Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Витара няма ток на свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с Витара няма ток на свещите

    Здравей,познавам те много добре и аз съм идвал при теб с едно ЧЗ(Валъо ме е пращал)но преди повече от 13г.Довечера се прибирам и ако утре няма много работа по приготвянето за вечерта ще се чуем и ще доида.Дайе мисле че ти имах и някакъв тел.ако не си го сменял.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с Витара няма ток на свещите

      Първоначално публикуван от valeri_at Преглед на мнение
      Датчика на Хол има 3 извода. + ; - и изход . Не е задължително алармата да прекъсва кабели. Може просто да замасява импулсите на датчика на хол. Като извадиш буксата на датчика на Хол на нея трябва да има един - и два + . Единия е с по-високо напрежение 12,8V- това е захранване. Другия - с по-ниско +5 или +11V това е изход. Третия маса. Ако имаш две маси значи някой друг подава маса на изхода - потърси го. Ако на изваден кабел напреженията са както казах значи проблема е в датчика.
      Вальо след замерването при изваден куплонг и подаден контакт се оказа. Слагам накрайник минуса на мултицета на белия , а плюсовия накрайник на син-черния +06 волта.
      Друго интересно. При изключен контакт при проверка дали един от тези двата е маса/-/ спрямо шасито на автомобила се оказва ,че никой от тях не е маса/-/. Уреда е включен като ом метър/верига/. А сега де ти кво ще кажеш???
      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с Витара няма ток на свещите

        Баси, имам делко с 2 извода на датчика (индуктивен), имам с 6, с вградената бобина и с 2та датчика, имам и с 4 извода, пак с 2 датчика и с външна бобина, ама с 3 не ми е попадало
        За меренето: вземи един резистор, да речем около килоом. Вържи го на кабела, който ти показва 6 волта (странно напрежение, но както и да е) и маса. И пак премери дали 6те волта не са станали по-малко. Ако спадат (примерно на 4 или по-малко), твърде вероятно е това да е изхода на датчика.
        Ако и на 2та останали проводника нямаш маса ... хм, дано не те подвеждам, ама поне на единия би трябвало да има. Дали пак не опираме до някой остатък от имобилайзер?
        Последен въпрос: само 1 датчик ли има? Да не би под "перката" да има пще един? просто точно такова делко нямам подръка, а от снимката никак не си личи.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с Витара няма ток на свещите

          И на мен ми е мн. странно tef4o , ноо.........може компа да му дава някакъв минус остави го това за сега и виж какво открих друго елементарно.
          РЕЛЕТО , което е до краката долу в ляво, което дава захранване на схемата за запалване. Всичко си му е здраво , НО при подаден контакт бобинката му сработва котвата , която трябва да подаде +12 волта /също прави контакт/ , а всъщност няма +12 в. на нито едно от крачетата на котвата. Има +12 в. само при изключен контакт на едното краче , но то е измамно щото при проба с лампа 5 вата не светва. Това ми намирисва ,че на входа на котвата/едното краче,клема/ не идва напрежение +12 в. Мога да му подам с един кабел , но не съм 100% сигурен ,че управлява със + понеже все още не съм намерил схемата на моето запалване. В мануела при схемите за другите модели 1990 - 1995 /запалвания/ е така. Едната клема на котвата/на релето/ е постоянно захранена с +12в. през два или един предпазител. В този случай остава съмнението , че имам изгърмял предпазител или прекъснат кабел някъде по трасето.Предпазителите /тези под волана долу/ съм ги мерил два пъти , всички са здрави. Мощните отпред в коша от дясно също са здрави. Имам и допълнително поставени ,но те нямат ,,Връзка с главния мозък,, , а и те са здрави. Моля ви , ако знаете и други , които да ми убягват пишете , че тая пущина ме откъса вече........амаааан.
          Айде отивам да търся прекъснат кабел , а накрая ще се престраша и ще пусна един отделен плюс на едната клема на котвата на релето.
          Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с Витара няма ток на свещите

            За предпазителите : освен тия, които са наредени красиво под капачката, има още 1 или 2 или 3, зависи от модела. намират се ДО останалите, на няма и сантиметър. Ако са в оригинален вид, са със собствени капачки. Аз затова те питах дали ти всетва ЧЕК-а, като дадеш на контакт. Ако преди си е светвал и угасвал нормално, а сега не светва, остави делкото и рови бушони и жици.
            Успех!
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с Витара няма ток на свещите

              ЕВРИКАААААААААААА
              Най после пущината.......... Подадох +12в.от едната клема на релето /за бобинката на ел. магнита,където идва +12в. след подаден контакт/ на другата /котвата/ и искрата дойде. За мост използвах мултицета включен на 20А хем да гледам има ли голям товар в началото при пробата. Като запали докато беше на по големи обороти товара беше под 1А след , като паднаха се вдигна на около 1,2А. Така и не го разкачих после уреда де реших да го поразходя и него...........подгрях и драснах до центъра да взема хляб и цигари ,че мръкваше.
              Така и не намерих изгорял предпазител , а и повече не смятам да търся. Утре откачам уреда от там и пускам един директен кабел с бушон 15А и газ ......ба си Китарата.
              tef4o при контакт Чека не ми свети и никога преди не е светил......може и ламбата да е изгоряла.
              Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с Витара няма ток на свещите

                Радвам се, че си я подкарал. По топлото като я разчоплиш, тя ще си каже какво е било. продължавам да си мисля, че са останки от аларми, но това не е важно в момента.
                Това, дето чека ти не свети не е добре. Може просто да е изгоряла лампата, може и някой да го е извадил. Когато ти остане време, хвърли едно око, ако я няма лампата, сложи и после си пусни една диагностика. Обикновено е полезна занимавка, защото доста тарикати имат навика да махат лампата, зада прикрият някакъв проблем по мотора.
                При подаване на контакт, чека си светва (ако има какво да светва), независимо от ламбда и прочее. Ако нещо не е наред, просто не угасва, или светва след като запалиш пак. както и да е, това са подробности за сега.
                Весело посрещане на Новата!
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с Витара няма ток на свещите

                  Aз си го знам ,тефчо , но на пролетта ще се рови по обстойно пък и нали си чувал щивачът ходел със скъсани гащи. Ако се бе бъгнал компа щях да я правя с трнзисторно и чук...още имам мое производство някоя платка някъде навряна или щях да сваля от ЧЗто.Весело прекарване на теб и на всички колеги , който имаха желание да помогнат.
                  Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с Витара няма ток на свещите

                    Днес довърших нещата. Пуснах един плюс 12в. на входната клема на котвата на главното реле през предпазител 15А , а старото кабелче прекъснах и изолирах и това е. А сега до следващия лош късмет ......ко да прайм машини никога не знаеш.
                    Последно редактирано от traper2504; 31-12-12, 18:57.
                    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X