Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

    Кольо, ти май скоро не си отварял изпарител на кола, карана с горублянски кафяв антифриз. Така юнашки може да се затлачи, че не парно, нищо не минава през него.

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Кольо, ти май скоро не си отварял изпарител на кола, карана с горублянски кафяв антифриз. Така юнашки може да се затлачи, че не парно, нищо не минава през него.
      Прав си, но не винаги е само до антифриза. Понякога газаджийте слагат едни интересни преходници, достатъчно дебели отвън, но с вътрешен диаметър наполовина на маркучите на парното. Естествено, на изпарителя и това му стига, ама на парното ... сам знаеш. Имам няколко такива в бокса, сваляни от разни коли по разно време. Първия беше от моя кола, единствената до сега, която съм взимал с вече сложена газова. Понеже беше посред зима, а парното - наникъде, се започна тотално разфасоване и причината биде открита и отстранена много бързо
      За Витарката - уточнение след няколко часа.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Кольо, ти май скоро не си отварял изпарител на кола, карана с горублянски кафяв антифриз. Така юнашки може да се затлачи, че не парно, нищо не минава през него.
        Това е друг въпрос. А и съм го предвидил в акъла който раздадох. Писал съм за задръстване на радиаторчето, но то си се отнася за цялата магистрала-от водната помпа, през радиаторчето, през изпарителя, та до двигателя. Като не се изключват нито маркучи, нито съединения. При нормално отпушена магистрала, при последователно свързване на радиаторчето и изпарителя няма ядове с парното. Като при това няма значение кое ще е по-напред по пътя на антифриза.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

          Тия работи всичките са проверени. Радиаторчето е чисто също. Просто има 2м маркуч преди водата да влезне в него и по средата на тоя маркуч е изпарителя. Иначе парно има, ама не това което трябва да е.

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

            А провери ли клапата за насочване на въздуха през радиаторчето дали затваря добре?
            На много витари там им е болно място.
            Два метра маркуч не са никакъв проблем, ако са нормално проводими.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

              Не съм, ще я погледна. Ама ме съмнява да е тя, щото тия работи почна да ги прави от както смених маркучите (достатъчно дебели са), а преди това проблем нямаше.

              Избягахме от темата, а аз вече мога да постна ъпдейт - тая работа с пренаредените резистори на сензора на нивомера работи перфектно .На 1/2 бутилка беше точно горе по средата. До тук 2/3 бутилка и стрелката се движи много смислено .

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                Оня ден най-накрая опряхме и до нивомерчето. Отначало попремерихме кое накъде и изведнъж разбрах защо не съм се сетил за пренареждане на резисторите. Наличния датчик е от 100 ома до 5 килоома,оригиналния 100 ома до 0. След известно чесане по главата, всичките 7 резистора бяха заменени с 3 по 10 ома и 2 по 20, четено от пълно към празно. Позиция "пълно догоре" остана директно накъсо. Показва сравнително точно на първа проба.
                Леко ме притеснява тока по веригата, показалката на таблото е върло нискоомна и ако бутилката се кара по-дълго време близко до пълна, вероятно пистичките ще си заминат, ама ... каквото - такова.
                В краен случай, ако наистина се прецака, може да му се откове просто един буфер и "спи града" Ще видим.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                  Няма да заминат, премери тока като дадеш на късо кабелите. Писал съм на миналата страница, че при мен е 18mA. Би трябвало и при теб да е толкова .

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                    Този ток е така подбран, че да няма сила да направи искра в казана. 18мА е изненадващо много за мен, ама щом са преценили, че няма страшно, значи няма и толкова.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                      Хич не е 18. Отива към 100, това ме притеснява Уекинко.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                        Хм, аз ги дадох на късо за да видя колко е максималният ток. Идеята беше да видя дали резисторите (тия като почне да се изпразва резервоара) ще понесат товара. 100mA вече наистина е множко.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                          За греенето - няма да греят. На "първа стъпка" в конкретния случай се падаха нещо от сорта на 0.8 волта, тока пада на 80mA, резисторите са по 0.1W (дано не бъркам, ама 0805 корпуса май толкова му беше душичката), та ще удържи някак. На по-празна бутилка, ясно, проблем никакъв. Притеснява ме повече лашкането на стрелката в горния край дали няма да изпържи пистичките ... ама ще се чуе.
                          Така и не съм погледнал скапания датчик как и къде е вързан и кое го държи фиксиран, като не е на контакт колата. Няма да се учудя, ако е някоя механична блокировка, щото по спомен няма връзка с компа.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X