Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2,0 V6 имобилайзер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

    Първоначално публикуван от persuader Преглед на мнение
    И какъв е смисъла на тоя имобилайзер като колата може да бъде запалена от ключ без чип ?
    Точно тук е заровено " кучето " и колегата Валенти е в някаква грешка. Не разбирам много от немски , но на първата снимка която е дал ясно си пише нормален ключ за горния и такъв с " екстри " за втория. Витара на която ключа е с чип НЕ МОЖЕ да бъде запалена с обикновен ключ !!!
    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

    Коментар


    • #32
      От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
      Точно тук е заровено " кучето " и колегата Валенти е в някаква грешка. Не разбирам много от немски , но на първата снимка която е дал ясно си пише нормален ключ за горния и такъв с " екстри " за втория. Витара на която ключа е с чип НЕ МОЖЕ да бъде запалена с обикновен ключ !!!
      Здравейте и Честита Коледа.Прави сте, че само с резервния ключ/в случая/ не може да запали колата, но аз и не съм казал това.Явно този ключ се използва само за отключване и заключване/на БМВ-то ми са 4 бр.:дават ги по серв.книжка 2 за центр.,аларма и палене; 1 само за палене и врати и 1 само за багажника-пък пали с всички/ .Ако се извади чипа и се залепи около гривната на контактния ключ, може да пали и с него/рез./.Но, да не се отклонявам.Така и не стана ясно какъв е проблема при колегата.Явно при едни Витари действа написаното от Иван, при други не.На какво се дължи това не зная.Може би на различно производство, а може и на чуждо вмешателство.Според мен няма логика в това с изгубването на памет от имобилайзера при падане на напрежението.То ако беше така просто, на сумати МПС щеше да се явява този проблем, почти всички Сузуки са идентични откъм ел.инсталация.

      Коментар


      • #33
        От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

        И при мен се яви същия проблем... върти и не пали..
        Но пък след час с разкачени клеми запали за 1 минута и пак загасна ... върти, таблото не свети и не пали. Преди това малко намокрих джипа..
        Последно редактирано от трол; 15-08-15, 23:57.
        Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

        Коментар


        • #34
          От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

          Здравейте на всички. Ползвам темата за да питам за проблем сързан вероятно с имобилайзера (поне според мен но не съм сигурен). Колата е витара V6, 136 к.с., 96 г., бензин. Хронологията на събитията е следната: понеже витарата не е основната кола и не се кара постоянно преди 2 седмици се наложи да я ползвам. Качвам се в колата запалвам, включвам фаровете, но се оказа, че ги няма. Когато я спрях в гаража последно бяха налични. Започнах да ги издирвам. Направими впечатление, че на плюсовата клема на акомулатора някой от кабелните връзки бяха окислени. Ревизирах връзките, почистих клеми смазах и фаровте се появиха. В процеса на извършването на тези действия обаче не съм сигурен когато съм откачал и закачал клемите на акомулатора дали контактния ключ не е бил в гнездото. След отстранения проблем с фаровете запалих витарата без проблем. Тръгнах да изкарвам колата от гаража и двора и точно на средата на портата изгасна, като преди да изгасне от към таблото се чу прецъкване. Опитах да запаля - стартера върти но не пали и се чу пак прецъкване от към таблото. Колата на никаде половината и в двора другата половина на пътя и няма място ако някой комшия иска да мине. Включих на скорост и завъртях на стартер за да я вкарам поне в двора да не съм на пътя и докато я вкарвах тя припали и щом я усетих натиснах съединителя и тя запали. Изфорсирах я не прекъсва работи си нормално, изгасих и я стартирах отново-никакъв проблем. Карам 4-5 дена до вчера на обяд. Спрях до един магазин да пазарувам, бавил съм се около час. Връщам се качвам се върти и не пали. На трето - четвърто завъртане опита да припали и толкова.Опитах още няколко пъти безуспешно. Но ми направи впечатление следното: от както имам витарата (около 6 години) когато дам ключа на контакт се чуваше леко избучаване и цъкване след, което аз си дозавъртам ключа за да завърти стартера и палех. Сега това кратко избучаване и цъкване липсва. Карам колата с ключ добликат, опитах и с оригиналния - върти но не пали. Опитахме да я запалим на дърпане не се получи. След като издърпах колата до вкъщи извадих едната свещ за да видя дали има искра - нямаше. Сега като се прибера ще проверя и бензиновата помпа.
          Та въпроса е ако се окаже имобилайзера, къде и кой в Русе може да отстрани проблема и трябвали колата да се закара или се сваля имобилайзера. Проблемите по колите си ги отстранявам сам, но тези излизат извъм възможностите ми.
          Благодаря предварително за съдействието, а ако имате някакви други идеи относно проблема и диагностицирането му също ще помогне.

          Коментар


          • #35
            От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

            Бензинова помпа или релето което я управлява!
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #36
              От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

              "Опитахме да я запалим на дърпане не се получи. След като издърпах колата до вкъщи извадих едната свещ за да видя дали има искра - нямаше." - Не четеш внимателно, за цъкането след контакт и изчезването му и аз си помислих за помпата и релето. Вероятно е от датчика и четеца на главата. Имобилайзера спира от раз. Когато се сменя акумулатор и ключа е в гнездото си, но не е завъртян на контакт няма проблем, но винаги е по сигурно да не е там !!! Ако имаш познат с такава пробвай с неговия - четец , комутатор или както му викате там, ако нямаш ми звънни да ти пратя за проба.
              0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

              Коментар


              • #37
                От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                браво много полезна информация . на мен ми се скапвал акумулатор на язовира (лоша връзка) . запалих (смених)с този който нося за осветление. там съм сигурен , че ключът не беше в контата . много пъти ми се налагало да откачам (-) клейма. (нали знаете правилото първо (-) после (+) и после в обратния ред).
                там вече няма спомен къде бил ключът. ПРАВИЛОТО е ЯСНО ключът в джоба или в бокса и -50/60 лв.
                и за кабелите като се дава /взема ток е написано .
                благодаря.
                899180483

                Коментар


                • #38
                  От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                  Здравейте, големи благодарности на отзовалите се със съвети и желание за помощ.
                  Описвам до момента какво съм проверил и каква е ситуацията за да бъдат на ясно и други хора ако недай бог им се случи:
                  1. Когато подам на контакт ключа на таблото светват лампи - "абс", "масло" и "акомулатор", в последствие "абс" огасва. Чека не светва изобщо.
                  2. По съвет на познат премерих волтажа на акомулатора докато въртя на стартер (мнението беше, че ако падане волтажа под 9 V докато се върти съществува възможност да не стига за искра на запалителните свещи). Резултата е падане до 10,5 V при въртене на стартер.
                  3. Развих и друга свещ за да проверя дали има искра - резултата е че няма и на нея.
                  4. При описаните по горе операци бях помолил брат ми да седне в колата да върти на стартер за да мога аз спокойно да действам. Направи ми впечатление, че когато подаде ключа на контакт и преди да завърти на стартер от двигателния отсек се чува следния звук - "тък тък тък" за около 2 секунди. Този звук си го имаше и по - рано налице винаги (това горивната помпа ли е или нещо др.?)
                  Относно предложените ми съвети:
                  1. "CarTest" -Не можах да се ориентирам от ръководството къде се намира горивната помпа и къде е разположено релето за нея. Иначе е описано как се проверяват. Но ще гледам да ги открия.
                  2. Иван Попов - Имам приятел със същата витара (96г., V6, 136 к.с., Д.Б.), но се оказа че я е продал и то в др. град. . Относно комутатора го видях къде е. "Четец" предполагам назовавате това което наричат и "датчик за положенията за запалването". Намира се от шофьорската страна, от към купето в горната част на главата.
                  Поне в него влиза букса, чийто кабели отиват към запалителните свещи.
                  Ако не е нахално и неудобно ще Ви се обадя за да се разберем.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X