Ето, че Витарчето ми беше отремонтирано след сблъсъка с пияния бакшиш и дойде време за лифт!
По темата е изписано много, затова ще бъда кратък! Отпред сложихме подложки на амовете и на пружините (материала е джелезо, за да е здраво )! Мисля, че 3см. на амовете и 5-6см. на пружините, не съм ги мерил. По-интересно е положението отзад! Там подложки няма! Сменени са пружините с по-дълги и малко по-дебелички. Също така (още от преди това) по препоръка на Соти, отзад съм със амове "Supra", Киеви, които са с около 7см. по-длъжки от оригиналните Витарови. Ефекта за мен е добър. Вече имам някои впечатления - хода на задния мост е значително по-голям, за жалост обаче отпред с подложките се постигна само височинка за сметка на ходове. На пътя колата се държи много добре, стабилна е и волана се върти по-лесно! (за нямащите хидравлика! ) При реглажа (Витарата няма настройка на страничния наклон на гумата), всичко беше на шест!!! Спецялни благодарности на Иван Попов и майстора от Самоков за перфектно свършената работа!
Ето и някои снимчици:
По темата е изписано много, затова ще бъда кратък! Отпред сложихме подложки на амовете и на пружините (материала е джелезо, за да е здраво )! Мисля, че 3см. на амовете и 5-6см. на пружините, не съм ги мерил. По-интересно е положението отзад! Там подложки няма! Сменени са пружините с по-дълги и малко по-дебелички. Също така (още от преди това) по препоръка на Соти, отзад съм със амове "Supra", Киеви, които са с около 7см. по-длъжки от оригиналните Витарови. Ефекта за мен е добър. Вече имам някои впечатления - хода на задния мост е значително по-голям, за жалост обаче отпред с подложките се постигна само височинка за сметка на ходове. На пътя колата се държи много добре, стабилна е и волана се върти по-лесно! (за нямащите хидравлика! ) При реглажа (Витарата няма настройка на страничния наклон на гумата), всичко беше на шест!!! Спецялни благодарности на Иван Попов и майстора от Самоков за перфектно свършената работа!
Ето и някои снимчици:
Коментар