Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Самурай-ладов карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

    Иначе планката за закачане на жилото е изрязана,
    утре ще ходя да я огънат и ще взема размерите за другата която ще отваря дросела

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_180642.jpg
Прегледи:1
Размер:69.0 КБ
ID:5554558

    Коментар


    • #17
      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

      Ако не искаш проблеми при голям наклон на бензин , направи я моно или пълна инжекция, защо не. Ако основно я караш на газ не си струва. На газ можеш да я направиш да върви значително по- добре от на бензин с прости и евтини трикове , като едновременното отваряне на двата дросела механично. Ако искаш да не ти гори много винаги можеш да и спънеш газта за втора камера. С този котлон отгоре , дето го наричат смесител си спъваш донякъде притока на свеж кислород към карбуратора, а и без това имаш много голямо разминаване в отворите между колектора и плочката от където се спъва допълнително. За вървенето ще върви , ама може да останеш недоволен от поведението и. Дупчи карбуратора , слагай два щуцера и върни котлона на металекс 5.
      Преходът между напасващия фланец и карбуратора трябва да е плавен , а не на стъпала. Ако има височина до капака на мотора, не става ли да изработиш още две или дори три планки с леко изместени и потепено увеличаващи се отвори. После ги стягаш и с пилата ги правиш на конус. изрязваш си гарнитурки и си готов.

      Коментар


      • #18
        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

        Ааа туристическото котлонче не си го давам,къде ще си пържа яйца когато съм на излет

        Не зная никога не ми е харесвало да се дупчат карбуратори за щуцери и винаги съм мислел че с "котлонче" е по добре поне от гледна точка на икономия но
        щом всички казвате че е по добре с щуцер може и да пробвам но искам да видя първо единият вариант и после другият за да видя разликите.
        Относно отварянето на двете клапи заедно все още съм скептичен-притесняваме да не се дави при рязко подаване на газта.От опит зная че прекалено голяма клапа или две отварящи се едновременно при рязко отваряне водят до давене или иначе казано потегля добре в ниски и следва заглъхване в средни и не възможност за развиване в високи обороти при натоварване но ако е на бавните няма да може да се натовари толкова и ще скубне яко но аз не го използвам за оф-ролд.Също така пак от опит зная че когато има "стълбичка" или друго препятствие след карбуратора нарушава потока и се усеща яко при преминаване от средни към високи обороти-получава се едно многократно прекъсване в двигателя и след това продължава евентуално.Зави си.
        Иначе след тестовете ще видя какво казва двигателя и винаги мога да сваля колектора и да го напасна спрямо отворите.

        Коментар


        • #19
          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

          Първоначално публикуван от srmsvetli Преглед на мнение
          щом всички казвате че е по добре с щуцер
          Ами не, не е по-добре. Щутцерът е за тия дето не могат да настройват газ. Войната щутцери срещу плочки е стара като газовите уредби, има и много по темата.

          Не че този карбуратор струва нещо и винаги можеш да пробваш, ама някои неща са сигурни:
          1. Ако смесителят намалявал притока на въздух, то щутцерът, монтиран в най-тясното място, го прави поне толкова зле
          2. Със щутцер губиш адекватното поведение на смукача, еле па ако се случи той да е автоматичен. Ама и на ръчния е зле.
          3. Пробиеш ли, пътят назад е труден.

          Кривата конструкция на фланеца, която си направил, на твое място бих обърнал - да е препречен отворът на първата, а не на втората клапа.

          Коментар


          • #20
            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

            Мислих много коя клапа да препреча и този начин по който съм я сложил ми се струва най подходящ защото колектора от към втората клапа е дебел и позволява изпилване така че да пасва точно иначе ако препреча малката клапа тя ще се затвори почти напълно.Пък така поставен карбуратора застава точно за жилото на газта и смукача но пък достъпът до болтовете за реглаш на сместа стават по трудно достъпни но какво пък на самурайския да не беше на по лесно място.

            Коментар


            • #21
              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

              Първоначално публикуван от srmsvetli Преглед на мнение
              ...колектора от към втората клапа е дебел и позволява изпилване така че да пасва точно иначе ако препреча малката клапа тя ще се затвори почти напълно.
              Оставяй го така, тогава.

              Коментар


              • #22
                От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                Да дано смогна утре да го довърша и покарам за да споделя дали трансплантацията е минала успешно или ще преправям.

                Коментар


                • #23
                  От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                  Яска , категорично не съм съгласен за нарушаване работата на смукача при щуцер, напротив , при горно поставена плочка съществува този проблем-клапата на смукача остава под смесителя. При плочка над дросела /между тялото на карбуратора и дроселовите клапи/ този проблем изчезва, но основата на карбуратора е много тънка и бързо се измята. Тогава какъв филм е, докато не се усетиш , че смуче въздух. И да я припаснеш , отново се изкривява , защото оргинално на мястото на смесителя има плочка от нещо като текстолит, като сложиш смесителя направен от алуминии или някакав друг метал , няма какво да го изолира температурно и .тн.
                  Специално при карбураторите на лада и москвич, по- добро от щуцер за смесител няма-лично мнение. За по- сложни карбуратори, където риска да пробиеш някой канал е голям , бих предпочел плочка. Още повече тези карбуратори не са дефицит и не струват почити нищо и да сбъркаш не е проблем.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                    Мястото на обогатителната клапа е именно под смесителя. Ибо на газ обогатяване не ти трябва и даже много пречи, а искаш просто да повдигнеш оборотите.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                      Готово

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140116_125256.jpg
Прегледи:1
Размер:174.8 КБ
ID:5554726
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140116_125304.jpg
Прегледи:1
Размер:162.4 КБ
ID:5554730

                      Текстолитче по средата за да лежи на него жилото,мислех да е тефлон но такова имах такова сложих

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140116_144552.jpg
Прегледи:1
Размер:125.9 КБ
ID:5554727
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140116_144607.jpg
Прегледи:1
Размер:123.2 КБ
ID:5554728
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140116_144614.jpg
Прегледи:1
Размер:125.4 КБ
ID:5554729

                      Стана добре и работи добре.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор



                        жилото за смукача е от нещо руско май беше ласка не помня него го слагах миналата година





                        Плочката и жигулският филтър си пасват идеално и не опират в капака





                        Оказа се обаче от там където е направена филтърната кутия да смука въздух
                        се падна точно пред потока от въздух направен от перката за охлаждане и постъпва
                        въздух принудително и няма настройка на газта и на бензин прекъсваше.
                        Завъртян наопаки пък опира в делкото така че ще има рязане.



                        Първи впечатления:
                        Върви адски яко и на метан и на бензин,"Връти гуменяците яко"по 20 метра на асфалт.
                        Погледнах го,на празен ход си отваря втората клапа но дали е на време?не знам.
                        Защото има едно леко прекъсване при преминаване от 3000 към 4000 оборота но дали клапата е виновна
                        или "стълбичката" под нея или просто защото свърши бензина сто метра по нагоре?
                        Ще покарам и ще видя.Като цяло и ако си пали сутрин без ядове няма да правя нищо друго.

                        Имам въпрос за ключето за газта-не трябва ли като дадеш на контакт и не въртиш да пусне газ за малко и да спре и
                        чак като почнеш да въртиш да почне да пуска пак?Ключът е ловато за карбуратор с смукач на него но на метановият изпарител няма къде
                        да го включиш.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                          Първоначално публикуван от srmsvetli Преглед на мнение
                          Имам въпрос за ключето за газта-не трябва ли като дадеш на контакт и не въртиш да пусне газ за малко и да спре и чак като почнеш да въртиш да почне да пуска пак?Ключът е ловато за карбуратор с смукач на него но на метановият изпарител няма къде да го включиш.
                          Ключето ти е за вакуумен изпарител, а изпарителят ти е с електронно управление. Вземи си правилното ключе и хем ще изключва когато трябва, хем няма да има излишно кабелче.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                            Е да ама...
                            Има ли такова ключе с електронно управление за карбуратор???
                            Има идно ланди ренцо ама то в средно положение е за автоматично превключване.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                              Има.
                              Трябва ти най-простото, без автоматично превключване, на което средното положение да е "всичко изключено", но да има схема за изключване при липса на искри.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                                Яска , да ме прощаваш , ама да те попитам-при работа на бензин, тоя бензин над клапата на смукача ли се поддава или под?
                                Как ще стане обогатяването на горивото , а не просто подаване на допълнително газ?
                                А обогатяване на горивото си трябва , независимо на газ или бензин при студен мотор. Ако идеята е само да се увеличат оборотите се нарича ръчна газ, има го при някой камиони, друг е въпроса , че може да се настори така, че като дръпнеш смукача , първо малко да ти мръдне само дроселната клапа , за да имаш една идея по - високи обороти/ в случай , че не е толкова студено - просто да не гасне на празен ход/ и чак след това да започне да затваря клапата на смукача.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X