Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

    Сложих фланци 23мм и нещата донякъде се пооправиха...Поорязах малко бронята и подкалниците и сега рядко закача,но ще го натамъня. Вчера минах реглаж и всичко влезна в "зеленото" ,което ме зарадва....Такъв джип досега не съм имал.
    Някой може ли да препоръча хубави свещи за кола на Газ ,защото имам проблем с ниските и моментно забиване при каране,което дразни доста,а момчето което слага ГИ ,твърди че трябва да намалим растоянието на свещите или да се сложат хубави свещи.
    Мисля да взема NGK iridium специално за Газ ,вярно че не са евтини,но поне да заработи колата като хората.Поизчетох доста и наистина навсякъде се казва,че с тези двигатели трябват хубави свещи и са много определящи за вървенето на колата. Ще ги сменя тези дни и ще споделя резултати.
    Последно редактирано от CrAzY_eMo; 04-05-14, 10:27.
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #77
      От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

      За мен съм си стигнал до извода, че като сдадат свещите си взимам нови стандартни, каквито си е препоръчал производителя. Пробвал съм и с четириполюсни и с иридиеви - не съм забелязал разлика със стандартните. Доста съм карал с Бош и въпреки, че ги плюят, при мен си изкарват спокойно 30 000 км.

      Проблемите на свещите са, че с времето електрода се поизносва и се увеличава разстоянието с другия. От тази гледна точка иридиевите са по-устойчиви. Но има и друго - керамичния изолатор започва да дава утечки с течение на времето. Там нищо не можеш да направиш освен смяна

      Иначе и аз свещите ги усещам като прескачане на работата на цилиндър в ниските обороти. Даваш газ и в ниските обороти колата ускорява с 1-2 пресекулки. Във високите не се усеща.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #78
        От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

        Моите не са сменяни никога и на бензин леко притриса в ниските,а във високите почти не се усеща. На Газ обаче е много зле работата. Четох и по чуждите форуми,че на 2.5 и при Витарите и при Галанта,ако е с ГИ разликата е много значителна и важна с иридиевите свещи. Та понеже така или иначе ми предстои смяна,смятам да заложа на предвидените за това и да видя резултата. На старата Витара 2.0 16V и аз слагах свещи 5-6лв по каталог и всичко изглеждаше ОК.
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • #79
          От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

          Сложих свещи NGK иридиеви и до няколко дни ще споделя наблюденията си.Ето и снимка с разликата м/у двете свещи.
          Прикачени файлове
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • #80
            От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г



            Що ми изглежда разстоянието на новите свещи по голямо от на старите !?! Иридиеви за газ са 0.7 мм. и не се износват с карането. Те за това им дават и 100 к. за каране. И при мен след слагането на такива забравих къде са свещите.



            Тази блокировка на касетата , малко ме притеснява. Навихте резба или са самонарезни ? Както и да е направено там е много малко материала. При мен със заварка на двете части на касетата пак го къса.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #81
              От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

              Така изглежда,но или малко по-малко или същото.На иридиевите има като "пънче" на върха. Разлика веднага се усети и 60% от проблемите изчезнаха.Сега ниските са ОК и вибрациите са минимални,като на бензин.Остана само малка драма.....Като карам на 3 и сменя на 4 има забиване....Като дам газ почти до долу -колата започва да поема и с отпускането се изравняват нещата....Това го отдавам на настройки и напасване,ама ще видим.Мислех дали не е от това,че са сложили 6мм тръба и да "недохранва" ,но много приятели с 6-таци са така и нямат никакви проблеми!
              Разпробито е и са нарязани резби - на мен ми се струва даже много надеждно,да не казвам вечно!
              Според мен заварка изтърва,защото материалите са различни по вид и реално няма как да стане добра заварка ,не ангажирам никой с това мнение!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #82
                От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                Някой махал ли си е катализаторите на ГВ 2.5 ? Мисля да махна на моята,защото екологията не ми е слабост,а все пак са на 15г и си мисля,че ще има резултат? Има ли проблеми след това? Светят ли чекове?
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #83
                  От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                  Махни само големия от долу. Тези на колекторите не ги пипай , а и те са трудни за махане. Няма да ти свети чека.
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #84
                    От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                    Пусни снимки,ако може да видим как стои с 20 мм фланци.
                    0887/400121 Антон Донев

                    Коментар


                    • #85
                      От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                      Ванка не мислиш ли,че е по-добре да разкарам всичките? Все пак за толкова години все ще са се позапушили,иначе долният на 100% ще го разкарам,но се чудих дали да не са всичките на веднъж?!
                      Ето снимки с фланци 23мм:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2523.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5588112Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2522.jpg
Прегледи:1
Размер:120.6 КБ
ID:5588113Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2521.jpg
Прегледи:1
Размер:120.6 КБ
ID:5588114
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                        здравей колега аз съм от Пирдоп на 60-70 километра е от София занимавам се с катализатори ако ти се разкарва до тук ще ти отстраня катализаторите професионално за да нямаш проблеми , услугата ще е безплатна ще ми оставиш старите катализатори , 0889943680 Петър в случаи на интерес да се свържеш да се доотучним

                        Коментар


                        • #87
                          От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                          Емо ,твоите джанти с какъв офсет са ,май ми изглеждат бая плюсови ?
                          Или по точно какъв е крайния офсет с добавения фланец ?
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • #88
                            От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                            Емо ,твоите джанти с какъв офсет са ,май ми изглеждат бая плюсови ?
                            Или по точно какъв е крайния офсет с добавения фланец ?
                            ET 5 са
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                              Емко, имам предна тръбна броня точно за витара като твойта. Ако се понапъна и тавата за лебедката ще намеря Ако ти е интересно дрънни една жица.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Гранд Витарата на еМо / 2.5i V6 (144k.c.) 2001г

                                Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                                Емко, имам предна тръбна броня точно за витара като твойта. Ако се понапъна и тавата за лебедката ще намеря Ако ти е интересно дрънни една жица.
                                Хаха! Не ми вкарвай мухата,че ще иде у "ряката"! Уж затова за СУВ я взех,а знам колко е тънка границата. Пусни оферта да ме човърка,ама на този етап ще отлагам.
                                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X