Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки Самурай-ладов карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

    Колега не си прав за обогатяването и смукача на газ , от доста години се занимавам с този тип газови уредби и трябва да ти кажа че този котлон дето му казваш е във пъти по добро решение от какъвто и да било щуцер и наистина Ясен е прав , че с щуцер смукача го забравяш на газ докато с плочка отгоре си работи напълно адекватно . И отворите на тази плочка са около 26-28 мм а стеснението на дифузора под което се монтира щуцера е с по малко сечение така че не мисля , че плочката би спънала двигател с 1.1 или 1.3 кубатура . И последно да ти кажа за над 10 години не съм видял един автомобил дошъл от цивилизования свят които да е с пробит карбуратор а аз самият съм имал два карбураторни автомобила с пред-продажбено сложени Холандски газови уредби и си бяха със смесители (котлони) доста по интелигентно изглеждащи , но все пак на същият принцип на работа .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:73046_1493320138363_6206166_n.jpg
Прегледи:1
Размер:69.2 КБ
ID:5554762
    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

    Коментар


    • #32
      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

      Сега , един момент. Говорим за карбуратор вебер или солекс. Такъв с плочка е дошъл от цивилизования свят?
      Говоря неща , които са ми минали напрактика през ръцете и през шамандурата , която използвам за глава. Този карбуратор , работи най - добре на газ с щуцер. Започнах с горна плочка, минах през долна плочка , докато не открия щуцерите . От тогава до края на упоребата на "автомобила" проблеми не съм имал , поне с тази част от газовата уредба. Беше ме е страх в началото да го разпробия, но след това и за миг не съм съжалил. Много малко са хората дето ще се наемат да ти разпробият по - сложен карбуратор, не дай си боже с електронно управление, а то и обичайно няма къде да го разпробиеш подобен карбуратор.
      Твоето твърдение за горната плочка изхожда от личен опит с този карбуратор или говори по - принцип?
      Това дето си показал на сниката прилича на пиербург от фолксваген? Ами там няма къде да пробиваш или минимум е ужасно рисковано . По принцип , карбуратора си е скъпо устройство и не всички газаджии се навиват да го разпробиват, а както казах , на по - съвременните машини просто не става .
      Освен това , щуцера се монтира над "дифузйора", в най стеснената част , където разреждането , при работа на мотора е най- голямо, монтиран под него , не вярвам да работи.
      В същност , за какво спорим? Яска и ти Павка, карали ли сте някога един и същи автомобил с трите разновидности на смесител?
      Ако сте , се учудвам искрено от мненията ви.
      Поздрави , с най - добри чувства!
      П.П.
      Павка, това дето си го постнал , от къде му се подава газста , че така заснето не става ясно?
      Вероятно отдолу , през отвора за маркуча за картерните изпарения.
      Съжалявам , изморен съм и не мога да си събера мислите.
      Svetli, този карбуратор , не си отваря клапата за втора степен , ако го форсираш на място. За да я отвори , трябва да е натоварен- сиреч в движение. По някаква причина имаш много голямо разреждане, най - вероятно поради непасването на отворите колектор-карбуратор. Да не се зачудиш колко гори.
      Последно редактирано от kikimora; 17-01-14, 01:13.

      Коментар


      • #33
        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
        Яска , да ме прощаваш , ама да те попитам-при работа на бензин, тоя бензин над клапата на смукача ли се поддава или под?
        Как ще стане обогатяването на горивото , а не просто подаване на допълнително газ?
        А обогатяване на горивото си трябва
        Бензинът затова е бензин, за да се подава ПОД обогатителната клапа. Той е течен и затова и само затова има нужда от обогатяване. Прочее, тя именно защото бензинът е течен, изобщо съществува обогатителната клапа.

        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
        В същност , за какво спорим? Яска и ти Павка, карали ли сте някога един и същи автомобил с трите разновидности на смесител?
        Аз да. Много добре знам каква е разликата - и практически, и теоретично.

        Щутцерите се настройват по-лесно до работещо състояние (не до правилно, а само до работещо), струват по-малко и с това се изчерпват предимствата им.

        Коментар


        • #34
          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Този карбуратор , работи най - добре на газ с щуцер. Започнах с горна плочка, минах през долна плочка , докато не открия щуцерите .
          Не искам да оспорвам личния ти опит , но не мога да се съглася , че това е най правилната схема за тези карбуратори

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Много малко са хората дето ще се наемат да ти разпробият по - сложен карбуратор, не дай си боже с електронно управление, а то и обичайно няма къде да го разпробиеш подобен карбуратор.
          Разпробивал съм доста карбуратори в това число и цитираният от теб Пиербург 2е , почти винаги има вариант за разпробиване стига да си сигурен в себе си

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Твоето твърдение за горната плочка изхожда от личен опит с този карбуратор или говори по - принцип?
          Личен и професионален около 12-13 годишен опит

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Това дето си показал на сниката прилича на пиербург от фолксваген?
          Това на снимката е Аисин на Тойота Ланд Круизер 70 2.4

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Освен това , щуцера се монтира над "дифузйора", в най стеснената част , където разреждането , при работа на мотора е най- голямо, монтиран под него , не вярвам да работи.
          Е тук вече не мога да се съглася с теб или наистина си уморен или си попаднал в някаква голяма заблуда Разреждането е най голямо под дифузьора и точно там е мястото на щуцера при пробиване

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          В същност , за какво спорим? Яска и ти Павка, карали ли сте някога един и същи автомобил с трите разновидности на смесител?
          Ако сте , се учудвам искрено от мненията ви.
          Поздрави , с най - добри чувства!
          Трите разновидности смесител могат да се монтират единствено и само на съветските карбуратори ДААЗ на Лада и Москвич , аз самият съм имал и двата вида "автомобили" и на тях ми се наложи да стана газаджия поради некачествени услуги на колеги и така вече повече от 12 години съм в джаза

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Павка, това дето си го постнал , от къде му се подава газста , че така заснето не става ясно?
          Вероятно отдолу , през отвора за маркуча за картерните изпарения.
          Да отдолу на тоя голям котлон си има щуцер които през отвор с гумен тампон излиза извън филтърната кутия и се свързва с маркуча от изпарителя , картерните газове са си с отделен отвор в капака на филтърната кутия на снимката по долу се забелязва
          Поздрави
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:603636_10200161707950818_105613445_n.jpg
Прегледи:1
Размер:118.0 КБ
ID:5554798
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #35
            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

            Много искам да видя един работещ вариант със щуцер под дроселната клапа. Не знам само как ще влиза газста при празен ход и затворена клапа- не че е напълно затворена де. На този тип смесители се монтират вакуумни изпарители/редуктори/, които , а то и всички , които не са газова инжекция , работят чрез разреждането в колектора. Та затова и се монтира смесителя над дросела, затова независимо какво е горивото , течно или газообразно се прави по един и същи начин.
            Поздравявам ви с новите теории в газови системи и уредби!
            Хайде само да се замислим , къде е най голямо разреждането, къде смесителя , би работил най- ефективно? Под или над дросела?
            Та ако сте опитвали по цитирания от вас начин , разбирам защо ви е такова мнението. Пробвайте , както ви казвам, над дроселната клапа , в най- тясната част.
            Между другото , много отдавна може би преди 20 години, излезе едно книжле автомобилни газови системи, искрено ви го препоръчвам, много приятно четиво, изцяло на български!
            Павка, нали не си газаджия?

            Коментар


            • #36
              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

              Приятелю много сериозно бъркаш понятията , говорим за едно и също . Ще те попитам само знаеш ли на кое се казва дифузьор и къде се намира той И да дори и газаджия съм а и съм чел и книжки и не дупча щуцери ела пък под дросела и все такива весели неща Приключвам с този спор защото с този спам само омотваме човека .
              П.С.. Благодаря за поздравите ама иновациите в допотопните газовите уредби и поздравите за тях май са за теб
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #37
                От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                Под дроселната клапа разреждането намалява.
                Последно редактирано от kikimora; 17-01-14, 21:16.

                Коментар


                • #38
                  От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                  Яска, препрочети тази тема"Газова уредба на УАЗ", може да ти е от помощ.
                  Павка и аз приключвам, смятам, че е безсмислено да продължаваме в тази посока. Аз пък не съм газаджия, не бях доволен от работата на газаджиите, когато съм ги допускал до колите си, затова ми се наложи да се ограмотя и да си го направя да работи максимално добре. И да, с допотопните газви уредби се оправям, просто ми се наложи. Да, карбуатори съм разпробивал, слагал съм щуцери и винаги съм бил доволен от резултата.
                  Павка, това е един пост по- на горе: Разпробивал съм доста карбуратори в това число и цитираният от теб Пиербург 2е. Почти винаги има вариант за разпробиване, стига да си сигурен в себе си
                  Та не ми стана ясно и се чувствам леко объркан, сигурен ли си?
                  Явно това с поздравите се тълкува неправилно, а не влагам никакви "задни мисли".
                  Затова бъдете здрави !

                  Коментар


                  • #39
                    От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                    Браво момчета липсвах само два дни а вие какви ги свършихте.
                    Не искам да взимам страна но както вече споменах по горе не ми харесва идеятя да дупча карбуратора но понеже спора е узесточен и карбуратора е евтин ще пусна друга тема в която да експириментираме заедно,но първо да го покарам така да видя как е.

                    На бензин сутрин след дърпане на смукача пали от половин завъртане-направо чудесно.

                    След няколко дни ще се прибера и ще кжа как вървят нещата.
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #40
                      От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                      http://www.gasmagazin.com/%D0%BA%D0%...-new-time.html
                      Такова ли да търся?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                        Точно това.

                        Абе, тоя Сузуки не е ли с електрическа бензинова помпа? Ако е така, нищо повече не ти трябва.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                          Не не е,но това щеше да е следващата модефикасия
                          Защото резервоарчето е с изход само за един маркуч.
                          Но дори и с тази помпа не виждам как ще ме се реши проблема.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                            Ако беше с електрическа помпа, значи оригинално има и схема за спиране на помпата при спиране на двигателя. Тогава просто трябва да захраниш АГУ от нея.

                            Това, че няма обратка не е беда, ел. помпи за карбураторни коли могат да работят и така.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                              Да аз точно за това искам да сложа ел. помпа за карбуратор,така ще ходи само един маркуч от резервоара до карбуратора и като обърнеш на бензин ще пълни веднага карба а не след много въртене а и ще отпадне и снопа от маркучи дето е сега.

                              За оригинално с ел. помпа не знаех че има.
                              Ще си поръчам ключе.
                              Поздрави

                              Коментар


                              • #45
                                От: Сузуки Самурай-ладов карбуратор

                                Колега skokot, опитах да ти отговоря на лично но ти е препълнена пощата и не може да получаваш.
                                Прати ми мейл и ще ти изпратя чертежа на плочката в формат аутокад.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X