Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Samurai за разходки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Подготовка на Samurai за разходки

    Вече съвсем започвам да се чувствам отцепник с моя шосеен проект в тази бездърожна атмосфера която цари... Хубавото е че бягате от съветски части, поне няма да се превърна в донор

    Коментар


    • #17
      От: Подготовка на Samurai за разходки

      Отварял ли си задният диференциал.Това е много рядък заден мост за патрол.Води се C200B .Предният също е C200 с 200 мм корона и 29 шлица е с по един сателит и планета.Това им е най слабото място.Задният ти мост е също с 200 мм корона но за полуваловете и броя на сателитите и планетите не знам как са.
      Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

      Коментар


      • #18
        От: Подготовка на Samurai за разходки

        Първоначално публикуван от Николай Колев-64 Преглед на мнение
        Мотора с кутията пони 50-60мм. назад още към раздатката, скъси конзолата, планката на ск. лост,махни гуменото каре /замени го с метален фланец/ направи си кардан със шлици в средата. По- някое време пускайте и купето отгоре да се ориентирате.
        конзолата на скоростния лост е скъсена и мотора е максимално прибран назад...По назад не може защото ще упре капачката в купето.даже на смиките в темата която ми пуснаха по-горе мотора е доста по-напред.

        Първоначално публикуван от bobi8603 Преглед на мнение
        Отварял ли си задният диференциал.Това е много рядък заден мост за патрол.Води се C200B .Предният също е C200 с 200 мм корона и 29 шлица е с по един сателит и планета.Това им е най слабото място.Задният ти мост е също с 200 мм корона но за полуваловете и броя на сателитите и планетите не знам как са.
        Не съм го отварял...Човека с червения гащеризон трябва да каже дали той го е отварял Честно казано не съм очаквал слаби неща от Патрол било то и 160.Но мисля ,че ще кара...
        Кажете друго...Мислим да пробваме с оригиналния Вектров Радиатор и ел.перката отзад над пикапа да са(както споменах самурая ще се затваря отзад).Дали ще успее да се охлажда....Водната помпа ще успявали да върти всичката вода....
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #19
          От: Подготовка на Samurai за разходки

          Браво за ентусиазма
          Наистина този заден мост е много рядък. А иначе на Самурая трябва да издържат достатъчно дълго за да не ги мислиш, а и ги има вече по евтини от уаз-овите

          За кардана колегата ти е казал, цели максимално съосие на скоростите и разадатката, винаги е по добре колкото и да е балансиран кардана.
          Единственото лошо на тоя мотор според мен, е че грее, при юркане, колкото по- добро охлаждане толкова по добре, щом ще има место отзад сложи му по голям радятор с хубава перка и датчици, моя опит е показал че винаги тези неща са от полза


          Успех! Ще следя темата с интерес
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #20
            От: Подготовка на Samurai за разходки

            Преди да качите всичко имай в предвид че Вектровия маховик е с 2 см по къс от Омеговия , провери къде ще ти дойде вилката вероятно ще се наложи да удължиш лагера или ябълката където лежи вилката с 2 см за да може да отдели съединителя. Изхвърлете оригиналната стойка на хидравличната помпа и я преместете по нагоре така ще имаш място за всичко , помата и ремъка няма да са постоянно у киреча виж на Краза каде съм я сложил по нагоре си има места готови с резба точно за тази работа

            Коментар


            • #21
              От: Подготовка на Samurai за разходки

              Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
              Преди да качите всичко имай в предвид че Вектровия маховик е с 2 см по къс от Омеговия , провери къде ще ти дойде вилката вероятно ще се наложи да удължиш лагера или ябълката където лежи вилката с 2 см за да може да отдели съединителя. Изхвърлете оригиналната стойка на хидравличната помпа и я преместете по нагоре така ще имаш място за всичко , помата и ремъка няма да са постоянно у киреча виж на Краза каде съм я сложил по нагоре си има места готови с резба точно за тази работа
              Това с съединителя ще го огледам , но ако се наложи да се преправя може би ще е по лесно да се играе с вилката тей като ябълката доколкото я гледах въобще е на резба и може да се преработи предполагам...А за хидравликата днес пак бая я гледахме ,но решихме ,че докато не вземем тампоните за мотора(в моргата са още и ги чакаме) ще изчакаме...На този етап нещата изглеждат ,че ще се получат и без местене...Благодаря ти за съветите!И пак казвам не ,че много от нещата не могат да се направят по-добре ,но поради ред причини гледаме максимално малко неща да се преправят с цел максимално малко време и ресурси да се губят...Не зависи от нас всичко Радвам се ,че се включвате!
              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

              Коментар


              • #22
                От: Подготовка на Samurai за разходки

                Е не става колкото ни се иска бързо ,но умувахме.След това чертахме.А през това време махнахме излишните работи от мостовете.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150312_150837940.jpg
Прегледи:1
Размер:119.1 КБ
ID:5650298Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150312_150841947.jpg
Прегледи:1
Размер:113.0 КБ
ID:5650297Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150312_150913634.jpg
Прегледи:1
Размер:87.2 КБ
ID:5650296
                Пушките изглеждат доста солидни ,но ще се наложи подмяната на тампоните от към шасито.Тук идва въпроса удачно ли е да се употреби полиуретан?Или е по-добре да търсим оригинални гумени с идеята ,че по се усукват.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150313_175342838_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5650294
                За лека мотивация ,а и във връзка с важни измервания ги налагахме и връзвахме с разни коланчета ,но пък поне установихме къде трябва да срежем за да няма упирания
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150312_155852459.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5650295Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150313_175328914.jpg
Прегледи:1
Размер:155.2 КБ
ID:5650293
                И след като премислихме предното укачване начертахме предните планки ,а с тях и тези за задното окачване и ДВГ-файлчетата отидоха на ЛАЗАР.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150325_145543045.jpg
Прегледи:1
Размер:73.5 КБ
ID:5650291Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150325_145532748.jpg
Прегледи:1
Размер:108.1 КБ
ID:5650292
                Сега вече се надявам ,че ще се развихрим с окачването ,а след това ще се върнем на темата с мотора...
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • #23
                  От: Подготовка на Samurai за разходки

                  Тези планки "тестови" ли са?
                  Бъбрековидните отвори мисля, че няма да се подходящи колкото и да стягате

                  Относно тампоните - полиуретан има с различна твърдост. Може да вземете мек, но пък обработката му е приключение. Под 70 по шор е невъзможен за струговане. Ако решите за гумени аз бих заложил само и единствено на оригинални.
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #24
                    От: Подготовка на Samurai за разходки

                    Отворите не са бъбрековидни, а просто са прорез с необходимата широчина(колкото са болтовете).като стигнем до стенд слагаме шайфи с широка периферия и след като всичко си дойде на мястото ги заваряме.после вече всичко си е фиксирано.идеята я краднах от витаровите горни отвори на макферсона.прилагал съм го и в други ситуации кадето се налага регулиране на окачването и всичко си е 6 .ако все пак някой има аргументи защо няма да стане да казва
                    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                    Коментар


                    • #25
                      От: Подготовка на Samurai за разходки

                      Не че няма да стане, с блъскането може да се поразбие отвора и по лесно пак да се разрегулират.
                      На пушките по принцип там им е слабо място на тежките джипове.
                      Може би е по добре да си направи с отвора на болта от към моста с 4такива планки с диаметъра на ръкава, всичко ще е еднакво от към шасито ако обърнеш внимание и там е еднакво няма как да избягат диагоналите при добре позиционирани мостове, шаси и работна височина. А и винаги може да подложиш нещо /шайба/ под задния тампон на пушката.

                      Успех и каквото си намислил това прави, колкото повече слушаш и четеш толкова по объркано става.
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #26
                        От: Подготовка на Samurai за разходки

                        пушките са от toyota 8 серия ,а те не са на шпилка, а на тампон.джипката ще е лека и не мисля, че заварените шайби от по 3-4мм ще се разбият
                        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                        Коментар


                        • #27
                          От: Подготовка на Samurai за разходки

                          Здрасти адмирации за проекта!
                          При мен се получи почти същото но с мостове от land rover. На моя опелски мотор сложих ме делко от самурай 1.3 за да сложим мотора максимално назад и да изолираме всичко де що е компютър и датчик. В следствие на което кардана между ск кутия и раздатката беше приключение. ... В крайна сметка кардана стана супер странен от към ск кутия каре от лада нива което прилича на вътрешно каре от полуоска от голф примерно а от другата страна половината самурайски кардан. Така можеш да имаш разминаване на ск кутия и раздатката. Двигателя влиза в коша без боди лифт но е доста близо до капака. Аз използвах секторната кутия на омегата и хидравликата също но се разминават доста на близо. Отпред съм сложил радиатор от мерцедес 190 с Ел.перка от Опел а която също се разминава с двг-то на малко разстояние.
                          Последно редактирано от balta; 26-03-15, 00:22. Причина: допълване
                          „глупава глава на краката почивка не дава”

                          Коментар


                          • #28
                            От: Подготовка на Samurai за разходки

                            Балта ,а до сега имал ли си проблеми с маншона на това каре от нивата? Питам щото тия CV(constant velocity) карета май не обичали много големи обороти?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Подготовка на Samurai за разходки

                              Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
                              Балта ,а до сега имал ли си проблеми с маншона на това каре от нивата? Питам щото тия CV(constant velocity) карета май не обичали много големи обороти?
                              Ами поне за момента не почти година вече мина............
                              „глупава глава на краката почивка не дава”

                              Коментар


                              • #30
                                От: Подготовка на Samurai за разходки

                                И така де...малко не писах ,но пък прочетох всичко което сте ми написали и с някой от нещата се сблъскахме с някой предстои...Точно в момента се чудим как да оправим не-дохода на вилката на съединителя.На края на хода си е тъкмо допряла притискателя...Лошо,лошо...Обмисляме както каза Павле да подложим на аксиалния лагер...Лошото е ,че подложката трябва да е отпред пред него защото той самия няма и възможност да ходи по-напред за да може да го подпираме отзад.Но това по другата седмица Сега сме на вълна окачване.Само предварително ще вметна ,че всичко което правим е минало през доста симулации и сметки ,но няма да пускам още параметри на окачването като антисклатове,антидайв,рол центрове и въобще тези ти му параметри...След като го изтестваме реално мога да ги споделя ,но дотогава те са само насока и да не вземе някой да ги вземе за вярната пътека
                                И така обаче още в началото на проекта претърпяхме промени.Пушките не намериха своето място отпред...При завиване на моста опираха и гумите в тях и щангата между гумите в тампоните им.Е искаши ни се отзад да е 4-линк ,но пък даденостите вече бяха такива и променихме концепцията -отзад пушки,отпред 3-линк с панхард.В началото даже бях малко скептичен защото мислех ,че с ходовите на иначе хубавата заготовка е свършено...С напредване на проекта се поуспокоих Решихме ,че най-лесно ще е да работим шасито на подемника и там и удите цялата установка.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_153148740_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:128.0 КБ
ID:5654199
                                Пушките,пушките бяха с тампони откъм шасито в доста лошо състояние.Указа се ,че в Габрово не мога да намеря тези тампони ,а за поръчка става въпрос за цени доста над нормалното.Така прекарах 2 часа в ровенето на каталози с детайли по окачването на автомобилите.Нашите тампони се появиха по някой време ,че ги имах и в наличност...Болт 18мм което гарантира захвата към шасито,твърда гума и както се вижда от снимката самата втулка е по-дълга от металната черупка...Абе подходящи изглеждаха ,а колко ще карат ще разберем...престъргахме носачите с необходимия размер(малко се наложи няколко десети) и ги набихме на пресата.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_124732874.jpg
Прегледи:1
Размер:60.0 КБ
ID:5654201Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_124726101.jpg
Прегледи:1
Размер:83.5 КБ
ID:5654202
                                Захватите за носачите си ги режем от разни кутийки,квадратчета и профилчета.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_153159638_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:150.9 КБ
ID:5654198
                                Ето и първото им прихващане към моста които е предварително подравнен и проверен 100 пъти дали си е на мястото...
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_164150634.jpg
Прегледи:1
Размер:117.8 КБ
ID:5654196Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_164155434.jpg
Прегледи:1
Размер:117.8 КБ
ID:5654195Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_164144048.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:5654197
                                Между временно в другата клетка влезе още един самурай който се подвизава в съседна тема...Така минахме на 100% самурай занимания в нашия скромен гараж.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_153134420_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:130.4 КБ
ID:5654200
                                Отвън отлежават половинките на проектите
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150410_184400025_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5654194
                                А на последната снимка се вижда предния долен носач с все крепежите който чака да бъде прецъкан на бъдещото си работно място
                                Прикачени файлове
                                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X