Не знам дали някой е пускал тема или в някоя не е писано за това което ме интересува. Върти ми се в главата да дублирам предните амортисьори и евентуално задните (или тях да ги сменя с по-твърди). Идеята ми се породи от разглеждане на снимки на Калмини, където видях че отпред са сложени по още един. Дали ще има ефект от тази заигравка, и как точно да стане монтажа, дали вертикално или под лек ъгъл?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дублиране на амортисьори
Свий
X
-
От: Дублиране на амортисьори
Аз също мисля да го направя,само че защото предните са ми поизтървали.Със Стефан от Габрово го коментирахме-хем се ползва стария да държи окачването и новия да ти обира вибрациите,като естествено ще е от модела на задните и ще е много по евтин.0887/400121 Антон Донев
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Аз за сега съм монтирал само задните.Като сложа омеговия мотор и върна купето обратно върху шасито за да се натовари окачването ще монтирам и предните.Някъде из форума съм срещал снимки на Варненската дизелова Витара тя е с двойни амортисьори.Миналата година на Трявна също имаше ама не помня коя
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Според мен за траялка няма голям смисъл. Много често го правят ралиджиите но те не гонят кой-знае какви ходове. Добре трябва да се прецени мястото на монтаж и дължината им за да не стане ограничител на хода.http://vbox7.com/play:398e8b82
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
С амове квито дойдат (или квито има в кашона с ръждясали части) - най-често никакъв.Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
И аз не знам, но на този изброих 10 вертикални и още 4 под някакъв ъгълПървоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Ето го и целиятПървоначално публикуван от васето Преглед на мнениеТози явно скача и гази коли,на дали е под 2,5 тона.
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Смисъл има ако се кара бързо по силно неравен терен-/рали-рейд/.Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
В допълнение на този добър отговор мога да допълня още няколко причини за монтаж на двойни амортесьори.Натоварването на самите амортесьори се разделя между двата което води до удължен пробег и по-голяма надеждност (няколко пъти съм късал стержен и ухо на единичен ам. но на двоен това е почти невъзможно без удар).При евентуална повреда на единия, другия продължава да работи и така автомобила не остава без окачване.Понеже амовете гасят ударите , когато са два или един по як(истински и много по скъп ) се запазват останалите компоненти на окачването.Когато е един и то маслен скоро след напускане на асвалтовия път той вече е прегрял и съответно със силно намалени работни свойства.Когато са два в началото е малко тръскачка но като се разбие маслото и вече другите са изтървали, двата продължават да работят.И накрая това което каза Антон, конкретно при Витарата отпред могат да се дублират като бюджетно решение.При вече заминали оригинални(недържащи но неизтекли) амове, се дублират с обикновени(много по евтини) а оригиналния остава само да държи окачването .Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеСмисъл има ако се кара бързо по силно неравен терен-/рали-рейд/.
При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Колегата Янко е най-прав.При бързо каране по черно,амовете се пренатоварват и полезното им действие почти изчезва затова се налага да бъдат заменени с по твърди или по-евтиния вариант дублирани.При дублирането,задните се дублират с втори омегов,а отпред със задни от корса Б,като задължително се поставят ограничителни колани.По-добър вариант е задни амове монро адвенчър от терано и предни кони регулируеми.Вторият вариант е по скъп,но много по-добър за скоростно каране по черно.След тези интервенции возията по асфалт наистина става като на каруца,но по черно става много стабилна.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар