Здравейте колеги,
Комшията вчера си даде жигулата на вторични и му взех карбуратора.
Карбуратора е ДААЗ 2105 "ОЗОНОВ"
Самурайският карбуратор се скапа,на метан движи горе долу добре не отваря втората клапа
а на бензин няма палене ако не го почерпиш.Доста си играх да го чистя и настройвам но без
резултати.Стигнах до там че махнах всички вакуми и направих смукача ръчен но не става.
Направя ли го да работи на бензин на метан гасне,оправя ли го да работи на метан на бензин
държи 3000 оборота и леко да ги мръдна на долу и гасне.Е стига толкова време е за друг карбуратор!!!
Тук ще споделя подробно как протича работата по присаждането на ладовият карбуратор.
1-почистване на карбуратора:
понеже това вече го свърших ще кажа накратко че го почистих външно и вътрешно издухах жигльорите и смених
гарнитурите.За тези който се питата ремонтен комплект - 4лв.
2-присъединителна(преходна)планка(плочка):
след много умуване реших че най-добрият дизайн според мен е този-
1, 2, 3 и 4 са отворите за ладовият карбуратор
1 и 2 почти съвпадат с отворите на колектора на самурая 5 и 6 са другите два отвора в колектора
7 е малката клапа на ладовият карбуратор и тя съвпада на 99% с тази на санурая
8 е голямата клапа на ладовият карбуратор която за съжаление е по навън и не съвпада точно може би само 50%
Изборът на матерял и дебелина за изработване на плочката е коментиран доста по други теми аз обаче
ще използвам 5мм метална плочка пък ще видим.
След взимането на точните размери следва въвеждането им в компа:
и ето резултата
Следва изрязването и на плазмената резачка(cnc plasma cutter):
Следва продължение.....
Комшията вчера си даде жигулата на вторични и му взех карбуратора.
Карбуратора е ДААЗ 2105 "ОЗОНОВ"
Самурайският карбуратор се скапа,на метан движи горе долу добре не отваря втората клапа
а на бензин няма палене ако не го почерпиш.Доста си играх да го чистя и настройвам но без
резултати.Стигнах до там че махнах всички вакуми и направих смукача ръчен но не става.
Направя ли го да работи на бензин на метан гасне,оправя ли го да работи на метан на бензин
държи 3000 оборота и леко да ги мръдна на долу и гасне.Е стига толкова време е за друг карбуратор!!!
Тук ще споделя подробно как протича работата по присаждането на ладовият карбуратор.
1-почистване на карбуратора:
понеже това вече го свърших ще кажа накратко че го почистих външно и вътрешно издухах жигльорите и смених
гарнитурите.За тези който се питата ремонтен комплект - 4лв.
2-присъединителна(преходна)планка(плочка):
след много умуване реших че най-добрият дизайн според мен е този-
1, 2, 3 и 4 са отворите за ладовият карбуратор
1 и 2 почти съвпадат с отворите на колектора на самурая 5 и 6 са другите два отвора в колектора
7 е малката клапа на ладовият карбуратор и тя съвпада на 99% с тази на санурая
8 е голямата клапа на ладовият карбуратор която за съжаление е по навън и не съвпада точно може би само 50%
Изборът на матерял и дебелина за изработване на плочката е коментиран доста по други теми аз обаче
ще използвам 5мм метална плочка пък ще видим.
След взимането на точните размери следва въвеждането им в компа:
и ето резултата
Следва изрязването и на плазмената резачка(cnc plasma cutter):
Следва продължение.....
Коментар