Обява

Свий
Няма добавени обяви.

малко помощ от колегите и специалистите с витари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

    точно тъи , тук почти два месеца обикалях и италианки гледах и германки ама само замазваха очите за пред клентите а тази както и аз видях с очите си и маистора я прегледа е 6+ , затова Коле държа на нея па ако ще и 2 бона да ми струва смяната само въпрос е да се направи качествено и да няма после проблеми а щом иван попов е насреща мисля а и четох че проблемите са равни на нула . Стояне и на бензин я мъчех приятелю ама не става иска първа газ до дупка и втора за да развърта гумите и за да върви ,,,,,, като омаляваше на втора на бенз давах назад първа газ и пак супер рязко на втора ,,,двиг е проверен компресии итн всичко е ок центри се добре а и беше супер с ат гумите ама с тез омаля и още веднъжказвам няма нищо общо с 1,6 16в ,,,, 75 коня идват слаби за гората вариант е бавната раздатка .

    Коментар


    • #17
      От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

      2,0 колкото искаш в мобилето от гран витари ,пълно е и в пловдив има и в габрово ама дали става на моята кутия туи е въпроса

      Коментар


      • #18
        От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

        Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
        @Кольо
        За ръждата съм на ясно..... мор голям е за витарите и спасения няма.
        Идеята ми беше, че разликата между карбуратор, моно инцежия и пълна инжекция не е голяма. Карал съм ги и трите с еднакъв размер гуми и мога да преценя. А тези на колегата определено не са от големите.
        2.0л 16 клапана не знам първо дали ще намери, за колко пари ще го намери и за колко ще му го поставят. Из форума чета добри отзиви и за 1.8 балено, но не мога да коментирам.

        @Ицо
        Нали и аз това казвам! Колкото и да са болт-он нещата никога няма да стане като заводско
        Всичко си е пара . Аз лично за по малко от 600 за труд не бих се захванал за монтиране на мотор ,сваляне на резервоари ,преправяне и едва ли някой ще се навие за по малко.
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #19
          От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

          Според мен по добре търси някоя ударена или укаяна външно витара за донор , която да ти свърши тая работа с желания мотор . Хем ще си имаш и резервни части .
          Land rover 2.5 tdi
          0884035413

          Коментар


          • #20
            От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

            Първоначално публикуван от ванко 2 Преглед на мнение
            за гората вариант е бавната раздатка .
            Бавната раздатка не е кой знае какво спасение. Ще се получи същото-двигателя на 7000 оборота, а гумите се въртят бавно. Тя има смисъл когато имаш силен мотор за по-големи гуми.
            Имам такава за продаване, ама уж е спазарена с приятеля на Иван Попов-Моньо 1.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

              Здравей, колега, хубава джипка с хубав двигател и страхотен карбуратор. Вече почти не пиша във форума, но за вас ще направя изключение, тъй като без нужда обиждате витарката с умрелият двигател. Ще пиша от гледна точка на човек, който е експолоатирал, поддържал и все още го прави трите вида двигатели 1,6 на сузуки.

              1. 1,6/8 клапана с карбуратор MIKUNI, ако се поразровите малко, ще разберете че той е спортен и се влага в болшинството мотори на марката Сузуки, препратка към сайта: http://www.mikuni.com/. Отделно, доста е сложен и мноогооооооооо малка част от прехвалените ни майстори могат да го ремонтират и поддържат, но ви гарантирам, че върви страхотно и разликата с моноинжекцията е само 2 коня, по каталог. Последната ми беше таква, газифицирана точно с ново Ловато.

              2. 1,6/8 клапана с FPI(моноинжекция), която е два вида, според годината на сглобката, 82к.с., страхотен двигател, същият блок, като на предходната, и не само. Има компютър, който управлява повечето неща и е основният проблем при тази модификация, старата ми витара беше такава, пълнеше си километража с гуми 196/80/15.

              3. 1,6/16 клапана с пълен инжекцион, едновалка, 96-97к.с с коренно различен начин на работа от предходните два, но със завидните 14-16к.с. отгоре, имам такъв на баленото, сравнително евтина поддръжка. Но монтиран на витара, води до честа смяна на глава и не само.

              Видях един много важен аспект, пишете че след монтажа на газовата, колата е умряла. При мен на газ беше почти на кантар вървежа с този на бензин, разхода също: 14л/100км градско и до 10л/100км междуградско, с гуми 225/70/15 General Grabber AT2.

              Моят съвет е да разгледате много винмателно какво е правено по колата след монтажа на газовата, каква плочка е поставена и къде. Какви са й настройките и дали го прави и на бензин, след това да се вземат генерални решения за смяна на двигател и да си спестите куп други усложнения, като пример мога да дам от онзи ден, една дизелова автомат витара заради разкачена маса, която никой не беше забелязал беше близо до мъртвите.

              Успех в начинанието, ще следя темата

              Коментар


              • #22
                От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                Днес гледах една 2.0 16V и на пръв поглед;
                1. Съединителя е със помпа ( не със жило) и евентуално трябва да се смени камбаната ( мисля че е различна за G16- мотора)
                2 .Този двигател се монтира на по широкото шаси и ще се наложи промяна закрепването на тампоните за мотора.
                3. Помпата на хидравлика е от дясно на мотора.
                4. Промени трябва да има и по охлаждането ( ако не греша радиатора е по голям от на G16 )
                5. Инсталацията трябва да е и със контактния ключ ( заради имобилайзера ).
                6. За бензиновата помпа вече споменах ( твоята най вероятно е механична на главата) ,но и де е електрическа е със ниско налягане 2,65 а на теб ти трябва 2,8-3 бара .
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #23
                  От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                  Първоначално публикуван от ванко 2 Преглед на мнение
                  2,0 колкото искаш в мобилето от гран витари ,пълно е и в пловдив има и в габрово ама дали става на моята кутия туи е въпроса
                  Принципно става , ноооо доста трудно. Шасито ти е по тясно с 8 см. и коша ти е по къс с 12 см. От там идват големите преправяния. Иначе двигателя 2.0 16 пасва точно на скоростите. Може и с хидравличен съединител , може и с твоята камбана и с жило. С какъвто и мотор да решиш да смениш твоя приключението ще е все голямо. При теб няма комп., няма помпа в резервоара , което пък води задължително до смяна на инсталация и резервоар. Най лесно и бързо ще ти стане 1.6 16 , но има вариант и той да ти омалее . Ако ще сменяш мотор направо си търси донор 2.0 16 , защото ако вземеш само мотор , няма да знаеш какъв е и в последствие за до оборудване и пускане в действие ще дадеш още толкова. Витарата ти изглежда добре и дано те радва дълго. След като си карал дълги години нива със сигурност вече ще си много доволен и няма да си вземеш пак . Гумите не са ти много големи и не са много добри за кал , но стават. Мой съвет е първо да пробваш с бавна раздатка. Там сваляш с една скорост на долу и ще получиш желания от теб ефект. Като разход и време също ще ти е най добре. Вземи цяла и така можеш винаги да върнеш нещата обратно. Като опция мога да ти препоръчам колелата от Кольо и здрава раздатка , която има Мони. Сглобена от него и с гаранция ще ти я даде за 500 лв. Ако не ти хареса , което няма как да стане , може да си върнеш твоята и тази да продадеш за същите пари , а после кой ще черпи ?
                  Последно редактирано от ivan popov; 24-01-13, 18:20.
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #24
                    От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                    И сега кво-стана така, че аз трябва да черпя... Ще получа инфаркт бе, имай милост

                    Опасни хора... Въртят, сучат, все не искат да черпят, и все мен изкарват на пангара.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                      Раздатката наистина е пазарена както се разбрахме ще се чуем на 29.01 и ще уточним как ще стигне до мен .
                      878177589

                      Коментар


                      • #26
                        От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                        Коле здраве и живот лятото като мине жътвата на някои събор или среща на витараджиите агнето ще е от мен имате думата ми ама до тогава ще видим в къв филм ще вляза с моята машина . Благодарности на Иван Попов за точния и компетентен отговор а и за отзивчивоста на един професионалист към проблемите ми . До тук ми стана ясно че ще е трудно поставянето на четерицилиндровия 2,0 16 в мотор в моя кош/а толкова много го исках/ и маи клоня към закупуване на някои катострофирал или англииски донор 1,6 16в . Наи лесния и безболезен начин ще е да я продам / хич не ми се иска / и да си потърся 2,0 16 които са рядкост и дали ще има хубави е друг въпрос . Ако не я продам тук до 20-30 дни се минава на вариант бавна раздатка и търсене на донор 1,6 16в и отново съдеиствие от вас колегите.
                        До колегата Трифон Атанасов ,,,,,,, колега газовата уж е сложена от един от наи добрите маистори в хасково ,минато е през газ анализатор , елком итн и уж всичко е ок , както казах с другите гумина на газ вървеше супер на втора бавна не спираше да ги развърта и то на газ , ама с тез кумхота умаля и не само на газ ами и на бензин като там е малко по добре ама малко и то в гората.
                        Отивчив колега ми предлага поставяне на двигател от ауди б4 115к. Какво ви е мнинието за това и за китовете на калмини уж вдигат мощноста с 25% а това е близо 20 коня и ще стане около 95 а цената около 1400 маи по ме устроива от филма със смяна на двг.

                        Коментар


                        • #27
                          От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                          А този "отзивчив" колега после предлага ли ти да мине през всичко необходимо вместо теб, за да може ти да си караш витарката легално по пътищата и да не бъде вечно твоя след тази намеса от негова страна?

                          За мен лично темата се изчерпа - прочети отново на Трифон мнението(!!), на Иван Попов, на Ицо и сам за себе си си вземи решение какво да правиш.
                          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                          Коментар


                          • #28
                            От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1vit49 Е.....Помисли дали да не продадеш твоита,в момента аз съм към края на голям филм със смяна на мотора...!Незнам на твойта колко ще вземеш,но това на линка е добър вариянт!

                            Коментар


                            • #29
                              От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                              Ако сложиш двулитров мотор по-агресивни гуми какво укачване ще и мислиш?
                              ТЛК-120 Николай Колев
                              0898521295

                              Коментар


                              • #30
                                От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                                Колега наи адекватен савет може да ти даде ИВАН ПОПОВ 0886706147 по негови разработки има Витара с мазда 626 двигател с вектра двигател а последната разработка която в момента се прави е каса Витара 1.6 се маха мотора и се слага от Гранд Витара 2.5 V6. На скоро .беше подменен пак под негожо раководство на Сузуки Самураи с 1.3 двигател с 1.6 от Витара. Ако имаш интерес може да ти пусна и снимки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X