Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с масло М10Д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Витара с масло М10Д.

    Да хвърля и аз мойте 5 стотинки ,че да стане темата истинска боза(също като м10д ) Имам автомобил със принудително пълнене (бензин) който съм пробвал да карам с полу синтетика....Ами като го юркам не става! проверено ,факт....Трака,не работи добре след даване на газ,почва да гори маслото...При същото каране с пълна синтетика(няма да си казвам марката) нямам никой от горе изброените проблеми...Витарата и сипвам масло по 15 лв литъра...Случвало ми се е да дера по няколко минути на едно място с яко газ(нямам прекъсвач на газ тей ,че я държа в границите 5500-6000 оборота...Нямам проблеми с мотора...И ейсега да се счупи няма да ме е яд защото е дал всичко от себе си когато съм му го поискал...Но насреща има качествена смазка която явно ми гарантира смазочните си качества след 5000-6000 км и след 10-15-90 мин дране по долове и гори...Не ми гори масло ,не ми пуши...Продължавам с хубавите масла на разумни цени поне аз... Успех и на другите
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #77
      От: Витара с масло М10Д.

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      ...
      Втори пример с руски чук. москвич 412, споменат по-горе в темата. Автомобила се ползуваше само за едно - командировки по бившия СССР. Защо точно този - дълго е за обяснение, но си имах причините.
      Дълги преходи, често далеч от населени места, тоест машината трябваше да е надеждна. За целта - на всяко прибиране в България автомобила минава тотална проверка и профилактика, и средно на 20 000км - основен ремонт на мотора.
      Може и на някой да му се стори престараване, но я да си помисли колко москвета е виждал, които вдигат 160 и които могат да поддържат много часове 140 км/ч? Километража е сверяван на няколко пъти с полицейските радари, та като казвам за тая скорост - казвам го сериозно.
      А ако не знаете какъв кеф е да се потроши нещо насред път, а по тоя път минават 2 коли на ден, а най-близкото населено място е на 150км и там НЯМА нужния чарколяк, а навън е -28 ... престараване ли?
      ......като отворя мотор, каран с М10д или подобно недоразумение (истиата е, че има и ПО-ЗЛЕ), целия двигател вътре е покрит с добре залепнал и много трудно разтворим слой смолиста гняз. ъжете се още повече. Добавки, присадки - това пък изобщо е друга бира, макар че тъкмо тая "бира" е една от МНОГО съществените разлики....
      И така нататък и така нататък, омръзна ми да пиша.
      Който чул - чул, който не - колите са си ваши, парите и нервите също.
      Просто ще ми е леко тъжно като чуя поредната приказка от сорта на "а да ги еб@ в скапаните японци/германци/италианци, мно'о са им кекави моторите..."
      За това питах каква е разликата между 8 , 10 и Диона.Горе-долу такъв 412(1975г.произведен) на 187 000км. единствено двигател не му е правен с 8 и 10,сменявано през 3,5-4000,капака на клапаните беше като нов,скоростите и диференциалите редовно си му бяха по земята.Какво е сегашното 10 не знам,наливам го за веригата на резачката(2,8лв./л. срещу 5лв./л. за двутактово пак от същия варел).А и 30 г.дизели немски и японски ги карам с 5-40фул с.,нищо,че не било за тях,па им слагам и 2Т синт.в нафтата.Темата е достатъчно бистрена,решението е лично,просто не ми допада ,,една жена казала".Та така.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #78
        От: Витара с масло М10Д.

        Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
        За това питах каква е разликата между 8 , 10 и Диона.Горе-долу такъв 412(1975г.произведен) на 187 000км. единствено двигател не му е правен с 8 и 10,сменявано през 3,5-4000,капака на клапаните беше като нов,скоростите и диференциалите редовно си му бяха по земята.....
        Май не си чел внимателно. Я пак, ама с ръка на съецето, колко пъти си го държал тоя Московец все над 4500 оборота в течение на 10-12 часа на ден? И единственото, което правиш е да сипваш бензин като намалее и да караш, никакви ремонти, никакво спиране за нищо, освен за пикане и раздвижване? И на всичкия тоя цирк, като е пренощувал на открито на -32 по целзий, да врътнеш и да запали? Няма ЕЖК, всичко е от личен опит и за да се паля толкова, сещаш се колк ое бил приятен
        Поздрави!
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #79
          От: Витара с масло М10Д.

          Няма ЕЖК,няма такива температури и разстояния у нас(за навън си имаше танкове),нямаше гняс по двигателя.Оборотите не са му много на този двигател,ама и останалото е така.Поздрави.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #80
            От: Витара с масло М10Д.

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            като отворя мотор, каран с М10д или подобно недоразумение (истиата е, че има и ПО-ЗЛЕ), целия двигател вътре е покрит с добре залепнал и много трудно разтворим слой смолиста гняз. Същия мотор, с читаво масло, на същите километри и режим на каране - нищо подобно, един парал и всичко светва...
            И така нататък и така нататък, омръзна ми да пиша.
            Относно отлаганията си попрекалил с писателството. Или пропускаш, че маслото не е сменяно с години, карбураторът нерегулиран или се кара на смукач из града.

            Коментар


            • #81
              От: Витара с масло М10Д.

              Той ти писа за неговия режима на каране - прочети какъв го е ял дванайстака в ръцете му из Сибир - 150км/ч няколко часа - как не се е разлетял дарака насред нищото, че после кахър голям.

              Коментар


              • #82
                От: Витара с масло М10Д.

                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                Относно отлаганията си попрекалил с писателството. Или пропускаш, че маслото не е сменяно с години, карбураторът нерегулиран или се кара на смукач из града.
                И най вече като е притоплен(прегрял) двигателя ....... тогава става непоправимо черен отвътре
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #83
                  От: Витара с масло М10Д.

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  Относно отлаганията си попрекалил с писателството. Или пропускаш, че маслото не е сменяно с години, карбураторът нерегулиран или се кара на смукач из града.
                  При средно 10000км на месец и ремонт на 20тина хиляди, как точно се случва тоя номер със "смяна на няколко години", че не се сещам? Няма смукач, няма градско. Газта до пода и яко стискане на зъби, да не се потрошат по стиковете на нещастните им бетонки. Средно 2 джанти с все гумите на боклука всеки месец, амортисьори на 6 -8 месеца, останалото се сменя през 2-3, само скоростите и едната полуоска удържаха оригиналните.
                  Спирам, че отплеснахме темата яко...
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Витара с масло М10Д.

                    Сигурно питам нещо тъпо, но не мога да се сдържа. Карах Москвето с М10Д. Имам спомен, че почти веднага ставаше черно, да кажем след 1000 километра, че и по-малко. В някаква книжка за съветски коли беше написано, че е нормално.
                    На Витарника след 5000 км запазва жълтия оттенък. Предишното Фордче беше доста одухуано, карах с масло средна хубост (Арал), и също го нямаше тоя ефект на мигновеното почерняване.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Витара с масло М10Д.

                      На газ ли си карал?
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #86
                        От: Витара с масло М10Д.

                        Бедна смес е отговорът. Космичът има с 1/3 по-ниска степен на сгъстяване и съответстващото по-лошо горене. В изправна витара и М10Д ще остане бистро.
                        М10Д може и да почернее ускорено при часове наред каране с газ до ламарината. Това не е масло с върхови показатели все пак. При нормално каране не почернява, личен опит. В момента още имам една машина с М16Д, ако това означава нещо... идиотска тема - все едно да обсъждаме дали SAE 30 или SAE 15W40 е качетсвено, без да уточним кой е производитея и кой модел масло на въпросния.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Витара с масло М10Д.

                          На газ не съм карал моя кола. Само на бензин съм си джиткал.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Витара с масло М10Д.

                            Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                            ... идиотска тема - все едно да ...
                            А, те тук съм съвсем съгласен.

                            Цитирам един пример, пак от личен опит и приключвам: Витара, 1.6/16, прясна след основен ремонт. Понеже човека забравил да си купи масло, а му е много мерак да и чуе гласчето (целия цирк се развива около 11 вечерта), намира някъде из гаража си някаква туба с 2 литра масло. Налива го, пали - ОК. От там нататък става интересно.
                            Явно забравил, че маслото е има-няма наполовина от необходимото, Витарката се изкарва за разтъпкване. Обаче освен ремонта, трябва да се пробват и новите Каймани, та разтъпкването включва спускане в едно дере. Следва заораване на муцуната, съответно ръчките до откат и газта в пода. Витарката излиза и ... минута по късно ми звъни телефона.
                            - Спиш ли бе?
                            - Не спя.
                            - Ще дойдеш ли да ме дръпнеш от еди-къде-си?
                            - Ъ??????? Ти нали беше в бокса бе??
                            - Ми вече не съм. Ама нещо изтропа и угасна ....

                            Аутопсията показа "само" скъсан през средата разпределителен вал, тотално задрали лагери на главата, останалото ... е, сами се сещате Между другото, тогава се впечатлих от здравината на ремъка.

                            Та извода - освен КАКВО има значение и КОЛКО.
                            Поздрави на всички и не прекалявайте с глупостите
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Витара с масло М10Д.

                              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                              ... Космичът има с 1/3 по-ниска степен на сгъстяване и съответстващото по-лошо горене....
                              Кой москвич и от кое друго?
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • #90
                                От: Витара с масло М10Д.

                                2140Д/първата ми каручка, добре, че не можеше да говори/ беше с по-ниска степен на сгъстяване, чистия дванасейтак не.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X