Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

    С малко преправяне сензора за нивомера вече е 0 ohm (пълно) - 105 ohm (празно). Закачил съм го и ще следя дали се движи смислено и равномерно. После ще споделя . Максималният ток протичащ през сензора е 18 ma, т.е. напълно безопасен за сензора .

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

      Казвай резултатите, че отсега се сещам за една Витарка, която ще го отнесе, ако работата излезе читава.
      Признавам си, просто не се бях сетил за такова решение
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

        При всяко положение ще сработи. Въпроса е от кой път ще наглася резисторите както трябва . А това с резисторите като го наглася ще работи само за моя случай - вертикален монтаж с BRC сензор с 32 позиции. За друг - ще трябват други сметки .

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

          Сметките са ми най-малкия проблем.

          Не отдавна един приятел, колега от форума, си смени нивомера и поради липсата на резервоар (познато, а? ), ме попита дали не може да го вържем към уреда на таблото. Не помня подробности, но подреждането на резисторите беше обратно на нужното за целта. И, нали съм си умна глава, първата ми идея беше какъв процесор да му натикам, че да преизчислява показанията и така нататък. Сега искрено се радвам, че не ми е останало време наистина да налепя едно 1823 и да му натикам някакъв буфер на ЦАП-а. И софтуер и захранване, и защити и кутийка и инсталация и ... идиотщина, нали? Още повече, на конкретния нивомер, резисторите са само 5. Баси, за колко време се преизчисляват и пренареждат 5 резистора? 5 минути? 15? И няма нужда от нито едно от изброените по-горе забавачки.
          Ей за това ме е яд малко на себе си, че съм започнал да избудалявам и вместо очевидното, просто и надеждно решение, си бухам главата с глупости. Не, че няма да стане и така ... всъщност, става със сигурност, но ... разбираш ме.
          И тъкмо затова се радвам, че си се сетил да споделиш идеята.

          П.П. Резисторите какво има да им нагласяш толкова? Трябват ти един потенциометър, един оммер и малко търпение докато стрелката се кротне на новото показание, даже няма нужда да ги смяташ кой знае колко.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

            Абе има какво, при мен са 32 SMD от най-малките. И със поялника за SMD елементи само да ги разменя ми отива над час. А ако искам да направя цялата система да работи пропорционално спрямо останалото количество газ ще е по-сложно точно заради сметките. Бутилката е кръгла и в средно положение 1 деление на нивомера е няколко пъти повече газ отколкото 1 деление на празно положение. И ще се получи така, че като остане малко газ стрелката бързо ще се засили към празно ...

            Иначе и при мен идеята беше такава - имам едно adriuno и мислех да го вградя като компютър в колата. Хем за горивото, хем за разни други работи (външна температура примерно, евентуално бууст контролер в бъдеще). Ама предпочитам по-простите решения, защото има по-малко места на които може да се случи проблем.

            Между другото в началото си мислех, че с 5 резистора ще има 5 положения и се радвах, че съм с 32. После осъзнах, че стрелката се клати напред назад и като е в две междинни положения дава още едно показание. А стрелката на таблото се движи доста бавно - трябва и към минута за да се качи от минимума до максимума. Та с 5 резистора по-скоро ще има 9+ положения. Та дори тези с по 5 положения няма да са толкова подскачащи .

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

              Като казах, че няма ужда да ги смяташ кой знае колко, имах предвид, че това не е лабораторна технка и даже да послъгва с няколко процента, нито ще го усетиш, нито ще те притесни.
              Това, че към края стрелката пада по-бързо за мен не е минус, то и оригиналния датчик в резервоара не е линеен. По-добре да пада по-бързо, че да стряска и да подсеща, че си на приключване. Ако нямаш бензин, си е много полезно даже.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                Я пак да питам, че никой не потвърждава, а намерих една снимка дето се вижда добре (от темата на Десислав). Тоя ли е кръга на автоматичния смукач? Т.е. там ли да вържа изпарителя за да скъся маркучите и да подобря потока през него?

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kryg izparitel.JPG
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5464031

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                  Ако другия край на маркучлето отива по/около инжекцията - то е.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                    Ами не, излиза точно под термостата . Както е дадена на една картина по-назад в темата. Някъде по нета бях попаднал на информация, че е някакъв байпас.

                    Иначе май в моното не влиза маркуч с антифриз - взема си антифриза го по някакви канали през всмукателния колектор. Даже съм 99% сигурен, че маркуч с антифриз там не влиза.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                      от блока към колектора минава вода със сигурност
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                        Абе вързвай изпарителя последователно на радиаторчето на парното. 99% от колите са вързани за там(кои последователно, кои успоредно), и си вървят без грижи.
                        Но задължително последователно, за да не се чудиш защо нямаш парно.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                          За да не изръся някоя свещена глупост, най-напед ще се разходя до едно другарче с такава Витара и ще погледна, че моята вече я няма Иначе наистина деиня край на антифриза е през колектора, това го помня със сигурност, щото доста ядове брах с гарнитурата към моното...
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                            Парното с кранче ли е или с клапа?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                              С въздушна клапа. В момента изпарителя е вързан преди парното. И парното е слабо . Преди (когато беше на плочка газта и имаше бензин все още) беше вързао точно на мястото на тоя маркуч (заграденият горе). Ама не работеше особено добре май ...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за инсталацията/кабела на нивомера в резервоара

                                Не се заблуждавай, че парното е слабо заради изпарителя. Има нещо друго.
                                На трите ми машини-витарата(дето вече не е витара), астрата, и форд нисана-изпарителите са вързани последователно на радиаторчето, а парната са си супер. Особено на астрата-от жега не може да се диша, даже в студените зимни дни.
                                Най-вероятно ти е задръстено радиаторчето, или клапата не затваря напълно студения въздух. Със старото парно на витарата имах точно този проблем-антифриза си минава през радиаторчето, то си е горещо, ама парно-нцъ. Щото клапата беше заяла в отворено положение, и не може да прекара въздуха през радиаторчето.
                                Като смених цялата кутия всичко си дойде на мястото.

                                Та не е от начина на вързване на изпарителя. търси другаде.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X