След извършен "задължителен" лифт на Витара къса база по метода "TRAVELING",за което лично му благодаря бих искал да чуя препоръки от колеги с преки впечатления за най-подходящ размер на гуми като подложките използвани при лифта са 50мм и отпред и отзад и има уширители на калниците. След дълго изследване на форума, като че ли най-налагащия се размер е 235/75/15, но цената на 31/10.5/15 не е кой знае колко по-висока. Джантите са с ЕТ10 И 7J широчина а гумите,които ще се монтират ще бъдат вероятно BF GOODRICH AT или General Graber AT2 (естествено не са изключени и други варианти ). Предварително благодаря на отговорилите с опит по този път!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Свий
X
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
30/9.5/15 с джанти ет0 може леко да опират и се налага подрязване на веждите отпред ...Отзад няма проблем...За 31инча обаче вече иска сериозно поорязване + по изнесени джанти защото иначе опират в шасито при завиване или вместо да се орязва може боди лифт...Писано е хиляда пъти за тези неща...Гуми АТ2 е моята препоръка! гудрича не е по-добър в нищо според личните ми наблюдения и тестове ,а е по-скъп...Има противници на тази теза ,но няма и как иначе...Дали са по 100лв на гума горница...Все нещо трябва да се каже в + ама какво да е не знам
АТ2 май обаче сега трудно се намира...Пробвай потърси...От употребата им мога да кажа ,че за 10000км безжалостна експлоатация съм им свалил 1 мм.Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение30/9.5/15 с джанти ет0 може леко да опират и се налага подрязване на веждите отпред ...Отзад няма проблем...За 31инча обаче вече иска сериозно поорязване + по изнесени джанти защото иначе опират в шасито при завиване или вместо да се орязва може боди лифт...Писано е хиляда пъти за тези неща...Гуми АТ2 е моята препоръка! гудрича не е по-добър в нищо според личните ми наблюдения и тестове ,а е по-скъп...Има противници на тази теза ,но няма и как иначе...Дали са по 100лв на гума горница...Все нещо трябва да се каже в + ама какво да е не знам
АТ2 май обаче сега трудно се намира...Пробвай потърси...От употребата им мога да кажа ,че за 10000км безжалостна експлоатация съм им свалил 1 мм.
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
235/75/15 на джанти 7" с ЕТО е оптималното. Твоите с ЕТ+10 също стават. Възможно е леко да обпират в рамата, но можеш да регулираш ограничители на волана и проблема се решава.
С по-големи гуми ще загубиш част от пъргавината, която е най-хубавото във витарата. Другото е, че щом си се насочил към АТ гуми, то трябва да можеш да ги развърташ, за да се чистят.
Дали BGF AT или Grabber AT2 ти сам ще прецениш. Това което имам като опит и наблюдения с двете гуми е следното - грабера е малко по добър и евтин, но пък бфг определено е по-износоустойчив. Обърни внимание, че грабер се срещат с различна дълбочина на грайфера - 10 или 13мм.о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Лифт и не агресивни гуми са несъвместими понятия.
За какво се повдига-за да се съберат по-големи гуми.
За какво са по-големи гуми-за по-голям клиренс.
За какво е по-голям клиренс-за каране на сериозен офроуд.
Е, точно там гуми от вида на АТ нямат никакъв шанс.
Лично мнение.
П.П. Овсен ако витарата не се ползва за пичеловка...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Коле не е точно така...Има средно положение...И аз имам лифт и ходя да си бухам витарката бая...Но си имам и едни пътни/зимни АТ2 гуми точно витарския размерИма много хора които си купуват джипки дори само за зимата...Зимата ако е дигната витарката е много по-добре от нормално...Но това всички го знаете няма какво да ви обеснявам глупости .Та недей тей...Пък каква пичеловка...То витарката като я видиш ако си една жена надали първото нещо което ще направиш е да почнеш да се оглеждаш кой я кара ...Там знаете ...кайени,туарегчета,други халосни джипки дето нямат пък място в графата -проходими...Та е има и някой сигурно за кафеджийки да ги правят ,но Витарата като цяло е много целеви вседеход по мои наблюдения
Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеЛифт и не агресивни гуми са несъвместими понятия.
За какво се повдига-за да се съберат по-големи гуми.
За какво са по-големи гуми-за по-голям клиренс.
За какво е по-голям клиренс-за каране на сериозен офроуд.
Е, точно там гуми от вида на АТ нямат никакъв шанс.
Лично мнение.
П.П. Овсен ако витарата не се ползва за пичеловка...
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение235/75/15 на джанти 7" с ЕТО е оптималното. Твоите с ЕТ+10 също стават. Възможно е леко да обпират в рамата, но можеш да регулираш ограничители на волана и проблема се решава.
С по-големи гуми ще загубиш част от пъргавината, която е най-хубавото във витарата. Другото е, че щом си се насочил към АТ гуми, то трябва да можеш да ги развърташ, за да се чистят.
Дали BGF AT или Grabber AT2 ти сам ще прецениш. Това което имам като опит и наблюдения с двете гуми е следното - грабера е малко по добър и евтин, но пък бфг определено е по-износоустойчив. Обърни внимание, че грабер се срещат с различна дълбочина на грайфера - 10 или 13мм.
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнениеОт какво зависи големината на грайфера при грабера?
Най-общо казано от конкретния размер и мястото на производство - Мексико или УСА.
Коле, хубаво е, че споделяш личното си мнение с насо 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
То и аз до сега карах в калта с АТ гудрич ,не че не върви в калта но е изкуство да я държиш в пътя ,абе направо си е авантюра особено с ЛСД отзад ,за това си поръчах кайман и утре отивам да си го взема ,качих едини за проба и се оказа че няма нищо общо с АТ , завиваш на ляво джипката завива ,завиваш на дясно и тя на дясно ,но с АТ тази закономерност е доста различна .Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеТо и аз до сега карах в калта с АТ гудрич ,не че не върви в калта но е изкуство да я държиш в пътя ,абе направо си е авантюра особено с ЛСД отзад ,за това си поръчах кайман и утре отивам да си го взема ,качих едини за проба и се оказа че няма нищо общо с АТ , завиваш на ляво джипката завива ,завиваш на дясно и тя на дясно ,но с АТ тази закономерност е доста различна .
Коментар
-
От: ГУМИ СЛЕД ЛИФТ ВИТАРА
http://www.generaltire.com/tires/lig...bber-at2#Specs
http://www.tirerack.com/tires/tires....l=Grabber+AT+2
235/75/15 са с 11мм грайфер в средата ,но пък имат предпазен борд който 225/75/15 нямат...Разправят ,че на 225/75/15 бил малко по-дълбок протектора...не знам...Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар