Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конверсия към Ксенон

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Конверсия към Ксенон

    Здравейте колеги.
    Налага ми се да се движа често по тъмно .
    Оригиналните фарове на Витара(1996г къса база) не ми вършат работа .
    Слаби ми идват за очите вече.
    Някой играл ли е филма със замяна на фаровете с подходящи , дори и с преработване отчасти .
    Знам, че най-лесното е да сложа ксенонови крушки и баласти (ейсяШизривеполовинатафорум), но не това е целта.
    Знае ли някой от какво да си "открадна " два фара ?

  • #2
    От: Конверсия към Ксенон .

    Защо първо не пробваш с крушки 110%+. Преди три години ги сложих на паджерото и прогледнах. От тогава,само с такива карам,и съм по-доволен и от ксенона!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: Конверсия към Ксенон .

      Тоя филм го играх с предишната кола - Волво 945 .
      Смених крушките с маркови - НЦЪК .
      Смених ги със 100/110W - изкараха около две седмици .
      Сменях с други и други - все горят .
      За около 5 месеца върнах оригиналните - тия с които дойде от Италия .
      Накрая и поставих и ксенони (знам си , че накрая ще ме излапат с парцалите някой хора) ,
      На оригиналните фарове - те там са Н4 за къси ,Н4+Н3 за дълги и отделно Н3 за мъгла (абе като малък аквариум е фара) .
      Не се получи лошо и ми вършеше работа - набих ги надолу да не пречат много.
      Сега идеята е да сложа примерно нещо от сравнително нова кола с малко лепене и изрязване .
      С лещи!

      Коментар


      • #4
        От: Конверсия към Ксенон .

        Филма с ксеноните и аз съм го играл, не е много сполучлив, има афтърмаркет с лупи, ама искат за комплекта над 400$. Замяна не знам, може би такъв подобен с две крушки вътре, да не е с Н4. От суифт, балено, все са с Н4.

        Какви са тези крушки 110%+ че не съм ги пробвал, може да ги метна на нисана.

        Коментар


        • #5
          От: Конверсия към Ксенон .

          Абонирам се и за тая тема, че имам подобен проблем.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #6
            От: Конверсия към Ксенон .

            А що не смениш фаровете за проба?
            и стъкбото и рефлектора е заминало

            за мен ксенона е твърдо не-не
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: Конверсия към Ксенон .

              Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
              Филма с ксеноните и аз съм го играл, не е много сполучлив, има афтърмаркет с лупи, ама искат за комплекта над 400$. Замяна не знам, може би такъв подобен с две крушки вътре, да не е с Н4. От суифт, балено, все са с Н4.

              Какви са тези крушки 110%+ че не съм ги пробвал, може да ги метна на нисана.
              Потърси ги в нета- Osram Night Breaker.
              088пет722пет99
              http://www.hydropompi.com/

              Коментар


              • #8
                От: Конверсия към Ксенон .

                Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                Потърси ги в нета- Osram Night Breaker.
                Отдавна съм им се наканил, някой да препоръча нещо, не знаех че се водят 110%+. Взех някакви китайчета от ибея, светят добре, но може още.

                Коментар


                • #9
                  От: Конверсия към Ксенон .

                  Сериозен съвет, не заяждане - прегледайте се за очила. Може би имате лек, почти незабележим диоптър от сорта на 0,5. Имам колега с подобен проблем - откак сложи очила (само докато кара) направо се роди.
                  What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Конверсия към Ксенон .

                    Благодаря за съвета .
                    Не го приемам за заяждане . На дълго виждам като орел .
                    На късо ....станаха ми къси ръцете .
                    Да вярно с очила съм - за четене .
                    Ако застанем на пътя , хващам бас че първи ще видя и назова номера на приближаваща кола.
                    Това в рамките на майтапа . Проблема е .."нощен".
                    "Замяна не знам, може би такъв подобен с две крушки вътре, да не е с Н4. От суифт, балено, все са с Н4."
                    Ами това ми е интересно ..иии не е казано да е от точно сузуки.
                    Така или иначе аз си търся варианта .
                    Ако и когато си намеря това което искам - ще има мноооого снимки.
                    От сега си казвам - темата не е за бюджет . Нови фарове доставени от официалния дистрибутор сигурно ще ми излязат два пъти по ефтини .
                    Работата е за идиоти.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Конверсия към Ксенон .

                      Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                      ... Нови фарове доставени от официалния дистрибутор сигурно ще ми излязат два пъти по ефтини .
                      И 100% ще светят по-добре от какъвто и да е афтърмаркет ксенон.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Конверсия към Ксенон .

                        Яска ,
                        Това дето те сърби не минава с галене . Чесане иска.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Конверсия към Ксенон .

                          Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                          Яска ,
                          Това дето те сърби не минава с галене . Чесане иска.
                          Може.

                          Дано не те срещам по пътя.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Конверсия към Ксенон .

                            Не слагай ксенон на фар без леща. Много дразни другите, нищо че на теб ти е добре. Всъщност колко ти е добре ако има мъгла или си ги забил на 10 м пред теб е друг въпрос. Моят съвет – нови неоригинални фарове или рециклирай твоите. Хубави крушки, правилно регулиране на височината и насочеността, проверка на инсталацията и ако е необходимо монтаж на релета, така че на крушката да имаш минимална загуба на напрежение. При положение, че си с остро зрение ще видиш огромна разлика.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Конверсия към Ксенон .

                              Освен релета трябват и дебели кабели.
                              А по доста коли дизайна им е дело на световно известния инженер Тоци Бегали.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X