Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачния педал пулсира

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Спирачния педал пулсира

    Най-вероятно крива полуоска. Имах този проблем, не се усеща друсане, лагера не умира за 1000км. За мен си остава загадка как са я изкривили предишните собственици. След смяната с нови, проблемът почти изчезна, сега се проявява от време на време - при едно спиране има, при друго няма. Не му обръщам голямо внимание, знам че спирачките ми са безопасни.

    Коментар


    • #32
      От: Спирачния педал пулсира

      Да ама с какво е свързана полуоската с надуване на пулсации на педала?Тя е извън спирачната система ,а пулсиране е свързано директно с накладките ,а те контактуват с неравна или крива повърхност на спирачен диск или барабан.Там някъде е проблема.Главина може ,малко вероятно,но допустимо.Ще каже колегата .
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #33
        От: Спирачния педал пулсира

        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
        Да ама с какво е свързана полуоската с надуване на пулсации на педала?Тя е извън спирачната система ,а пулсиране е свързано директно с накладките ,а те контактуват с неравна или крива повърхност на спирачен диск или барабан.Там някъде е проблема.Главина може ,малко вероятно,но допустимо.Ще каже колегата .
        Свързана е с това, че спирачния барабана е монтиран на полувала (т. нар. неразтоварени полуоски). При крива ос, дори барабан с перфектно радиално биене, реално ще описва елипсоид.

        Иване, интересно че лагера не е заминавал бързо. Имаш ли спомен в кой "участък" е била кривината?

        Сега се сещам че на някои витари, барабана се захваща с 4 бр болтове М10 към полуоската, а за барабана се захваща гумата. Реално ако челото между полуоската и барабана не е почистено и оттам може да додйе биене.
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #34
          От: Спирачния педал пулсира

          Нема как лагера трее да е заминал или да вие на умрело.За проблем с лагера щеше да е усетил и да пише .Няма как да не чуеш лагер.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #35
            От: Спирачния педал пулсира

            Първоначално публикуван от vitar Преглед на мнение
            Смених течноста, имаше нужда от смяна, доста беше тъмна.
            За сежаление не е от нея, няма разлики в пулсирането.

            За мен вариантите са задни барабани или крива полуоска, което пак е свързано с барабаните.

            Като ги проверя, ще пиша!

            Иначе, благодаря за полезните мнения!
            Колега днес говорих с брата, той се занимава с подобни ремонти и каза, че ако нямаш биене и във волана / при здрава предница разбира се / тогава търсиш проблема назад в задния мост. Аз борих подобен проблем с една от колите ми, но при мен беше биене само в амбриажния педал след като натисна и спирачката заедно, почукваше само амбриажа, но според брата можеш да имаш това прословуто биене и в двата педала / зависи от колата и кръговете / ако има нещо криво по задния мост. На прав път си, прегледай всичко и виж някой който разбира да види дали не са ти понатегнати накладките на ръчката и дали сработва както трябва кантарчето за спирачното усилие между преден и заден мост, ако има такова Сузукито. Успех!
            Real Recognize Real

            Коментар


            • #36
              От: Спирачния педал пулсира

              Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
              Спирачната течност принципно се сменя всяка година, иначе така като не се сменя си губи свойствата особенно ако поеме влага и последствията след това като ръждясали цилиндърчета и буталца, прецакани спирачни маркучи, гумички и други неща които сигурно не знам. Отделно дето като смених на една от колите ми спирачната течност / явно май и беше за първи път / колата спираче два пъти по-добре от преди смяната. Сменяйте си течността на две години и няма да имате никакви грижи.
              Да бе ........как пък не , може някой ден да ме убедиш да сменям спирачна течност всяка година.
              По проблема на колегата , в краен случай може и полуска да е крива , но за това трябва да е имало някакъв страничен удар на задния мост / като подхлъзвеане на задицата в завой и след това страничен удар на гума , джанта в бордюра/ , а той нищо такова не е споменал. В случая лесно може да си направи извода , като следва съветите на tef4o , той мн. точно го е описал. Айде , стига акъли , че то вече други идеи просто няма и проблема отдавна трябваше да бъде открит. Успех на колегата.
              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

              Коментар


              • #37
                От: Спирачния педал пулсира

                Аз за спирачната течност.
                Смяната и се налага поради най-вече две причини.
                Първата, много по-важна и честа е заради наличието на вода в течността. Водата си навлиза от влагата във въздуха(течността е силно хигроскопична, демек е жадна за вода като пияница с як махмурлук), и си приема влага от въздуха само докато си стои.
                И когато одата стане в достатъчно количество-създават се предпоставки тя да кипне, и да стане на пара. А парата както знаем е газ, и като такъв определя невъзможност за работата на коя да е хидравлика. Когато течността изстине, и парата отново кондензира до вода-работоспособността на спирачната система се възвръща. Не случайно на капачките на казанчетата за спирачна течност пише да се сипва течност само от запечатан съд. Именно заради това, че като е запечатан-няма достъп до въздуха, и не е поела никаква влага.
                Кога кипва водата в системата-когато дълго време се спускаш с натиснат педал, или си забравил ръчната. Теоретично-сваряване на течността с цел да се изпари водата би трябвало да възстанови качествата на течността, но на практика това е пълна глупост. За 4-5 лева не си заслужава заигравката, а и при нагряване може би се променят и други качества на течността, Ясен да каже. Освен това в нея вече има доста примеси от гумените уплътнения, които не са желани.
                И втората причина са тези остатъци от гума. Те са си твърди, механични примеси, и малко или много затрудняват работата на системата. Черната течност е черна именно заради парченацата гума от уплътнителите които са се откъснали и плуват в течността. А може и да са се поразтворили гумите, не знам дали е възможно, пак Ясен да си каже.

                Но определено смяна всяка година е далеч от необходимото, и граничи с гъзария и прекомерна грижа за колата. На 3-4 години е съвсем законен срок.
                Може и да се тества-както казах-с дръпната ръчна, но не чак да не може да се движи колата-да се покара няколко километра, и да се пробва педала. Ако е твърд, и колата спира нормално-няма нужда от смяна. Ако е мек и при напомпване се втвърдява, а след изстиване отново си работи нормално-добре е да се смени течността.

                На практика, ако колата се кара съвсем като най-обикновена кола-не се налага смяна, защото няма и ситуации в които течността да кипва. Но все пак не е зле да се смени, защото не се знае кога ще дойде този момент.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Спирачния педал пулсира

                  Тука става въпрос за спирачки, а не за пилешки кълки и щом в книжката на моята коруба пише всяка година значи всяка година. Аз на две сменям и считам, че е достатъчен период, но в крайна сметка всеки сам си решава. Всички работни течности в един автомобил си имат срок на годност или експолатация, който е хубаво да се спазва, ако поне малко обичате колата си. Представям си каква гъзария ще е човек да си смени маслото в дифа на лекия автомобил или в скоростната кутия или пък недай си боже антифриза на 2-3г. Голям гъзар трябва да е. Сори за спама и нека колегата да си реши проблема.

                  п.п. спирачна течност може да кипне и без вода в нея.
                  Real Recognize Real

                  Коментар


                  • #39
                    От: Спирачния педал пулсира

                    Ами има си масла които са "лайфтайм", и не се налага да се сменят. Щом ви влече-сменяйте ги, няма лошо.

                    Антифриза си се сменя на 3 години, по закон, там няма препоръки на производители, просто след третата година инхибиторите спрат да са такива, и антифриза започва да си хапва алуминий.

                    Спирачната течност може да кипне(то всяка течност може, та даже и твърдите тела могат, ако ги нагрееш до достатъчно висока температура), но течността кипва при доста по-висока температура, която в несъстезателни условия е изключително голяма рядкост да я постигнеш. Затова и се набляга на периодичната смяна(заради водата и кипването при доста ниска температура), отколкото ползването на "рейсингови" спирачни течности.

                    Но наистина оспамихме, добре е последните ни постове да се отделят в друга тема.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Спирачния педал пулсира

                      Има и продължение , част от което е , че при компресиране ( натискане на спирачката) влагата , поета от спирачната течност се втечнява и се събира в краините точки на системата (спирачни цилиндърчета и буталца).Като резултат - корозия , по-бързо износване на триещите се части , блокиране на буталца..,та понякога и в АБС модула.
                      Ей , много бърже пишете
                      Ники , може ли марката и годината на корубата.
                      Последно редактирано от jeko47; 12-06-17, 22:11. Причина: бърже пишат
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Спирачния педал пулсира

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Ами има си масла които са "лайфтайм", и не се налага да се сменят. Щом ви влече-сменяйте ги, няма лошо.

                        Антифриза си се сменя на 3 години, по закон, там няма препоръки на производители, просто след третата година инхибиторите спрат да са такива, и антифриза започва да си хапва алуминий.

                        Спирачната течност може да кипне(то всяка течност може, та даже и твърдите тела могат, ако ги нагрееш до достатъчно висока температура), но течността кипва при доста по-висока температура, която в несъстезателни условия е изключително голяма рядкост да я постигнеш. Затова и се набляга на периодичната смяна(заради водата и кипването при доста ниска температура), отколкото ползването на "рейсингови" спирачни течности.

                        Но наистина оспамихме, добре е последните ни постове да се отделят в друга тема.
                        Тези масла хич не им вярвам аз, имах автомат уж с такова, но навсякъде ми препоръчваха да го сменям на около 60к. км. За другото съм съгласен, дори считам , че имаш добри познания по спирачните системи. Оня изруд от подписа ми дето го крашнах със стоковите спирачки, които са си дооста добри с обикновенна сп. течност са ми кипвали един път, но след всяко излизане на пистата сменях задължително. С рейсинговата на 4/5тото ходене усещах как загубва акуратност и сменях, но в един обикновен автомобил примерно ще изкара и две години без грижи тази същата течност, просто като я прегрееш няколко пъти стабилно и се променя, но това трудно се хваща в ежедневието.
                        Real Recognize Real

                        Коментар


                        • #42
                          От: Спирачния педал пулсира

                          Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                          Има и продължение , част от което е , че при компресиране ( натискане на спирачката) влагата , поета от спирачната течност се втечнява и се събира в краините точки на системата (спирачни цилиндърчета и буталца).Като резултат - корозия , по-бързо износване на триещите се части , блокиране на буталца..,та понякога и в АБС модула.
                          Ей , много бърже пишете
                          Ники , може ли марката и годината на корубата.
                          Може разбира се, в кинжката на 318ката 88ми набор от подписа пише веднъж годишно.. за другата нямам книжка, но и на нея сменям на две години.
                          Последно редактирано от gh0sts; 12-06-17, 22:35. Причина: допълнение
                          Real Recognize Real

                          Коментар


                          • #43
                            От: Спирачния педал пулсира

                            Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
                            Може разбира се, в кинжката на 318ката 88ми набор от подписа пише веднъж годишно.. за другата нямам книжка, но и на нея сменям на две години.
                            За тази е верно , че така го пише.На всеки дванадесет месеца , без значение от пробега!
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Спирачния педал пулсира

                              Колегата, нека да уточни каква сглобка е витарника, направо вин номер(пълният на лично), важни са първите букви. Оттам идват и разликите в спирачите апарати отпред-отзад, проверка дали са оригиналните или някой е побългарявал. Следват и различните начини на обезвъздушавне, следствие на фабричните разлики, тоест може да са свързани задните барабани и да се обезвъздушава само от заден десен барабан или има пробки на всички колелета. Да се прегледа кантара на задният мост, той разпределя усилието между спирачните проценти при заден и преден мост, да се свали, промие и пробва без него. Всички витари преди 1995 година са с четири болта на задната полуоска към главината.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Спирачния педал пулсира

                                JSAETD01V00115538

                                Няма побългарявано, според мен.
                                Просто е в доста лошо състояние колата, като цяло, дето се вика всичко си е оригинално, от завода не е пипвано нищо...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X