Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с масло М10Д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара с масло М10Д.

    По добре е да се ползва високо оборотна свинска маз.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      От: Витара с масло М10Д.

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Това го ползвам за веригата на резачката. Добавям му малко газ за горене.
      То и това е много отговорно по принцип.Има добри смазващи свойства.Ако му сложиш някоя модерна чорба ще се разхвърчи за нула време
      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

      Коментар


      • #18
        От: Витара с масло М10Д.

        Леле Кико, как ме подсетИ!
        Сигурно и Ситроена няма да му се мръщи. Ще проверя как вървеше наливно, че не съм взимал отдавна.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Витара с масло М10Д.

          Аз това за лагерите и вала го казах от личен опит, но щом твърдите че няма проблем - карайте с него. За 20-30 лв. отгоре няма да се вкарвам в филми и проблеми. Поздрави,

          Коментар


          • #20
            От: Витара с масло М10Д.

            Само за информация:
            Астрата(1991) си погорява масло, вероятно заради счупени или запекли сегменти в третти цилиндър, та я карам именно с М10Д. Заради евтиното масло разбира се. Вече 5 години. Който иска да дойде да види как върви. Аз съм стигал до 150 по магистрала. Това с М10Д.
            Миналата зима в големите студове не съм ходил на работа с такси или пеш. Само дето като е много студено вземах акумулатора в апартамента за през нощта. Сутринта в 8:30 на третото-четвъртото въртене и пали.

            На другия полюс-Форд нисана е гледан добре, антифриза е чист като сълза, двигателя е чист, без нагари или чернилка, явно все е каран с добри масла. Преди 2000 км дойде реда за смяна на масло, и му сложих Total Quartz 7000 10W40. Уж трябва да е сравнително добро.
            И претрака биелен лагер, та сега съм в ремонт на двигателя.

            Дявола не е толкова черен колкото го рисуват...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: Витара с масло М10Д.

              Големи капацитети се извъдихте, а нещо в лъскава опаковка от майната си сте съгласни да наливате, нищо, че е по 15 лв. литъра и не знаете какво е.
              Как отричате така категорично нещо без грам обосновка?
              Стига сте робували на предразсъдъци.
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #22
                От: Витара с масло М10Д.

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Само за информация:
                Астрата(1991) си погорява масло, вероятно заради счупени или запекли сегменти в третти цилиндър, та я карам именно с М10Д. Заради евтиното масло разбира се. Вече 5 години. Който иска да дойде да види как върви. Аз съм стигал до 150 по магистрала. Това с М10Д.
                Миналата зима в големите студове не съм ходил на работа с такси или пеш. Само дето като е много студено вземах акумулатора в апартамента за през нощта. Сутринта в 8:30 на третото-четвъртото въртене и пали.

                На другия полюс-Форд нисана е гледан добре, антифриза е чист като сълза, двигателя е чист, без нагари или чернилка, явно все е каран с добри масла. Преди 2000 км дойде реда за смяна на масло, и му сложих Total Quartz 7000 10W40. Уж трябва да е сравнително добро.
                И претрака биелен лагер, та сега съм в ремонт на двигателя.

                Дявола не е толкова черен колкото го рисуват...
                Голям кеф. Сега като сглобиш Форда го подкарвай и него с М10Д.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #23
                  От: Витара с масло М10Д.

                  Голямата разлика между добрите и по-калпавите масла за обикновен ненатоварен двигател на лека кола е в това, че с по-хубаво масло ще се наложи да правиш основен ремонт след примерно 200 000. С по-калпавите(М10Д)-след 100 000. Цифрите са примерни.

                  Та ако не смятате да карате двигателите си по още 100-200 000 км-спокойно може да слагате евтините масла.

                  Натоварените двигатели работещи на високи обороти(например спортните) са съвсем друго нещо. Там и "добро" масло да сложиш, пак може да има ядове.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витара с масло М10Д.

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Голям кеф. Сега като сглобиш Форда го подкарвай и него с М10Д.
                    Тотала има още 8000 за доизносване, и на следващата смяна-нищо чудно да е с М10Д.

                    Вие сте гъзари...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витара с масло М10Д.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Само за информация:
                      Астрата(1991) си погорява масло, вероятно заради счупени или запекли сегменти в третти цилиндър, та я карам именно с М10Д. Заради евтиното масло разбира се. Вече 5 години. Който иска да дойде да види как върви. Аз съм стигал до 150 по магистрала. Това с М10Д.
                      Миналата зима в големите студове не съм ходил на работа с такси или пеш. Само дето като е много студено вземах акумулатора в апартамента за през нощта. Сутринта в 8:30 на третото-четвъртото въртене и пали.

                      На другия полюс-Форд нисана е гледан добре, антифриза е чист като сълза, двигателя е чист, без нагари или чернилка, явно все е каран с добри масла. Преди 2000 км дойде реда за смяна на масло, и му сложих Total Quartz 7000 10W40. Уж трябва да е сравнително добро.
                      И претрака биелен лагер, та сега съм в ремонт на двигателя.

                      Дявола не е толкова черен колкото го рисуват...
                      Коле ,колко е тотал един господ знае.Познавах навремето един шофьор на цистерна ГСМ,който си купи една къща в някаква махала някъде в Хаинбоаза,където се занимаваше с маслена алхимия-Шел,Кастрол,Мобил....зависи от шишетата.А ходеше само до Русе......Само м10д не правеше щото никой не го купуваше,щото си го вземаше.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витара с масло М10Д.

                        Сигурно на половината ни колите вървят с подобно масло, но в лъскава опаковка и на подобаваща цена.

                        "Не всичко скъпо е качествено, но качественото задължително е скъпо" - китайска мъдрост.

                        В България цената няма нищо общо с качеството.
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витара с масло М10Д.

                          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                          Сигурно на половината ни колите вървят с подобно масло, но в лъскава опаковка и на подобаваща цена.

                          "Не всичко скъпо е качествено, но качественото задължително е скъпо" - китайска мъдрост.

                          В България цената няма нищо общо с качеството.
                          Точно така!
                          0898532785-КИКО

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витара с масло М10Д.

                            И аз да дам 5стинки .Имах опел кадет 16 бензин и карах камаз ,сеща ти се с какво масло върви камаза М10Д ,слагах на опела от него но го сменях на 3/максимум 4000 км ,след изминати от мен 180 хил. км (и не знам колко в джърмани) реших да му направя профилактика за последно в последните те му мигове живот .Купих ремъци лагери(биелни) водна помпа ,семеринги ,гарнитури .....................пълен основен без бутала само ,отварям картера свалям биелен лагер и чудо ,напълно перфектен ,новите лагери в коша и го затворих с старите ,минах още около 60хил.км и го продадох . Мисля че колегата ще има проблем само зимата ,трудно ще върти стартера ,миналата година карах с 15/40 но зимата витарата и се запъваше стартера и от тогава само 10/40 му сипвам ,има и друго ако това масло е много дърто ............ мисля че имаха някаква годност маслата (но не съм сигурен)
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витара с масло М10Д.

                              е, все пак е масло, макар и със по-лоши спецификации и вискозитет неподходящ за БГ зимата. Но пак казвам лично аз за 30 лв на смяна няма да рискувам с такова масло!
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витара с масло М10Д.

                                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                                е, все пак е масло, макар и със по-лоши спецификации и вискозитет неподходящ за БГ зимата.
                                Вече го написах:

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Миналата зима в големите студове не съм ходил на работа с такси или пеш. Само дето като е много студено вземах акумулатора в апартамента за през нощта. Сутринта в 8:30 на третото-четвъртото въртене и пали.
                                Стига да има достатъчно сила в акумулатора, стартера да е наред, горивната система да е що-годе в кондиция(моята не е)-и си пали. Вярно върти по-тегаво с М10Д вместо с пълна синтетика 5W40, но си палеше. Хем астрата не е в първа младост, не е поддържана маниашки, а само най-нормалните неща, даже както казах горивната система не е много в час, заради карането на газ, оттам последствията за бензиновата система.

                                Рабора се, че това масло е с много по-ниски качества от съвременно качествено, но пък и съвсем не е за изхвърляне.

                                Абе всеки си решава за себе си. Не можеш да убедиш турбогъзара, че сините габарити са грозни, и лепенките по вратите само правят колата по-смешна.
                                Както и турбогъзара не може да ме убеди, че колата трябва да се мие всяка седмица...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X