след неправилно обезвъздушаване ми дигаше температурата ама се оправи след като изкарах въздуха!
                                А спорет мен да дигне малко след средата при продължително натоварване е нормално!Моя след каране на 1-ва бавна някаде към 15 мин с обороти в червеното вдига температурата!Но това е нормално!
                                Моя съвет е запали си джипа виж дали някаде няма въздух ако няма го покарай по равното като натоварваш мотора и така ще видиш от какво е!
                                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X