Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конверсия към Ксенон

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Конверсия към Ксенон .

    На пежо 607 фара с ксенон и с обикновена крушка Н7 е абсолютно един и същ, както и рефлектора, ако на обикновения му сложите китаец ксенон на 4300к и до него същата кола с оригинални ксенони изобщо няма да видите разлика, казвам ви го защото аз съм го направил и за 3 години никой не ми е присветнал, че го заслепявам. Твърдението, че ксенон върви само с лупа е нелепо. При Н4 обаче нещата седят по друг доста по-кофти начин. Тъй като са само с един светещ елемент вместо два, клапата която пренасочва светлината или шапката която покрива крушката е направена колкото за бог да прости тогава хем не свети, хем заслепява. На моята витара в момента съм с ксенон от 200 лв. регулирах си фаровете и доколкото виждам не заслепявам никой, за един месец каране по тъмно никой не ми е примигвал, включително след монтажа седнах в друга кола за да проверя дали дразни, е не дразнеше. Ако си купувате ксенончета от 60 лв. комплекта и от 5000к нагоре няма ка да свършите работа.
    Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

    Коментар


    • #17
      От: Конверсия към Ксенон .

      Половината сте по велики инженери от японците ли, хората са седнали, мислили, по инсталцията на витара даже няма релета за фаровете.

      Коментар


      • #18
        От: Конверсия към Ксенон .

        Карам кола със заводски ксенон и категорично предпочитам хубава халогенна лампа, хем колата не е нито руска, нито китайска. На жена ми колата е същата но с халогенни лампи. Определено я предпочитам нощем, особено на мокро. Насрещнодвижещите също.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          От: Конверсия към Ксенон .

          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
          Половината сте по велики инженери от японците ли, хората са седнали, мислили, по инсталцията на витара даже няма релета за фаровете.
          Я пак , че нещо не разбрах за релетата ?
          Освен , че имат постоянен плюс при изваден ключ какво още нямат ?

          Коментар


          • #20
            От: Конверсия към Ксенон .

            Ей за това говоря: http://www.ebay.com/itm/VITARA-ESCUD...ZWhFQk&vxp=mtr

            Като приключа с по-важните неща мисля да я оборудвам.

            Коментар


            • #21
              От: Конверсия към Ксенон .

              На гранд витара даже и габаритите са с релета.
              Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

              Коментар


              • #22
                От: Конверсия към Ксенон .

                Имат само предпазители и то на дългите, може от гранд витара от 2005 до 2015г, да станат с доработки, крушките са две, на късите има леща.

                Коментар


                • #23
                  От: Конверсия към Ксенон .

                  За гранд витара съм на 200% процента сигурен, че е с релета, които освен това се командват по маса, а не по плюс. Сигурен съм тъй като тия дни си слагах DRL и съм съвсем наясно. За старата витара не знам как е.
                  Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Конверсия към Ксенон .

                    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                    Ей за това говоря: http://www.ebay.com/itm/VITARA-ESCUD...ZWhFQk&vxp=mtr

                    Като приключа с по-важните неща мисля да я оборудвам.
                    Това ми хареса .
                    Нищо ,че за тая цена би трявбало да има насочване по волан на тия убавини.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Конверсия към Ксенон .

                      Първоначално публикуван от alexdevil Преглед на мнение
                      За гранд витара съм на 200% процента сигурен, че е с релета, които освен това се командват по маса, а не по плюс. Сигурен съм тъй като тия дни си слагах DRL и съм съвсем наясно. За старата витара не знам как е.
                      същото

                      Коментар


                      • #26
                        От: Конверсия към Ксенон .

                        Давай схема с релето или номера му, витара от 1988-1998г. Че явно моите схеми от ръководствата са грешни.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Конверсия към Ксенон .

                          Тегаво взе да става, гранд витара 1998-2005 имам предвид, за тия около 2005 не съм съвсем убеден, те май бяха с едно "умно" бушонно табло ..... Пак казвам за старата витара 1988-1998 не знам как е.
                          Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Конверсия към Ксенон .

                            Няма проблем и за гранд витарата, мисля и без това да си купувам, щом е същото като на старата, ще ми е от полза да знам кое е.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Конверсия към Ксенон .

                              Първоначално публикуван от alexdevil Преглед на мнение
                              На пежо 607 фара с ксенон и с обикновена крушка Н7 е абсолютно един и същ, както и рефлектора, ако на обикновения му сложите китаец ксенон на 4300к и до него същата кола с оригинални ксенони изобщо няма да видите разлика, казвам ви го защото аз съм го направил и за 3 години никой не ми е присветнал, че го заслепявам. Твърдението, че ксенон върви само с лупа е нелепо. При Н4 обаче нещата седят по друг доста по-кофти начин. Тъй като са само с един светещ елемент вместо два, клапата която пренасочва светлината или шапката която покрива крушката е направена колкото за бог да прости тогава хем не свети, хем заслепява. На моята витара в момента съм с ксенон от 200 лв. регулирах си фаровете и доколкото виждам не заслепявам никой, за един месец каране по тъмно никой не ми е примигвал, включително след монтажа седнах в друга кола за да проверя дали дразни, е не дразнеше. Ако си купувате ксенончета от 60 лв. комплекта и от 5000к нагоре няма ка да свършите работа.
                              Склонен съм да приема информацията ти за фаровете на 607, тъй като явно си ги сравнявал. Сигурен мога да бъда само акo ги разгледам двата лично. Това явно е първият такъв фар, въпреки, че каталожните номера на версията с Н7 и тази с D2R са различни. Виждал съм други D2R и при тях имаше разлика. Примерно на мерцедес W210 е различен релефа на стъклото. На други – рефлектора, на трети конструкцията на шапката пред крушката. Китайците предлагат Н7R с някаква маска на част от крушката, но това не знам доколко е от полза. Н4 изобщо няма да ги коментирам.
                              Похвално, че си сигурен за заслепяването, но присветването отсреща не е критерий. Аз отдавна се отказах да присветвам, гледам и приятели и колеги и те. Пътувам всяка вечер, прибирайки се от работа извън софия и ти казвам, че 1 от всеки 10 заслепява. Дали от ксенон, дали от регулиране, без значение – заслепява. И това няма да се промени явно, гледайки и писанията тук. Изобщо не присветвам – то за една година ще си счупя лостчето за дългите от ръчкане Явно вече се води нормално. Понякога се прибирам съм усещането, че не съм карал, а съм заварявал без маска Иначе реално дали си в норми може да се провери на някои машинки за тест и регулиране на фар. Някои могат да измерват осветеност и над линията светло/тъмно, а това си е регламентирано с правило от ЕС.
                              Какво мисля чисто технически. Рефлекторният фар без леща има определено излъчване над линията светло/тъмно. Когато се сложи крушка с два пъти по-голям светлинен поток това количество светлина също нараства двукратно. И то в идеалният случай, когато приемем, че и двете излъчват точно във фокуса на фара, което не винаги е така.
                              Преди имах Омега Б с оригинална Хела с леща. Когато сложих хубав ксенон (луксима премиум 4300 К) осветеността скочи значително (тази на пътя). Но на плавни десни завои започнаха да ми присветват, въпреки правилното регулиране, просто интензитета беше много висок. Фаровете отсичаха по този начин -/ -/ .Вътре, обаче имаше подвижен екран с движението на който постигнах отсичане -/- -/- и реших проблема. Сега карам Авенсис с обикновени фарове, но си го карам със Н7, защото не съм сам на пътя, а отделно знам колко силно заслепяват точно тези авенсиси с ксенон. Другата такава отвратителна кола е Пежо 406... Всъщност, много са с които имам опит – Пасат 5, Голф 3, 4... И много други. Просто не се получава. Освен ако ксенона не е такова менте, че свети с интензивността на халогенната лампа, а само цвета е различен. Ако си дава 3200 лм, просто няма как да не дразни. Еле пък 3200 лм и малко не уцелен фокус. И какво правят повечето хора – забиват фаровете надолу. Ми то така се губи целия смисъл на занятието.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Конверсия към Ксенон .

                                Не знам, аз с едното око съм щета, прав си че има и коли с които не става, старата ми кола беше ксара пикасо, е там не става дори след като смених фаровете с нови оригинални, пак не става.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X