Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2,0 V6 имобилайзер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

    Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
    Винаги става след заминал акомулатор или откачането на същия когато ключа е в контакта и е оставена колата на КОНТАКТ !!! При паднал акомулатор , подаване на ток с кабели или смяната на същия контактният ключ трябва да е в джоба , а не на контакта . Сигурен съм , че и при двамата това правило не е спазено. За тази от немско трябва да е имала и резервен ключ , с него пробвахте ли ?
    Да, ключа беше на контакта докато правихме опити с кабели и друг акумулатор, но пробвахме и с другия ключ - и с него не запали.Затова питах майстора дали при всяка смяна на акумулатора ще има проблем и той ми обясни, че падането на напрежението под 9 волта води до изчистване на информацията за имобилайзера.Не съм на ти с електрониката и затова просто преповтарям думите му, но ще имам предвид при следващ проблем да вадя ключа от контакта.
    Руен Хаджиниколов

    Коментар


    • #17
      От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

      При мен беше интересно, че с единия ключ палеше, а с другия не. Така си пристигна от Германия.

      Коментар


      • #18
        От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
        Винаги става след заминал акУмулатор или откачането на същия когато ключа е в контакта и е оставена колата на КОНТАКТ !!! При паднал акУмулатор , подаване на ток с кабели или смяната на същия контактният ключ трябва да е в джоба , а не на контакта . Сигурен съм , че и при двамата това правило не е спазено. За тази от немско трябва да е имала и резервен ключ , с него пробвахте ли ?
        Интересна и важна информация, за да се спестят бъдещи грижи.
        Тогава как е редно да се извърши подаване на ток? И в двата случая - когато даваш и когато ти дават.
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #19
          От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
          Винаги става след заминал акомулатор или откачането на същия когато ключа е в контакта и е оставена колата на КОНТАКТ !!! При паднал акомулатор , подаване на ток с кабели или смяната на същия контактният ключ трябва да е в джоба , а не на контакта . Сигурен съм , че и при двамата това правило не е спазено. За тази от немско трябва да е имала и резервен ключ , с него пробвахте ли ?
          Привет от Дупница.Здравейте г-н Попов.Не съм съгласен с написаното, понеже съм го правил упражнението със заминал акУмулатор и с ключ на контакт и при подаване на ток с кабели и при други случаи, като например- замерване на тоците от алт. и по ел. системата, съм откачал букси по ДВГ и ел. инсталацията,включ.съм откачал акумулатора, двиг. е угасвал и впоследствие стартиран отново без проблеми.А колкото до резервния ключ, ако всичко е оригинал и на тези от немско, или откъдето и да е, единият е с чип, а другият не е.
          Последно редактирано от Валенти; 18-12-13, 19:34.

          Коментар


          • #20
            От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

            Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
            Привет от Дупница.Здравейте г-н Попов.Не съм съгласен с написаното, понеже съм го правил упражнението със заминал акУмулатор и с ключ на контакт и при подаване на ток с кабели и при други случаи, като например- замерване на тоците от алт. и по ел. системата, съм откачал букси по ДВГ и ел. инсталацията,включ.съм откачал акумулатора, двиг. е угасвал и впоследствие стартиран отново без проблеми.А колкото до резервния ключ, ако всичко е оригинал и на тези от немско, или откъдето и да е, единият е с чип, а другият не е.
            Привет и от мен г-н Валенти. Аз мога да ти кажа , че това което си написал няма нищо общо с истината и с това което коментирам . Тия упражнения незнайно защо , дето си ги правил и твърдиш , че е нямало проблем - сигурен ли си , че е имало чип и ключа е бил НА контакт. След това махаш акумулатора и даваш ток и всичко е ОК. Ако си сигурен , можеш ли да гарантираш на Всички Витараджии в Бг , че няма да имат проблем при такава манипулация ??? Не знам до колко си запознат с ключовата гама на другите автомобили и как идват при Вас в Дупница , но при Витара НЯМА Вариант единия да е с чип , а резервният БЕЗ. Поздрави!
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #21
              От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

              Здравейте на всички,въпрос от мен. Този коментар само за Гранд В.ли се отнася или за всички Витари?След отговор ще обясня защо питам.
              Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

              Коментар


              • #22
                От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                Първоначално публикуван от margarit5 Преглед на мнение
                Здравейте на всички,въпрос от мен. Този коментар само за Гранд В.ли се отнася или за всички Витари?След отговор ще обясня защо питам.
                Да важи и за късите Витари след 96 г. които имат чип в ключа. П.С. Тази процедура в Миркат се нарича обучаване на ключа и струва 35 лв. с ддс.
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • #23
                  От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                  Ето я и машинката за обучение http://dx.com/p/t-300-3-lcd-car-obd-...ck-blue-185688 !А в Търново вземат между 40-100 лв. за този сеанс Нали сме провинция ...
                  Руен Хаджиниколов

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                    Хубава е машинката, но трябва да знаеш как се работи с нея за да няма и други проблеми след това.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                      Та, да си дойдем на думата сега.Преди известно време се качвам на Витарата сутринта,въртя ключа(той си стои на таблото винаги)и нищо...не светва.Слизам,меря батерията ужас..5волта.Закачам зарядното,но след малко решавам,че нямам време свалям батерията,слагам от ЮПС-а от парното другата,въртя,паля и тръгвам.Е и...защо нищо от това което някой описват тук не се случи?Витара 2.0 136кс.автомат,96г.дълга база.Защото е ДБ.ли?Или няма чип в ключа? Иване...дали е така или съм извадил късмет? Ключа през цялото време не е ваден от таблото.
                      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                        Първоначално публикуван от margarit5 Преглед на мнение
                        Та, да си дойдем на думата сега.Преди известно време се качвам на Витарата сутринта,въртя ключа(той си стои на таблото винаги)и нищо...не светва.Слизам,меря батерията ужас..5волта.Закачам зарядното,но след малко решавам,че нямам време свалям батерията,слагам от ЮПС-а от парното другата,въртя,паля и тръгвам.Е и...защо нищо от това което някой описват тук не се случи?Витара 2.0 136кс.автомат,96г.дълга база.Защото е ДБ.ли?Или няма чип в ключа? Иване...дали е така или съм извадил късмет? Ключа през цялото време не е ваден от таблото.
                        При мен този проблем се появи през 200.... година- Годината в която стана задължително карането на фарове през зимата, след ВТОРОТО изтощаване на акумулатора, поради забравяне на фаровете и неработеща тогава сигнализация за включени фарове. Обясниха ми го с разсъгласуване на чиповете поради изтощаването на акумулатора. Не можах да запаля и с двата оригинални ключа. А ако не вярвате на Ванката , че е от това- изтощете си отново акумолаторите и тогава ще говорим. А и сигурни ли сте, че не е Ви премахнат имобилайзера поради някаква причина преди да се сдобиете с автомобила.Поздрави на всички.
                        Последно редактирано от petomu; 19-12-13, 15:49.
                        Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
                        Opel Corsa 1.7д 98г

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                          Колега petomu ,имобилайзера си работи,акумулатора имаше проблем с клетка .Когато купих джипа от Германия акумулатора беше разреден и му подадохме ток-запали и след час работа на място беше готов.Без проблем.От написаното от Иван разбрах,че ключа никога не трябва да е на таблото при проблем или смяна на акумулатора.А при подаване на ток?
                          Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                            Привет и от мен г-н Валенти. Аз мога да ти кажа , че това което си написал няма нищо общо с истината и с това което коментирам . Тия упражнения незнайно защо , дето си ги правил и твърдиш , че е нямало проблем - сигурен ли си , че е имало чип и ключа е бил НА контакт. След това махаш акумулатора и даваш ток и всичко е ОК. Ако си сигурен , можеш ли да гарантираш на Всички Витараджии в Бг , че няма да имат проблем при такава манипулация ??? Не знам до колко си запознат с ключовата гама на другите автомобили и как идват при Вас в Дупница , но при Витара НЯМА Вариант единия да е с чип , а резервният БЕЗ. Поздрави!
                            Привет от Дупница.Относно първата част по написаното:тези процедури ги правих при смяна на акум. защото взех такъв с електронно устройство и нещо се беше побъркал и по думите на "квалифиц.техник" не ми зареждал правилно алтерн.,имало някъде утечка и т.н.След обстойна проверка се оказа, че по колата всичко си е наред, а чипа на акумулатора се е побъркал.Колкото до гаранцията-всеки си преценява.Относно ключовете-Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20131224_133655.jpg
Прегледи:1
Размер:245.4 КБ
ID:5547760Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20131224_133744.jpg
Прегледи:1
Размер:197.1 КБ
ID:5547761Витарата ми е 96г. В6,24кл.,136 к.с. и тук съм 100% сигурен, че единия ключ е с чип, а другия не е.Така, че да не навлизаме в спорове , а да помогнем за изясняването на подобни ситуации.Просто споделих мнението си относно написаното от Иван, че според мен проблема на Дърти/ако се превежда така де/,идва отдругаде.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                              И какъв е смисъла на тоя имобилайзер като колата може да бъде запалена от ключ без чип ?
                              When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витара 2,0 V6 имобилайзер

                                На мен ми се случи следното: спирам за кратка почивка, при опит за стартиране-нищо, никакъв ток; оказа се, че минуса на акумулатора просто се е откачил-затегнах го добре и всичко беше О.К., нямаше проблем с аларма и имобилайзер. През цялото време контактния ключ беше на таблото, но НЕ беше на контакт. Колата е Витара В6 2.0 1995 г.
                                Животът е харизан кон според мен...

                                Теди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X