Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дублиране на амортисьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дублиране на амортисьори

    Не знам дали някой е пускал тема или в някоя не е писано за това което ме интересува. Върти ми се в главата да дублирам предните амортисьори и евентуално задните (или тях да ги сменя с по-твърди). Идеята ми се породи от разглеждане на снимки на Калмини, където видях че отпред са сложени по още един. Дали ще има ефект от тази заигравка, и как точно да стане монтажа, дали вертикално или под лек ъгъл?
    Последно редактирано от Деян Давидов; 31-03-12, 21:24.
    TT-Tuning Team
    АСК Добрич

  • #2
    От: Дублиране на амортисьори

    1. Под еднакъв ъгъл с другите, ако е възможно.
    2. Очаквай возия на каручка, че и по-зле. Добре за състезания, зле за всичко останало.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Дублиране на амортисьори

      Меко возене не искам, джипката е само за извън пътя.
      TT-Tuning Team
      АСК Добрич

      Коментар


      • #4
        От: Дублиране на амортисьори

        Аз също мисля да го направя,само че защото предните са ми поизтървали.Със Стефан от Габрово го коментирахме-хем се ползва стария да държи окачването и новия да ти обира вибрациите,като естествено ще е от модела на задните и ще е много по евтин.
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #5
          От: Дублиране на амортисьори

          Аз за сега съм монтирал само задните.Като сложа омеговия мотор и върна купето обратно върху шасито за да се натовари окачването ще монтирам и предните.Някъде из форума съм срещал снимки на Варненската дизелова Витара тя е с двойни амортисьори.Миналата година на Трявна също имаше ама не помня коя

          Коментар


          • #6
            От: Дублиране на амортисьори

            Според мен за траялка няма голям смисъл. Много често го правят ралиджиите но те не гонят кой-знае какви ходове. Добре трябва да се прецени мястото на монтаж и дължината им за да не стане ограничител на хода.
            http://vbox7.com/play:398e8b82

            Коментар


            • #7
              От: Дублиране на амортисьори

              И какъв е точно смисъла на дублиращия ам?

              Коментар


              • #8
                От: Дублиране на амортисьори

                Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                И какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
                С амове квито дойдат (или квито има в кашона с ръждясали части) - най-често никакъв.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Дублиране на амортисьори

                  Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                  И какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
                  И аз не знам, но на този изброих 10 вертикални и още 4 под някакъв ъгъл
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10025.jpg
Прегледи:1
Размер:168.3 КБ
ID:5361546
                  не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дублиране на амортисьори

                    Този явно скача и гази коли,на дали е под 2,5 тона.
                    http://vbox7.com/play:398e8b82

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дублиране на амортисьори

                      Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                      Този явно скача и гази коли,на дали е под 2,5 тона.
                      Ето го и целият
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10017.jpg
Прегледи:1
Размер:238.7 КБ
ID:5361583
                      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дублиране на амортисьори

                        Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                        И какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
                        Смисъл има ако се кара бързо по силно неравен терен-/рали-рейд/.
                        При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
                        При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
                        Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дублиране на амортисьори

                          Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                          Смисъл има ако се кара бързо по силно неравен терен-/рали-рейд/.
                          При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
                          При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
                          Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.
                          В допълнение на този добър отговор мога да допълня още няколко причини за монтаж на двойни амортесьори.Натоварването на самите амортесьори се разделя между двата което води до удължен пробег и по-голяма надеждност (няколко пъти съм късал стержен и ухо на единичен ам. но на двоен това е почти невъзможно без удар).При евентуална повреда на единия, другия продължава да работи и така автомобила не остава без окачване.Понеже амовете гасят ударите , когато са два или един по як(истински и много по скъп ) се запазват останалите компоненти на окачването.Когато е един и то маслен скоро след напускане на асвалтовия път той вече е прегрял и съответно със силно намалени работни свойства.Когато са два в началото е малко тръскачка но като се разбие маслото и вече другите са изтървали, двата продължават да работят.И накрая това което каза Антон, конкретно при Витарата отпред могат да се дублират като бюджетно решение.При вече заминали оригинални(недържащи но неизтекли) амове, се дублират с обикновени(много по евтини) а оригиналния остава само да държи окачването .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дублиране на амортисьори

                            При мен предните са Монро на има няма 1000км от които 400км извън пътя. Мисля с дублирането да облекча скачането на предницата, не знам дали ще се получи но се надявам.
                            TT-Tuning Team
                            АСК Добрич

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дублиране на амортисьори

                              Колегата Янко е най-прав.При бързо каране по черно,амовете се пренатоварват и полезното им действие почти изчезва затова се налага да бъдат заменени с по твърди или по-евтиния вариант дублирани.При дублирането,задните се дублират с втори омегов,а отпред със задни от корса Б,като задължително се поставят ограничителни колани.По-добър вариант е задни амове монро адвенчър от терано и предни кони регулируеми.Вторият вариант е по скъп,но много по-добър за скоростно каране по черно.След тези интервенции возията по асфалт наистина става като на каруца,но по черно става много стабилна.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X