Преди два дни направих ремонт на секторната кутия на Витарата защото имаше ужасяващ луфт във волана и при всяка неравност ходеше където си поиска. Първо като я разглобих видях че нямаше грам масло вътре. И че валът е доста износен.
Взех нови семеринги. На снимката си личи старата в какво състояние е. Зелената е за оста която е към кормилото, а черната е доло където се захваща за кормилната щанга.
Минахме леко вала на стуг колкото да се заглади.
Зеленият семеринг е сложен.
Бронзовата втулка която избихме беше и тя доста износена.(снимката е лоша )
Взех материал за новата и започнахме да я правим.
Външният диаметър беше много интересен 29,3мм стана като оригинална, с канал.
Сложих и черният семеринг.
След монтажа на всички части, налях 200-300мл масло. След поставянето вече на ремонтираната кутия луфта който имаше във волана се намали до 80%.
Ето едно клипче преди.
Другата седмица ще направя и резултата от всичко това.
Взех нови семеринги. На снимката си личи старата в какво състояние е. Зелената е за оста която е към кормилото, а черната е доло където се захваща за кормилната щанга.
Минахме леко вала на стуг колкото да се заглади.
Зеленият семеринг е сложен.
Бронзовата втулка която избихме беше и тя доста износена.(снимката е лоша )
Взех материал за новата и започнахме да я правим.
Външният диаметър беше много интересен 29,3мм стана като оригинална, с канал.
Сложих и черният семеринг.
След монтажа на всички части, налях 200-300мл масло. След поставянето вече на ремонтираната кутия луфта който имаше във волана се намали до 80%.
Ето едно клипче преди.
Другата седмица ще направя и резултата от всичко това.
Коментар