Здравейте колеги! От много четене и търсене в темите намерих сходни теми , но никъде не намерих подробности относно импулсите на импулсния датчик в делкото, а и делката /датчици/ са различни при Витарите.
Витарата е 1,6 бензин/газ 8 клапана , моно инж.модел 1993год.
Вчера ходих да дърпам един затънал и подходих пред неговата кола след ,което я угасих. Закачихме въжето и въртя да паля за да го дърпам. О ужас не ще и не ще , а вече мръква , а на другия ден 28.12.2012 е последен работен ден за тази година и имах уговорка със предния собственник на Витарата да ходя в Стара загора да и правя прехвърляне/договор/........... След няколко набързо замервания с пробник се оказа ,че няма високо напрежение от бубината към делкото.
Докарахме я на въже и днес от рано се започнаха замерванията след снощното четене и ровене в темите. Та към патилите и компетентните колеги моля за съвет , че тука на Варвара /малко под Царево е една индия .....моята Витара е едничка и за метода ,,Проба грешка,, нямаш избор на части, което пък ме навежда на мисълта ,че скоро палене нема а има.
След замерванията се видя , че захранване /след подаден контакт реленцето долу до съединителя включва/чува се/. +12 волта към бубината има на едното /червено/ кабелче на буксата на бубината. На другото кабелче от същата букса/кафяво бяло/според мен идващо от комутатора/хванат над бубината/ няма никакъв импулс мерено със стрелкови уред и скала 1 волт.

От буксата на комутатора излизат три кабела средния /зелен черен/ според мен идва от магнитния датчик в делкото и на него също би трябвало да дава някакъв импулс , а няма никой. Меря със стрелкови уред и пробвах дори скала с 1 волт. На този кабел ли трябва да идва импулс или на някой от другите два , които мисля отиват в компа. Давайте мнения къде е проблема магнитен датчик ли е това или датчик Хол , в него ли е проблема , в комутатора или не дай боже компа.Поне според мен бубината трябва да е здрава. И пак пиша най големия яд тука е ,че няма една Витара в селото , а и днес 28 ми прее.ах ходенето до ,,Зарата,,...................
Витарата е 1,6 бензин/газ 8 клапана , моно инж.модел 1993год.
Вчера ходих да дърпам един затънал и подходих пред неговата кола след ,което я угасих. Закачихме въжето и въртя да паля за да го дърпам. О ужас не ще и не ще , а вече мръква , а на другия ден 28.12.2012 е последен работен ден за тази година и имах уговорка със предния собственник на Витарата да ходя в Стара загора да и правя прехвърляне/договор/........... След няколко набързо замервания с пробник се оказа ,че няма високо напрежение от бубината към делкото.
Докарахме я на въже и днес от рано се започнаха замерванията след снощното четене и ровене в темите. Та към патилите и компетентните колеги моля за съвет , че тука на Варвара /малко под Царево е една индия .....моята Витара е едничка и за метода ,,Проба грешка,, нямаш избор на части, което пък ме навежда на мисълта ,че скоро палене нема а има.


Коментар