Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

    Стана ли повдигача и спря ли тракането ?
    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

    Коментар


    • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

      Ванка ,благодаря ,че си ми пратил ,вчера го взех,имам да черпя .Бях уговорил още два ,така ,че вече имам три.Оказа се ,че от Витара 2000 редови бензин /и Гранда / и Балено 1,8 се ползват същите повдигачи .
      Благодаря много и на един служител от Миркат ,който имаше добрината да ми даде инфото ,защото за нов ми каза цена 350 лв/бр .

      Очаквам да ми се обади майсторът ми за резултат и ще пиша.
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

        Отдавна на съм писал конкретно за моята гранд витара и темата малко се разводни...
        В последно време съм правил основно каране и 2 ремонта:

        - имах за смяна вътрешен десен кормилен накрайник (откъм рейката). И без това щеше да се ходи на стенд, та ги мсених всичките 4 броя. Всичките са различни марки от най-евтиния до най-скъпия. Записал съм кой къде е монтиран и като мине време ще дам обратна връзка кой как е. Иначе смяната каот цяло не е трудна. Може и пред блока, но ако има канал е една идея по-удобно. Системата за законтряне против развиване на вътрешните накрайници е малоумна.

        - докато смянах накрайниците установиух луфт в дясната главина. На следващия ден си купих хуууубав лагер к-т със всички семеринги за главината и зегерките. След работа сяда мда разглобявам и... ГРЕДА !! Моята се оказа с лагер-главина Едно лудо четене в интернет. Там намерих дисертация на тема "главини и лагер-главини при сузуки" и всичко ми се изясни. От малкото късметлии съм Приятно ви четене: http://www.fixkick.com/hubs/FW_BEARINGS.html
        За капак и вътрешната гривна беше спекла за оста със скобата излезна главината, но не и гривната Гривната вместо с рязане този път реших да експериментирам с наваряване и темп. разширение. Ако го правя пак - ще режа. По-лесно е и по-бързо За стягането на лагера си направих специален ключ, за да може да ползвам динанометричне ключ (127 Nm). Ако на някой му трябва мога да го предоставя за ползване

        След този ремонт се разтрака АБС на всяко спиране когаот скороста падне под 10 км/ч. Почнаха едни чуденки, но реших, че аз съм омазал нещо и разглобих на ново. Оказа се прекалено голямо и неравномерно разстояние между гривната и датчика на АБС. Гривната не беше набита добре на главината.

        Всичко мога да го подпалтя и със снимки, но не мога да се сборя със форума да ги приеме.

        Лагера за главината ми остана излишен и го продавам пълен комплект е и става както за витара, така и за гранд витара. http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=208404
        Последно редактирано от stojan_defender-a; 17-06-16, 08:14.
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

          Колега имаш ЛС!
          SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

          Коментар


          • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

            Смених пистовите ремъци. Каня се откакто съм я купил и най-накрая се наканих.

            Смяната не е трудна и не еникаква философия. Проблема е че е много навряно и се искат тънки и здрави ръчички. Инак се изяършва без никакво разглобяване т.е. ремъка има дължина да се изнице през вентилатора. Единствено за да се отворо фронт отместих разширителния съд на антифриза и на хидравликата.

            Качва снимки и на старите ремъци и на новите с номерата им.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160901_075607.jpg
Прегледи:1
Размер:104.9 КБ
ID:5726240

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160831_180434.jpg
Прегледи:1
Размер:100.4 КБ
ID:5726241
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

              Здравейте, ще споделя и аз опита си с гранд витарите. Хем полезно, хем интересно!

              Преди покупката на първата ми гранд витара не съм имал други джипове, нито пък нещо 4х4. Но от доста време преди това ми беше идея да си купя и то с цел само за забавление. Именно и заради това не се осъществяваше дълго време,но дойде момента, в който ми се налагаше да имам джип, след като си взех лодка и нямаше с какво да е тегля и тъй като исках джип, който да изглежда горе-долу добре, а в същото време здрав и икономичен, тоест практичен. След дълго разучаване, четене, питане се спрях на гранд витара. Тя отговаряше на критерия ми за визия, здравина и икономичност или поне по слушане на приказките на другите.Та...:

              През февруари 2015г. закупих гранд витара 2.0 тд 87 к.с. 2000г. маздовия мотор.След покупката и регистрацията я обслужих цялостно.Много приятна за каране имам предвид возене в градски условия, като разхода и варираше от 9л. при икономично каране до 13л. при подаване на газчица.Извън града разхода беше 7-8л. със средна скорост 100 км/ч.Отлично се справяше със зимните условия, стръмни непочистени баири до полета със сняг над коляното! Дойде и момента, в който започнах да тегля лодката.Вършеше работа, но динамичността й се загуби изцяло.Същия проблем и при поставянето на по-голям размер гуми!Просто слаб двигател и именно поради тази причина реших да я продам и да купя 2.5 V6 144 к.с.Общо взето добър автомобил, въпреки малкото километри, които изминах (10 000),но на мен не ми вършеше пълноценно работа заради слабия двигател.Единствения проблем беше, че нещо сe базикаше имобилайзера!

              През септември 2015г. закупих същата, но 2.5 V6 144 к.с.1998г. с цел по-голяма мощност.Първите впечатления бяха доста добри имам предвид динамичността и силата на двигателя. Тъй като почти не я карах а и нямах физическата възможност не я обслужих.И така докато не ми се наложи да я ползвам в зимни условия, а именно на 04.01.2016г. когато се счупи!След дълги занимания и тичания по мъките се оказа, че е биелен лагер.Направи се опит да се поправи този двигател, но не се получи само невъзобновими инвестиции.Наложи се смяна на двигателя, но такъв нямаше наличен в България (изкупуват се за джипове, които се подготвят за offroad)! В крайна сметка с труд, време и средства се оправи.

              Искам до обобщя, че към днешна дата отремонтираната се кара,но времето, разправиите и средствата вложени в нея не си заслужават и не се оправдават!Говоря за месеци чакане, стотици позвънявания, средства колкото за три такива джипа, ядовете няма да ги смятам!Дизеловата най-вероятно щеше да ме вози безпроблемно до към днешна дата!

              Напълно наясно съм, че не караме нови коли и че моят случай сигурно е прецедент, също така, че не обслужих джипа, но въпреки това не препоръчвам 2.5 V6 !
              Други често срещани проблеми при 2.5 V6 са:
              - по-бързото износване на съединителя
              - по-бързото износване на муфата на раздатката
              - по-бързото износване на диференциала
              - грешни стойности на сондите на катализаторите и оттам по-висок разход при 13-14л. зададени от пройзводителя до 16-17л. в градски условия

              Явно лош късмет съм имал! Иначе съм е лифтирал и отзад е с нови Самарови пружини, държат добре до третия месец и омекват. Гумите са Maxxis BIG HORN MT 764 размер 245 75 16 като съм изрязвал тук-там !

              Благодаря!Поздрави!

              Коментар


              • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                Първоначално публикуван от luskopetev Преглед на мнение
                ...След дълги занимания и тичания по мъките се оказа, че е биелен лагер.Направи се опит да се поправи този двигател, но не се получи само невъзобновими инвестиции.Наложи се смяна на двигателя, но такъв нямаше наличен в България (изкупуват се за джипове, които се подготвят за offroad)! В крайна сметка с труд, време и средства се оправи...
                Би ли пояснил какво по-точно се случи? От биелен лагер, до решение за бракуване на двигател!?
                И как в крайна сметка се реши проблемът?

                Коментар


                • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Ванка ,благодаря ,че си ми пратил ,вчера го взех,имам да черпя .Бях уговорил още два ,така ,че вече имам три.Оказа се ,че от Витара 2000 редови бензин /и Гранда / и Балено 1,8 се ползват същите повдигачи .
                  Благодаря много и на един служител от Миркат ,който имаше добрината да ми даде инфото ,защото за нов ми каза цена 350 лв/бр .

                  Очаквам да ми се обади майсторът ми за резултат и ще пиша.
                  Отдавна съм готов ,повдигачът е сменен и тракането спря .
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                    Пак проблем .Не ,че кой знае какъв ,но взе да ме дразни .
                    Двигателят претриса през няколко секунди ,когато работи на място ,усеща се най-вече когато е студена.
                    Прави го и на газ и бензин и я закачихме на диагностика ,показва неарвномерна работа в някоя от бобините.
                    В коя не се знае .Вярно ли е ,че трябва да ги сменям една по една ?
                    0887/400121 Антон Донев

                    Коментар


                    • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                      Я първо прегледай свещичките и по тях ще се ориентираш, ако има следи от ръжда по тях ги сменяй, NGK и до момента са най-качествени, но това не пречи да се омажат и на 5К км.
                      Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                      Коментар


                      • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                        Забравих да пиша ,че ги смених миналата седмица ,точно с NGK ,че и без това им беше време .Не видях нещо фрапиращо при старите,може би на някоя е имало с един нюанс по -тъмна ,но за жалост не я отбелязах на кой цилиндър.
                        То проблема е ,че претрисането не е на всеки оборот ,а неравномерно и през 5-10 секунди.
                        Иначе колата си върви ,има леко завишен разход ,което ми се струва логично.
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                          Най-сигурно се хваща на осцилоскоп ама трябва да го имаш и него и сондата за високия волтаж. Така или иначе ще ти се наложи да махаш бобините една по една или да смъкнеш свещите и да се ориентираш по цвета. Ако има следи от искрене по порцелановия корпус вероятно свеща е пробила или гумения изолатор на бобината вече е стар и не върши работа. Понякога се случва при затягането на свеща да пукнеш без да искаш корпуса и тогава пак може да се получи дадения проблем и пак казвам, може да имаш дефектирала свещ още от нова.
                          Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                          Коментар


                          • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                            На каква диагностика я тестваш?
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                              Вдигни капака на тъмно и ще видиш коя бобина ти "светка".
                              0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                              Коментар


                              • От: Grand Vitara - джип за пътя и извън него???

                                Първоначално публикуван от alexdevil Преглед на мнение
                                Най-сигурно се хваща на осцилоскоп ама трябва да го имаш и него и сондата за високия волтаж. Така или иначе ще ти се наложи да махаш бобините една по една или да смъкнеш свещите и да се ориентираш по цвета. Ако има следи от искрене по порцелановия корпус вероятно свеща е пробила или гумения изолатор на бобината вече е стар и не върши работа. Понякога се случва при затягането на свеща да пукнеш без да искаш корпуса и тогава пак може да се получи дадения проблем и пак казвам, може да имаш дефектирала свещ още от нова.
                                И със старите свещи го правеше ,и с новите пак .Ще правя проби .

                                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                                На каква диагностика я тестваш?
                                Хабер си нямам .Човека /приятел /се мушна отдолу при педалите и закачи един кабел за един таблет .

                                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                                Вдигни капака на тъмно и ще видиш коя бобина ти "светка".
                                И това ще пробвам .

                                Каква бобина да взема ,че има различни варианти?
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X