Обява

Свий
Няма добавени обяви.

малко помощ от колегите и специалистите с витари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • малко помощ от колегите и специалистите с витари

    Здравеите колеги,от скоро съм горд собственик на витара и надявам се за вбъдеще пак да съм . Ето и малко предистория . Дълги години бях собственик на лада нива първо на 1,6 карб а после на 1,7 пълна инжекция и за мен по хубаво нещо нямаше докато не се появиха по масово западните джипки и ми отвориха очите .Като проходимост ок като разход ,понася се ама като мощност и чупяимост пъна скръб 2 дена караш 3 правиш. И тъка докато един ден се повозих в една подотвена витара и се влюбих в нея . И реших витара ще е, това е моя джип . Собственика ме посъветва гледаи само да не е изгнила че там им е слабото место а двигател се прави ама там където мине цеото гори материала и пак гние.... и тъка започна се търсене,гледах кви ли не гнилоци и накрая реших от вън.Бях поръчал на приятели и те да гледат и ето преди нова година ми се обади приятел от холандия че е намерил витара без точица ръжда ,карала я жена за да си разхожда кучето и черен път не е видяла на 100 000 км реални , без да се замисля казах вземаи я бързо не я изпускаи . И ето преди нова година радоста доиде ,,,,, свети ,ролбари ,лети джанти ,перфектен салон направо не можах да повярвам, останах супер доволен , е не запали заради акумулатора ама аз бързо в магазина и нов и веднага при маистора а тои каза тъкава витара рядко се среща браво но като отвори капака възкликна оле, мъртво родена карбуратор , останах учуден добре вървеше. Регистрирах я и веднага пак при него да я вдига / не съм спал/ и стана супер надърви се придоби стоика направо бях супер щаслив и веднага в гората с гуми АТ дънлоп 195/80 р15 вървеше повече от добре изтегляше и ги развърташе супер нямах никви забележки. Купих и газова уредба ново италианско ловато за да мога спокоино да обикалям без претиснение и бе ред на офроуд гумите кумхо кл71 195/15 които закупих и монтирах и пак в гората , АМА тук бе изненадата витарата умря ама буквално умря нямаше го това изтегляне не вървеше както преди а в гората пълна скръб в борбата с калта на втора бавна малееше и следваше включване на първа и двигатела ще се пръсне а оборот на гумите няма и не се чистеха ,,,,, следваше рязко и бързо смяна към втора за да може да потегли но не за дълго и пак умаляваше. СУПЕР се издразних ,, това бе в неделя а в понеделник вече я бях пуснал в мобилето, но като се замислих защо да го изтървам тоз здрав джип беше супер не може ли да му сменя двигателя. И започна голямото питане по маистори ама тъка и отговор не поучих,,, скъпо ще е ,много сложно е , доста време отнема , няма кои да се хване итн . И тъка реших да потърся помощ от вас колегите да почерпя информация от извора, четох доста ама или не разбрах тъи като технически неграмотен съм или не видях отговора..... 1во което искам да попитам е следното може ли да се смени двигателя карбуратор с 1,6 16вин или 2,0 4 цил 16 вил става ли към скоростите без преправяне какво ще ми е нужно да закупя освен двгто.компа , и кабели ,,, кои и къде може да ми извърши тази интервенция и колко преблизително ще ми струва ...... 2ро гледам китовете за увеличаване на мощността на калмини там със спортен филтър и шлифовани колектори и подобрена изпускателна система пишат че увел. мощ. с 25% това тъка ли е в деиствителност , някои ползвал ли го е и дали си заслужава за цена от почти 1400лв. ако няма друг вариант ще се бутаме на този маи. и 3то ако си тунинговам раздатката тес ползвам услугите на славин за зъбните колела ще се увеличи ли развъртането на гумите, доволни ли сте вие от тези зъбни колела итн т ес този кит дали времено ще ми помогне. Етоя и виновницата за този дълаг текст с трудни поне за мен въпроси и отговориНатиснете снимката за да я уголемите

Име:005.JPG
Прегледи:1
Размер:281.9 КБ
ID:5999543Натиснете снимката за да я уголемите

Име:006.JPG
Прегледи:1
Размер:276.0 КБ
ID:5999544Натиснете снимката за да я уголемите

Име:009.JPG
Прегледи:1
Размер:291.7 КБ
ID:5999546Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020.JPG
Прегледи:1
Размер:295.5 КБ
ID:5999545
    Последно редактирано от ванко 2; 23-01-13, 21:25.

  • #2
    От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

    Колега, като гледам-искаш нещо като асфалтова бегачка.
    Ама нямааа...
    Или яка за асфалта с гуми като аспиринчета, или яка за гората и траповете с истински гуми, ама с малко динамика.
    Тези кумхо-та ги продавай, и вземи нещо по-агресивно ако искаш да минава навсякъде в гората. Щом искаш ускорение(за какво ли ти е вграта, ама...) гледай за нови гуми. Регенератите са тежки и трудно се развъртат, та динамиката хептен ще се загуби.

    Изясни си какво искаш от витарата-сериозна офроуд машина, или асфалтова голфонаказвачка. Щото двете неща са на двата противоположни полюса...

    И тези полирания на колектори и олекотяване на маховици ги забрави. Ако можех щях да добавя към маховика още някое кило
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

      За смяна на двигател ще ти излезне над 2000 лева ..... по добре смени джипа, щом не ти харесва откъм мощност .
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #4
        От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Колега, като гледам-искаш нещо като асфалтова бегачка.
        Ама нямааа...
        Или яка за асфалта с гуми като аспиринчета, или яка за гората и траповете с истински гуми, ама с малко динамика.
        Тези кумхо-та ги продавай, и вземи нещо по-агресивно ако искаш да минава навсякъде в гората. Щом искаш ускорение(за какво ли ти е вграта, ама...) гледай за нови гуми. Регенератите са тежки и трудно се развъртат, та динамиката хептен ще се загуби.

        Изясни си какво искаш от витарата-сериозна офроуд машина, или асфалтова голфонаказвачка. Щото двете неща са на двата противоположни полюса...

        И тези полирания на колектори и олекотяване на маховици ги забрави. Ако можех щях да добавя към маховика още някое кило
        Що бре Коле, може да се пробва да "съживи" малко двигателя.....
        Едно портване, на всмукателни колектори, нова генерация/с по-голям диаметър/.... 4-2-1 .....
        Едно пилене на главата и блока, малко да ги смъкне, не знам точно как е при Витарите/ какъв недоход на буталото имат, та да се смъква спрямо него/ Малко по-живо валче/не спортно, че няма да ти е необходимо, но пак зависи, де..../... Но, този вариант не знам дали е удачен, в случая, не знам кой р.в е с по-голяма всмукателна гърбица и дали ще пасне на витарата...
        С витаров двигател, съм нямал допирни точки, само идея давам, да кажат хората, които имат опит, дали става и дали е удачен този тунинг
        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
        Honda Dominator 650
        088ЧЧ93979-->Борис
        0878956Ч38-->Борис

        Коментар


        • #5
          От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

          Коле, колата определено няма да е за асвалта кара се всяка събота и неделя по гората и планината минимум по 150 км на лов и риболов а там верваи ми понякога става супер офроуд а по повод гумите не сложих по големи щото имах усещане че ще умре затова уж по малки ама умря пак , а за кал и сняг са добър вариант. Колкото и да излезе това ще е няма да я оставя с тоз двигател ,само въпрос е кои ще го смени и къде .Карал съм 1,6 16в с регенрати кобра и няма нищо общо с моята ама поглеждам и към 2,0 16в ама дали ще пасне?

          Коментар


          • #6
            От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

            Поразрови се в раздела за витарите и се позаинтересувай , кой какво е направил по по тях .
            Land rover 2.5 tdi
            0884035413

            Коментар


            • #7
              От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

              Преди да драматизираш започни с преглед на двигател и трансмисия(компресия,карбуратор,съединител).Тая картинка дето я описваш,толкова апокалиптично(чак пък да не мърда-да не си забравил ръчната) не ми се вярва много.Да не пресилвам ,ама Витарите са най-масовите ловни джипки,след УАЗ-ите и не съм забелязал да са умрели.Иначе добре изглежда,напърчена светулка.
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                колага михов аз вече 20 г имам стаж по гората от които 16 с лада нива и знам кое мърда или не мърда ако искаш ела в събота на гости на патици и ще ти покажа ,,,малеее и иска първа а там вече двигатела ръмжи влиза в червено обортомера а колелетата нямат оборот и не се развъртат а от там и не се чистят а за четенето четох темата смяна на двигател на витара ама никъде не видях някои да е сменил 1,6 карб с 1,6 инжекция или 2,0 16в и дали става , даже имаше конкретно питане и към иван попов ама тъка и не се получи отговор дали 2 ката става без преправяне към ск кутия на 1,6..... четох и темата за туниг на раздатката и там видях малко проблясък и успокоение че може би с карбуратора и тунинга по добре ще развърта колелетата.

                Коментар


                • #9
                  От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                  Иван Попов продава двигател 2 литра 4 цилиндъра(дето го водят по-добър), заедно с компютъра. Демек-слагаш, вързваш кабелите и маркучите и караш.
                  Той може и да сложи двигателя на витарата, там ще се разберете. Ама няма да е евтина интервенция де, отсега да знаеш. Както се каза по-горе-надали ще ти излезе по-малко от 2000.
                  Пиши едно лично на Иван, пък ако стане работата ще почерпиш.
                  Иван също
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Иван Попов продава двигател 2 литра 4 цилиндъра(дето го водят по-добър), заедно с компютъра. Демек-слагаш, вързваш кабелите и маркучите и караш.
                    Той може и да сложи двигателя на витарата, там ще се разберете. Ама няма да е евтина интервенция де, отсега да знаеш. Както се каза по-горе-надали ще ти излезе по-малко от 2000.
                    Пиши едно лично на Иван, пък ако стане работата ще почерпиш.
                    Иван също
                    Затова пиша, че няма смисъл със тази заменка... продава се тази , добавят се 2000 лева и си купуваш Витара със този мотор. Избягваш всички подводни камъни ....

                    П.п. обаче ако е за "спорта" и този вариант става
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #11
                      От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                      Е, може всякак. Той Ванко я е търсил тази да не е изгнила, та може би си държи на нея. И е право де. Липсата на ръжда е сериозен плюс за всяка витара. Та може и да си заслужава интервенцията.
                      Хубавото в случая е, че ще може да я регистрира с новия мотор. Стига да е наред с документите.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                        Не може да е толкова умряла с такъв размер гуми колкото го описваш. Особено пък сравнено с нива!
                        Прегледай и обслужи двигателя. Ако сте свили кранчето на газовата, за да харчи малко естествено, че няма да върви.

                        Смяната на двигател определено е филм дето според мен не си заслужава да го подхващаш(особено ако ще плащаш и за работа). По-добре както казва Ицо директно друга с двигател какъвто искаш.
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • #13
                          От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                          Ръждата Стояне, ръждата... Там е причината за влизането във филма. Надали ще намери друга толкова запазена и да е с двулитров двигател.

                          Но пък и надали ще остане дълго време без ръжда в нашите условия. Особено щом е предназначена за лов...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Не може да е толкова умряла с такъв размер гуми колкото го описваш. Особено пък сравнено с нива!
                            Прегледай и обслужи двигателя. Ако сте свили кранчето на газовата, за да харчи малко естествено, че няма да върви.

                            Смяната на двигател определено е филм дето според мен не си заслужава да го подхващаш(особено ако ще плащаш и за работа). По-добре както казва Ицо директно друга с двигател какъвто искаш.
                            Преди време търсих такъв мотор и най евтиния беше 1300 лева за комплакт (състояние като на "прасе в чувал" ,демек незнайно) и това е без разходите по транспорт, трябва и бензинова помпа да се смени , труда за поставянето на мотора, труда за окабеляване ... всеки може да си направи груба сметка за сумата на тази интервенция .
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #15
                              От: малко помощ от колегите и специалистите с витари

                              @Кольо
                              За ръждата съм на ясно..... мор голям е за витарите и спасения няма.
                              Идеята ми беше, че разликата между карбуратор, моно инцежия и пълна инжекция не е голяма. Карал съм ги и трите с еднакъв размер гуми и мога да преценя. А тези на колегата определено не са от големите.
                              2.0л 16 клапана не знам първо дали ще намери, за колко пари ще го намери и за колко ще му го поставят. Из форума чета добри отзиви и за 1.8 балено, но не мога да коментирам.

                              @Ицо
                              Нали и аз това казвам! Колкото и да са болт-он нещата никога няма да стане като заводско
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X