От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор
Колега не си прав за обогатяването и смукача на газ , от доста години се занимавам с този тип газови уредби и трябва да ти кажа че този котлон дето му казваш е във пъти по добро решение от какъвто и да било щуцер и наистина Ясен е прав , че с щуцер смукача го забравяш на газ докато с плочка отгоре си работи напълно адекватно . И отворите на тази плочка са около 26-28 мм а стеснението на дифузора под което се монтира щуцера е с по малко сечение така че не мисля , че плочката би спънала двигател с 1.1 или 1.3 кубатура . И последно да ти кажа за над 10 години не съм видял един автомобил дошъл от цивилизования свят които да е с пробит карбуратор а аз самият съм имал два карбураторни автомобила с пред-продажбено сложени Холандски газови уредби и си бяха със смесители (котлони) доста по интелигентно изглеждащи , но все пак на същият принцип на работа .
Колега не си прав за обогатяването и смукача на газ , от доста години се занимавам с този тип газови уредби и трябва да ти кажа че този котлон дето му казваш е във пъти по добро решение от какъвто и да било щуцер и наистина Ясен е прав , че с щуцер смукача го забравяш на газ докато с плочка отгоре си работи напълно адекватно . И отворите на тази плочка са около 26-28 мм а стеснението на дифузора под което се монтира щуцера е с по малко сечение така че не мисля , че плочката би спънала двигател с 1.1 или 1.3 кубатура . И последно да ти кажа за над 10 години не съм видял един автомобил дошъл от цивилизования свят които да е с пробит карбуратор а аз самият съм имал два карбураторни автомобила с пред-продажбено сложени Холандски газови уредби и си бяха със смесители (котлони) доста по интелигентно изглеждащи , но все пак на същият принцип на работа .

Коментар