Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конверсия към Ксенон

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Конверсия към Ксенон .

    Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
    Това в рамките на майтапа . Проблема е .."нощен".
    .

    Без да е майтап има нещото наречено "кокоша слепота"
    Мисля,че във ВМА имат апаратура за откриването и.

    Коментар


    • #32
      От: Конверсия към Ксенон

      За кокошата слепота... на времето преди около 25 години се наложи да помоля приятел да ни откара от Русе до Пловдив , спешно .
      Тръгнахме и като взе да замръква , човека направо спря ладата , изгаси я и каза :"Чакаме слънцето да залезе и тръгваме" .
      На светло - кара , на тъмно кара , на смрачаване - не вижда . Това било кокоша слепота .
      Без да съм експерт и компетентен по въпроса . Мислех си , че е това .

      Коментар


      • #33
        От: Конверсия към Ксенон

        Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
        "Чакаме слънцето да залезе и тръгваме" .
        На светло - кара , на тъмно кара , на смрачаване - не вижда . Това било кокоша слепота .
        Без да съм експерт и компетентен по въпроса . Мислех си , че е това .
        Не е само това. Проявява се по различен начин в зависимост от това колко е взискателен човек към очите си и какво очаква да може да види.

        Работата е там че това колко вижда човек и колко си мисли че вижда са две много различни работи. При това индивидуални.

        Коментар


        • #34
          От: Конверсия към Ксенон

          На Кашкая съм с рефлекторни халогенни фарове... 'Заводски' бяха регулирани доста ниско... И не се виждаше нищо...
          Регулирах ги както трябва, и 'прогледнах'.. Наскоро бях услужил на приятел с колата да обиколи България - бе учуден какви хубави фарове има..
          Не съм и мислил слагане на Ксенон (въпреки, че съм виждал Кашкай с такива - дразнят насрещните)...
          Правили сме сравнения в друг форум с колега, който бе убеден, че рефлекторните му фарове са перфектни с допълнително монтирания ксенон... Според мен се убеди, че не е така.. И се надявам най-накрая полиция и пунктовете за ГТП да ограничат това 'явление'...
          Причината е проста - при 'рефлекторния' фар формата на лъча се оформя чрез отразяване през рефлектора, като част от светлината няма как да не се насочи и към очите на насрещния...
          Добре изчислената форма на рефлектора минимизира тези отражения до нива, под ограниченията, но за конкретната крушка (например Халоген)... Ако сложиш по-мощен светоизточник е напълно логично и нормално нивата да се повишат, и така в 'забранената зона' да попада повече светлина...
          Затова и на фара има маркировка какъв светоизточник може да се ползва - дали халоген HCR (за къси и дълги), или DCR (xenon)...
          Правилното решение за стар автомобил за мен е:
          1. Проверка, почистване или възстановяване на рефлектора
          2. Проверка/полиране на 'стъклото'
          3. Настройка на фаровете
          4. Поставяне на нормална крушка (не 'китайска', пък била тя и с повишена мощност)
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #35
            От: Конверсия към Ксенон

            Относно фаровете на Витарата - доста добре светят с крушки с повишена светлина (не знам колко е правилно така да го нарека). Преди карах с Osram Cool Blue и имаше огромна разлика, в сравнение със старите си крушки, но явно стареят бързо и за 2 години работа сега си светят отново по-слабо и жълто. Та в момента и аз съм на тази тема и видях в емаг, че има подобни крушки на Philips и мисля да пробвам сега с тях.

            Коментар


            • #36
              От: Конверсия към Ксенон

              Здравейте, да искажа и моето мнение и опит с ксенони и крушки.
              На времето карах кадет 92г. с усилени крушки(100/130), когато започна манията по ксенона се здобих и аз.
              След поставянето се започна едно присветване едни чудеса от насрещното още в първата вечер. Последва реглаж лично от мен, е мога да кажа че нямаше такава светлина, нито заслепяване на насрещното движение .
              Кадета си умря но си свалих ксенона и в кутията....
              Закупих на жената астра "ф" покарах ме малко и едната крушка даде фира, сменях осрами, мосрами нищо, нямаше я тая светлина както с предишните, сложих ксенона ииии, ДА ама НЕ в неиния фар само блещи и няма реглаж, накрая и тя замина с обикновени крушки.
              За рождения ден на бащами(човек на възраст) му монтирах H7 6500К на фиат мултипла и отговора беше" Ууу това чидо свети"
              Така че всичко зависи от фара. (става въпрос за система H4–Bi 6000k)
              На предишната витара (95г дълга база), го гледах тоя филм и там на тъмно все едно съм запалил свещи.
              То беше смяна на крушки, полиране и накрая ксенон разликата беше огромна. В момента с тази пак ще играя нещо но несъм решил какво замислям се да сложа LED H4 но не знам какво ще стане защото при леда самия рефлектор е друг.
              Последно редактирано от DARK WOLF; 21-11-16, 11:22.
              ARO 243 D
              TATA SAFARI 4x4
              VITARA ДБ 16v
              Всичкото с лебедки 😂

              Коментар


              • #37
                От: Конверсия към Ксенон

                Не съществува LED H4.

                Коментар


                • #38
                  От: Конверсия към Ксенон

                  Ok
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2016-11-21-11-54-24.jpg
Прегледи:1
Размер:31.2 КБ
ID:5735085
                  А това какво е тогава?
                  ARO 243 D
                  TATA SAFARI 4x4
                  VITARA ДБ 16v
                  Всичкото с лебедки 😂

                  Коментар


                  • #39
                    От: Конверсия към Ксенон

                    боклук.

                    За дневни може и да става.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Конверсия към Ксенон

                      Явно вече има и читави Н4 лед. И аз останах изненадан.

                      https://youtu.be/T4mpJ0vSc4o

                      Коментар


                      • #41
                        От: Конверсия към Ксенон

                        Чакам ги с нетърпение
                        Ама все още ги няма - волтовата дъга все още си остава на върха .
                        А ксенона си е алтернатива , която все още не може да бъде изместена .
                        Лично мнение.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Конверсия към Ксенон

                          Няма контрол, иначе нямаше да е алтернатива.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Конверсия към Ксенон

                            Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                            Явно вече има и читави Н4 лед. И аз останах изненадан.

                            https://youtu.be/T4mpJ0vSc4o
                            Такива сме гледали и за ксенона. Конкретната тестова лампа е условно вярна за къси (условно защото не е в рамки нито за обща яркост нито за яркост над линията, нито за форма на петното, нито за цветопредаване). Не случайно "ревюто" изобщо не споменава същата лампа на дълги.

                            А на пътя - електроженисти през един.

                            И мантрата на редовия ксенонист "виждам като ден" току се прелее във "внезапно ми изскочи".

                            Коментар


                            • #44
                              От: Конверсия към Ксенон

                              То всички сме светци повече и от папата, какъв контрол не мога да разбера, продават се по цял свят и ги слагат по цял свят, че като сложиш 100 ватови иначе не заслепяваш, като караш с матирали рефлектори и изпопадало покритие пак не заслепяваш (там не само че светиш в бъдещето ами и нищо не виждаш) щото пари за джип има ама 300 кинта за свестни фарове няма. Да не говоря за всякаква алтернативна сволоч от сорта на Депо и TYC, ама електроженистите виновни. Като сте толкова загрижени за световната безопастност си свалете моднатите релси вместо брони, смъкнете си булбаровете, купете си свестни гуми и си направете спирачките, както и окачването и тогава ми приказвайте глупости.
                              Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Конверсия към Ксенон

                                Не ми се кара през нощта , не искам , ама ми се налага .
                                Аз си търся варианта дори и със подмяна на фаровете .
                                Надявам се да намеря "нещото" дето хем да виждам достатъчно , хем да не ме сърби гъза .
                                Иначе имам фар от миг - 160/250 W , 27волта (не знам къф е МИГа, фар крушка ) , като го светна и тираджиите спират .
                                Ама целта не е това ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X