Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Самурай-ладов карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сузуки Самурай-ладов карбуратор

    Здравейте колеги,

    Комшията вчера си даде жигулата на вторични и му взех карбуратора.
    Карбуратора е ДААЗ 2105 "ОЗОНОВ"

    Самурайският карбуратор се скапа,на метан движи горе долу добре не отваря втората клапа
    а на бензин няма палене ако не го почерпиш.Доста си играх да го чистя и настройвам но без
    резултати.Стигнах до там че махнах всички вакуми и направих смукача ръчен но не става.
    Направя ли го да работи на бензин на метан гасне,оправя ли го да работи на метан на бензин
    държи 3000 оборота и леко да ги мръдна на долу и гасне.Е стига толкова време е за друг карбуратор!!!

    Тук ще споделя подробно как протича работата по присаждането на ладовият карбуратор.

    1-почистване на карбуратора:
    понеже това вече го свърших ще кажа накратко че го почистих външно и вътрешно издухах жигльорите и смених
    гарнитурите.За тези който се питата ремонтен комплект - 4лв.

    2-присъединителна(преходна)планка(плочка):
    след много умуване реших че най-добрият дизайн според мен е този-
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140114_175740.jpg
Прегледи:1
Размер:44.4 КБ
ID:6041637
    1, 2, 3 и 4 са отворите за ладовият карбуратор
    1 и 2 почти съвпадат с отворите на колектора на самурая 5 и 6 са другите два отвора в колектора
    7 е малката клапа на ладовият карбуратор и тя съвпада на 99% с тази на санурая
    8 е голямата клапа на ладовият карбуратор която за съжаление е по навън и не съвпада точно може би само 50%
    Изборът на матерял и дебелина за изработване на плочката е коментиран доста по други теми аз обаче
    ще използвам 5мм метална плочка пък ще видим.

    След взимането на точните размери следва въвеждането им в компа:
    и ето резултата
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Планка.png
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:6041638
    Следва изрязването и на плазмената резачка(cnc plasma cutter):

    Следва продължение.....

  • #2
    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

    Трябва да приспособиш и държач за жилото на газта както и филтърната кутия другото що годе е разбираемо,отворите за болтовете малко ги пристъргвах както и единия от големите отвори за сместа
    vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
    Suzuki GSR600 98 hp
    Nissan Pathfinder 174 hp
    0878222 три 3 шест

    Коментар


    • #3
      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

      Да за жилото на газта съм измислил как ще стане без да режа или преправям оригиналното.
      А филтърът като гледам ще стане този от жигулата без проблем но ще видим само да резна планката и да монтирам карбуратора.

      Коментар


      • #4
        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

        Защо не потърсиш карбуратор от лада/жигула тип вебер , с механично задвижване на клапите , а не с вакум . Озона имаше екстра за принудителен празен ход с електрически клапан и вакум , плюс втора камера на вакум-не ме кефи. Основно ще си я караш и без друго на газ. Механиката си е друго. Минали са ми и двата вида през ръцете , знам за какво говоря. Ако е на газ - максимално просто. Освен това самурая не знам дали ще може да отваря вакумната клапа за втора камера, дали му стига разреждането. Още една идея , с механичния , ако искаш да върви , можеш да му направиш двете дроселни клапи да отварят едновременно или втора камера с леко закъснение. Ефект има, но и разхода се покачва леко, но не е кой знае кво. Вярвам знаеш къде се дупчи карбуратора и се слагат щуцери. Не слагай плочка, основата на карбуратора се измята и ще влезеш в големи филми.
        П.П , ако няма да караш на газ и няма да караш през реки и морета, можеш да отрежеш приферията на ламарината за филтъра. Идеята е по- голяма площ за засмукване на въздух, на газ няма да има ефект, но на бензин се усеща.

        Коментар


        • #5
          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

          Правилното решение е Жигулски карбуратор с механично отваряне на втората клапа!
          "Заваряваш" газта до пода и моментално и двете клапи са отворени без каквито и да било вакуумни зависимости.
          Ако карбуратора се присади заедно с ВАЗ-2106 /1.6/ мотора или още по-добре като характеристики за джип ВАЗ-21213 /1.7/ става съвсем голям кеф.Освен това на Самурая му държи и трансмисията,защото е доста преоразмерена за разлика от Нивовата,която 1.7 литровия мотор при яко каране я прави на салата.
          Двигателите /ВАЗ-класика/ са много яки,с двойноредова верига,изключително прости,държат на високи обороти,прегряване,чарковете около тях-/генератори,стартери/ ги има на всяка морга и са по 20-30лв.
          Последно редактирано от Янко Желязков; 14-01-14, 20:50.

          Коментар


          • #6
            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

            Младежи дръжте се малко , тука е сузуки под форум не е лада ,какви са тези ладови двигатели,след малко да няма,, Вай олеле майко ,кой ме караше да пиша ,,
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #7
              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
              Младежи дръжте се малко , тука е сузуки под форум не е лада ,какви са тези ладови двигатели,след малко да няма,, Вай олеле майко ,кой ме караше да пиша ,,
              Тоше-то Самураи с техните си мотори почти не останаха бе.
              Всеки,който дава сериозно газ слага или Ладов или Омегов мотор.

              Коментар


              • #8
                От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                Момчета какво да правя като жигулката на комши беше от последните и е с вакумен карбуратор,
                а и аз самурая си го карам градско и когато ходя на ски така че ще видя когато го сложа как върви
                и ако е слабичък не е проблем да взема механичен карбуратор по 25-30лв са.
                Иначе карбуратора си е с газова плочка над смукателните отвори(такава дето прилича на осмица),не ми харесва идеята да го дупча.
                А и по карбуратора няма никакви електрически гадости,много е странен няма дори и за излишното гориво.
                Утре сутрин ще изрежа плочката за присъединяване и ще пиша.
                Поздрави

                П.П.Когато взех самито преди 3-4 години и карбуратора самурайския си работеше перфектно обръщаше километража и си палеше гумите
                и не съм мислил за смяна на двигателя.един приятел имаше 1000 сс и 1300 сс и казваше че хилядато върви повече но съм сигурен че и неговият
                1300 не е отварял добре втората клапа.Така че само тестовете ще покажат дали вакумният е задоволителен.
                Последно редактирано от srmsvetli; 14-01-14, 23:50.

                Коментар


                • #9
                  От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                  Темата периодично възниква при Сузукитата.
                  Според което знам за двигателя на Самурай 1.3 най-добре ще му пасне от ладовите карбуратори 2108 или 21083 - това е Лада Самара, съответно двигатели 1.3 и 1.5. Карбураторът сред лададжиите е известен като "Солекс". Солекси се поставят и на по-късните Ниви, но там са калибрирани другояче и на Самурая ще дойдат неудачни.

                  Всичките карбуратори от Жигули очакват под себе си един по-бавнооборотен двигател, освен това работят подчертано зле при наклон (това е проблем и в по-ранните Ниви със същите карбуратори). От Вебер и Озон лададжиите предпочитат Вебер, но не защото е по-добър изначално, а защото е по-прост и търпи колхозни настройки.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                    Сега като казваш се сетих че едно време като ходехме с жигулата на един приятел на риба и покрай реката при друсане и по остър наклон тя започваше да тресе.

                    Разгледах снимки на карбуратор 2108 и видях една драстична разлика-при моят поплавъкът е един и е изнесен от едната страна а при 2108 поплавъкът
                    е двоен и е поставен двустранно и с сигурност там е причината за лошата работа на 2105 в наклон.До сега бях готов да се примиря с всички проблеми около
                    карбуратора 2105 но не мога да се примиря с давенето в наклон.Ще си по играя малко с този карбуратор и после ще търся "СОЛЕКС".

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                      Колега аз съм със самаров карбуратор и съм мн доволен от резултата. Гледам чертежа който си дал обаче нещо не ми се връзва ... плочката като размери ясно но отворите на колектора и тези на карбуратора се разминават и ще трябва да си поиграеш (тук малко пиша наизуст защото не знам как е жигуловия карбуратор). Качвам малко снимки за онагледяване:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0354.jpg
Прегледи:1
Размер:49.8 КБ
ID:5554488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0356.jpg
Прегледи:1
Размер:40.7 КБ
ID:5554489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0360.jpg
Прегледи:1
Размер:55.3 КБ
ID:5554490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0363.jpg
Прегледи:1
Размер:64.1 КБ
ID:5554491

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                        Първоначално публикуван от Pachopacho Преглед на мнение
                        ...отворите на колектора и тези на карбуратора се разминават и ще трябва да си поиграеш (тук малко пиша наизуст защото не знам как е жигуловия карбуратор).
                        Всички лади имат еднакъв фланец на карбуратора, което е улеснение.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                          Колеги ето и резултатите,

                          Колега Pachopacho да твоят вариант е правилният но аз не разполагам с фреза а само с цпу плазма и затова правя такава плочката тънка от метал пък е и значително по евтина
                          ето я и нея...
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_111554.jpg
Прегледи:1
Размер:128.8 КБ
ID:5554503
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_115105.jpg
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5554504
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_115202.jpg
Прегледи:1
Размер:63.4 КБ
ID:5554505
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_120431.jpg
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5554506

                          След малко пилене и шлайфане вече е готова и монтирана
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_120718.jpg
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:5554507
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_120727.jpg
Прегледи:1
Размер:119.8 КБ
ID:5554508
                          От долу на колектора си беше залепнала оригиналната гарнитура и затова не съм я сменял а само я мазнах с гресчица.
                          За сега мисля че е добре ако е необходимо после ще я сменя.
                          Вижда се че е необходимо да се пили малко по колектора за да се получи варианта като на колегата Pachopacho за да не се получават пречки
                          и завихряне.Но за сега ще е така.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_120806.jpg
Прегледи:1
Размер:111.1 КБ
ID:5554509
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_120812.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5554510
                          Нова гарнитура за ладовият карбуратор - 2лв.
                          Леко модифициране на болтовете за захващане
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121135.jpg
Прегледи:1
Размер:102.9 КБ
ID:5554511
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121139.jpg
Прегледи:1
Размер:92.0 КБ
ID:5554512
                          Прокарване на дупките на карбуратора с бургия 10-ка но само тези двете дето са за шпилките и готово
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121626.jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5554513
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121631.jpg
Прегледи:1
Размер:135.0 КБ
ID:5554514
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121637.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5554515
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121645.jpg
Прегледи:1
Размер:118.3 КБ
ID:5554516
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_121659.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5554517

                          Готово даже го припалих,пална от раз и се реже здравата но май яде много бензин,понеже го палнах с шише и го смукна за секунди

                          Сега следва планката за жилото на газта-
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_122423.jpg
Прегледи:1
Размер:46.2 КБ
ID:5554518
                          Идеята е да прилича на тази от самурайският карбуратор.

                          Следва продължение...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                            Моята плочка е правена само на струг, от алуминий е както се вижда. Има един мн тънък момент, заради който плочката се налага да е по дебела - като се отвори дроселовата клапа става перпендикулярно на плочката, т.е. ако отвора под нея не е цилиндър достатъчно дълъг и с по голям радиус от дроселовата клапа, тя няма да може да се отвори! Т.е. ако на този карбуратор клапана се намира на големия отвор и при пълна газ е точно перпендикулярен, ще ти опира в колектора.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                              Схванах ти мисълта и оттичах да видя но не не опира и се отваря напълно
                              ето я затворена
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_180459.jpg
Прегледи:1
Размер:56.7 КБ
ID:5554554
                              ето я отворена
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140115_180514.jpg
Прегледи:1
Размер:80.8 КБ
ID:5554555

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X