Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с двигателно масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с двигателно масло

    Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
    Преди да се пресече, маслото дава сигнали с пяната (цвят боза) Ако е запушен отдушника ще изхвърля щеката малко нагоре.Пяната "изчезва" временно когато двигателя загрее добре, но ПРОБЛЕМА си е останал.С поздрав Борето /И много не се отдалечавай от приятели които ще те дърпат/
    Дядо Борко , аз карам вече две години след като си изчистих пяната и отдушниците .От кои приятели да не се отдалечавам? А и не съм първия или последния който имал така пяна ,има много писано за нея ама НЯМА КОЙ ДА ЧЕТЕ !!!


    пп А ся ,ОТ къде идва тази пяна като не се губи атифриз/вода?
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с двигателно масло

      Първоначално публикуван от dok_vd Преглед на мнение
      Не, не е пресечено маслото, сега го гледах, като извадя пръчката изключая пяната, си е кафяво и бистро.
      Щом е така, спирай да мислиш въпроса. Пяната (това е фина смес от кондензирани масло и вода) сама ще изчезне, ако минеш 20-30км наведнъж или като се стопли времето.

      Газовата щом често обръща на бензин, и смени филтрите (сигурно е един и сигурно е пълен с графит и стружки). Ако пак го прави, трябва да се прегледа за премачкани тръби от бутилката до изпарителя.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с двигателно масло

        Да е...ва и проклета вечер! Интернета се скапа, Глобул повече от 2ч. срина комуникацията, и за капак не намерих отдушника на картера! Гледахме отгоре, отдолу, чесахме се с още една "умна глава" дето не ни сърби, ...и дотам. Ще покарам така, търсейки причината.
        Ясене, благодаря за съветите! ГИ го слагаха в "прехвален" сервиз в Монтана, и още е гаранционен. Поне 10 пъти/200 км. в двете посоки/ до сега ходих за този проблем, няколко пъти сменяха датчика за високо налягане, последния път отваряха изпарителя - филтъра беше чист, всеки път на диагностика няма натрупани грешки, а проблема си остава! Забелязъл съм, че след като пипат компа, няколко дена не включва авариен режим. А белята става, когато двигателя загрее, спра/на светофар примерно/, и подам газ да потегля. Голяма тъпотия! Но си я харесвам Витарата, и си я карам 50/50 - бензин/газ - да ми се чудите на "ината"! А дали има смачкана газова тръба - ще проверя още утре/поне знам какво да гледам/. Поздрави!
        "Make love, not war!"

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с двигателно масло

          Първоначално публикуван от dok_vd Преглед на мнение
          Да е...ва и проклета вечер! Интернета се скапа, Глобул повече от 2ч. срина комуникацията, и за капак не намерих отдушника на картера! Гледахме отгоре, отдолу, чесахме се с още една "умна глава" дето не ни сърби, ...и дотам. Ще покарам така, търсейки причината.
          Ясене, благодаря за съветите! ГИ го слагаха в "прехвален" сервиз в Монтана, и още е гаранционен. Поне 10 пъти/200 км. в двете посоки/ до сега ходих за този проблем, няколко пъти сменяха датчика за високо налягане, последния път отваряха изпарителя - филтъра беше чист, всеки път на диагностика няма натрупани грешки, а проблема си остава! Забелязъл съм, че след като пипат компа, няколко дена не включва авариен режим. А белята става, когато двигателя загрее, спра/на светофар примерно/, и подам газ да потегля. Голяма тъпотия! Но си я харесвам Витарата, и си я карам 50/50 - бензин/газ - да ми се чудите на "ината"! А дали има смачкана газова тръба - ще проверя още утре/поне знам какво да гледам/. Поздрави!
          Не пиша с цел да се дразня с теб ,мисля че с теб обсъждахме какъв ГИ да сложиш ама не ме послуша (ако не бъркам че си ти) .Работат ти отива както писах на Комп и много малко на инсталация ама много малко,което е равно на повече от половин Бг газово чисто ново .Щом е в гаранция стой докато не оправят проблема или да ти връщат парите ,инак си изгорял жив само дето си му броил парите за газово .......


          пп Писах ти да снимаш двигателя за да ти посоча къде ама май само се хабя ,аде лека
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с двигателно масло

            Първоначално публикуван от dok_vd Преглед на мнение
            дали има смачкана газова тръба - ще проверя още утре/поне знам какво да гледам/. Поздрави!
            Не мисли, че е лесно, досада е превелика. Трябва да отвиеш всички холендри един по един, премачкването е най-често в тях. И да не е премачкано, не са газаджиите хората, които ще махнат мустаците от среза, а те реално пречат. Също може да са премачкали и тръбичката в бутилката, като са "адаптирали" тръбичка от сонда за друг диаметър на бутилката. Друг източник на подобни ядове е недостатъчно отопление на изпарителя - въздушна тапа около него (тя се задейства на празен ход) или неправилна посока на водата. Джокер - водата през изпарителя трябва да минава отдолу нагоре.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с двигателно масло

              Според мен късите преходи в студено време са основния причинител на пяна(конденз) в маслото при липса на загуба на антифриз.Колегата не споделя какви са му преходите.Ако през седмицата кара като мен - температурата на антифриза стига до 60 градуса и вече съм стигнал, е нормално да се образува пяна в маслото,която се отлага от вътрешната страна на капака на клапаните,капачката за маслото,а ако такъв вид каране продължи около две седмици ежедневно и в горния край на тръбата на щеката.Като направя по-голям преход(около 50 и по-вече километра) пяната изчезва.За съжаление после пак се появява.През лятото напълно изчезва по обясними причини.И аз се притеснявах много като я забелязах за пръв път,но така карам вече трета зима ,като през този период съм сменял три пъти маслото(защото му е дошло времето).
              П.П търсачката на ключова дума "майонеза"
              Последно редактирано от Ruse; 28-02-13, 10:53.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с двигателно масло

                Студено време, малки разстояния,масло. Нищо и няма на машината. Ще се оправи като загрее времето и не купувай вече това масло.
                Аз също съм се сблъсквал с този проблем. Колегите са казали как се лекува. Аз лично бих сменил само маслото. Q8 като марка явно не е твоето. И погледни отдушниците ако ти се занимава.
                Гарнитури, основни ремонти и т.н. Не мисля, без да съм голям разбирач.


                Ruse, и трите пъти ли една и съща марка масло си сипвал?
                Пийте червено вино! Дава здраве.
                А то ни трябва за да пием ракия!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с двигателно масло

                  Първоначално публикуван от Гергин Преглед на мнение
                  и не купувай вече това масло
                  Защо? Тоя фокус с конденза го правят ВСИЧКИ масла без разлика.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с двигателно масло

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Защо? Тоя фокус с конденза го правят ВСИЧКИ масла без разлика.
                    По пътя на логиката и моят опит, основно. Забелязал си и ти и всеки, че има масла, които мотора харчи и такива които малко или почти не харчи. Поне аз съм го забелязал при моята. От 3 г. минавам един и същи маршрут (почти) 8км. в едната и 8 в другата. Имам и газ. Колата е един пасат 95г. Имам го от почти 6 г. Масло съм му сменял 6-7 пъти. Преди две години не бях и чувал за такъв конденз и леко се опулих като видях по капачката пяната. 10/40Fuchs Titan от Ауто+ Преди това карах Елф, Лики моли, абсолютно същият маршрут, сега съм с Champion (белгийско) пак същият маршрут. Като ти казвам един и същи, разбирай буквално. Нито метър повече.
                    Няма го този конденз и това си е. Тоя Титан си правеше пяна. Както написах преди това, не съм специалист може и друга причина да е, ще се радвам да я разбера. Но това е факт.
                    Пийте червено вино! Дава здраве.
                    А то ни трябва за да пием ракия!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с двигателно масло

                      Колега,не бързай със смяната на гарнитура!Сблъсквал съм се със същия проблем с Пежо 206 1.1 Бенз. по щеката на върха на щеката образуваше малко бяла гняс и на капачката за наливане на масло... покарах до смяна на масло така,като след преходи от поне 25-30 км гнястта изчезваше,докато пак някоя студена зимна сутрин не надигна капака и видя отново.Смених маслото с 5в40 Тотал и повече нямах такива изненади.
                      Все пак не би било зле да щракнеш 1-2 снимки да видим наистина за колко точно пяна става на въпрос.Защото има разлика м/у малко конденз и малко бяла гнусотия и направо пресечено масло аз лично залагам на конденз в маслото,а щом не губи и антифриз поне според мен няма място за притеснения!

                      С леко уточнение...масло сменям на 10 000км.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с двигателно масло

                        ГИ го слагаха в "прехвален" сервиз в Монтана, и още е гаранционен. Поне 10 пъти/200 км. в двете посоки/ до сега ходих за този проблем, няколко пъти сменяха датчика за високо налягане, последния път отваряха изпарителя - филтъра беше чист, всеки път на диагностика няма натрупани грешки, а проблема си остава! Забелязъл съм, че след като пипат компа, няколко дена не включва авариен режим. А белята става, когато двигателя загрее, спра/на светофар примерно/, и подам газ да потегля. Голяма тъпотия! Но си я харесвам Витарата, и си я карам 50/50 - бензин/газ - да ми се чудите на "ината"! А дали има смачкана газова тръба - ще проверя още утре/поне знам какво да гледам/
                        И аз имах такъв проблем и днес ходих до моя газаджия и той ми каза, че в тоя момент се вдига налягането и затова минава на бензин за да спадне и е някаква защита. Не е от прегъната тръба или запушена също такава. При мен при ускоряване от светофар или спящ полицай се получаваше

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с двигателно масло

                          Първоначално публикуван от Гергин Преглед на мнение
                          може и друга причина да е, ще се радвам да я разбера. Но това е факт.
                          Абе то е факт, но си е извод само от един факт. Един и същ маршрут, сам знаеш, не значи нито еднакво натоварване, нито еднакви условия. Той по един маршрут разхода ми на гориво се е различавал двойно. Пък и едва ли си го преглеждал всеки ден.

                          Образуването на емулсия не зависи от марката/модела на маслото, главно защото се образува от парите на маслото. Те са еднакви за всички масла от един клас, защото се изпарява само базовото масло, а то е едно и също, поне за целите на емулсията.

                          Виж, друга една зависимост съм наблюдавал. Докато карах ладичката с българско 15в40 минерално, каквото тя по принцип заслужава, тя загряваше много бързо до 90 градуса и заковаваше там. Една зима обаче като дойде ред за смяна се видях с пари и сипах пак българско, ама 5в40 синтетично. Празния ход се вдигна със 150об/мин, а колата спря да загрява и цяла зима така и не стигна 90 градуса, защото само по града я карах. Съответно - минус парно и плюс майонеза, заради едното намалено триене. Може и разходът да е намалял заради намаленото триене, а може и да се е вдигнал заради ниската температура, ама нямаше кой да го засича. Но пък ми харесваше как работи и следващите смени я зареждах с 10в40 полусинтетично - което имаше междинни свойства и все пак стопляше.

                          Та от маслата зависи по косвен начин, ама ако не се умира от студ, лично аз предпочитам варианта с майонезата.

                          Във флота има един подобен проблем - там едни дизели, като им сипеш много хубаво масло, не стигат до работна температура изобщо и трупат сажди. Затова за тях сега има едни специални масла с нарочно понижени смазващи свойства при някакви условия.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с двигателно масло

                            Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                            днес ходих до моя газаджия и той ми каза, че в тоя момент се вдига налягането и затова минава на бензин за да спадне и е някаква защита. Не е от прегъната тръба или запушена също такава. При мен при ускоряване от светофар или спящ полицай се получаваше [/COLOR]
                            Смени газаджията. Това са пълни глупости.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с двигателно масло

                              Смени газаджията. Това са пълни глупости.
                              Хи, може да си прав, но днес ми го казаха а симптомите са същите, като на моя градски. При връщане от майстора си го изпробвах, както трябва и нямаше помен от предишното състояние. Аз съм със фобос 1

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с двигателно масло

                                Първоначално публикуван от Ruse Преглед на мнение
                                Според мен късите преходи в студено време са основния причинител на пяна(конденз) в маслото при липса на загуба на антифриз.Колегата не споделя какви са му преходите.Ако през седмицата кара като мен - температурата на антифриза стига до 60 градуса и вече съм стигнал, е нормално да се образува пяна в маслото,която се отлага от вътрешната страна на капака на клапаните,капачката за маслото,а ако такъв вид каране продължи около две седмици ежедневно и в горния край на тръбата на щеката.Като направя по-голям преход(около 50 и по-вече километра) пяната изчезва.За съжаление после пак се появява.През лятото напълно изчезва по обясними причини.И аз се притеснявах много като я забелязах за пръв път,но така карам вече трета зима ,като през този период съм сменял три пъти маслото(защото му е дошло времето).
                                +1
                                Само си провери отдушника за картерните газове. Много вредно е да се кара системно на къси разстояния и студен двигател. Постепенно маслото се отлага по маслената магистрала и засъхва. Понеже не се е загряло добре и не се оттича напълно. Ако все пак караш предимно на къси разстояния - малко по-високи обороти, може и на по-ниска предавка. За да се загрее двигателят.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X