До: Вдъхване на нов живот на Samurai
Терминът "Бакалска сметка" или "Халваджийска" е че не съм я смятал с точност. Но бях си отдели 500 лева, но тук още малко, там ОЩЕ малко та грубо 700лв. И тези ОЩЕ неща излизат от желанието ми да го направя двигателя ВЕДНЪЖ за ... поне 5 годинки.
Та така и така е свален, освен шлайването и лагерите, смених ВСИЧКИ гарнитурки, семеринги лагери, и така и така сменям всичко, нов съединител, по главата - вложки, пасване на клапани, нови ремъци нови свещи и кабели BOSH-SILICON, палец, капачка. Е тук 30, там 50 лева..... та за това казвам ХАЛВАДЖИЙСКА сметка.
Тук във Варна има представителство за японски автомобили и има готови комплекти всички гарнитури, и излизат по-евтино, ако си ги купуваш 1 по 1. А след като си ги купил - сменяш. Най-скъпи са тампоните за двигателя - 70 лева в представителството на SUZUKI.
Терминът "Бакалска сметка" или "Халваджийска" е че не съм я смятал с точност. Но бях си отдели 500 лева, но тук още малко, там ОЩЕ малко та грубо 700лв. И тези ОЩЕ неща излизат от желанието ми да го направя двигателя ВЕДНЪЖ за ... поне 5 годинки.
Та така и така е свален, освен шлайването и лагерите, смених ВСИЧКИ гарнитурки, семеринги лагери, и така и така сменям всичко, нов съединител, по главата - вложки, пасване на клапани, нови ремъци нови свещи и кабели BOSH-SILICON, палец, капачка. Е тук 30, там 50 лева..... та за това казвам ХАЛВАДЖИЙСКА сметка.
Тук във Варна има представителство за японски автомобили и има готови комплекти всички гарнитури, и излизат по-евтино, ако си ги купуваш 1 по 1. А след като си ги купил - сменяш. Най-скъпи са тампоните за двигателя - 70 лева в представителството на SUZUKI.










"сега"











От зад




Коментар