Не знам дали някой е пускал тема или в някоя не е писано за това което ме интересува. Върти ми се в главата да дублирам предните амортисьори и евентуално задните (или тях да ги сменя с по-твърди). Идеята ми се породи от разглеждане на снимки на Калмини, където видях че отпред са сложени по още един. Дали ще има ефект от тази заигравка, и как точно да стане монтажа, дали вертикално или под лек ъгъл?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дублиране на амортисьори
Свий
X
-
От: Дублиране на амортисьори
Аз също мисля да го направя,само че защото предните са ми поизтървали.Със Стефан от Габрово го коментирахме-хем се ползва стария да държи окачването и новия да ти обира вибрациите,като естествено ще е от модела на задните и ще е много по евтин.0887/400121 Антон Донев
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Аз за сега съм монтирал само задните.Като сложа омеговия мотор и върна купето обратно върху шасито за да се натовари окачването ще монтирам и предните.Някъде из форума съм срещал снимки на Варненската дизелова Витара тя е с двойни амортисьори.Миналата година на Трявна също имаше ама не помня коя
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Според мен за траялка няма голям смисъл. Много често го правят ралиджиите но те не гонят кой-знае какви ходове. Добре трябва да се прецени мястото на монтаж и дължината им за да не стане ограничител на хода.http://vbox7.com/play:398e8b82
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Първоначално публикуван от васето Преглед на мнениеТози явно скача и гази коли,на дали е под 2,5 тона.
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеИ какъв е точно смисъла на дублиращия ам?
При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеСмисъл има ако се кара бързо по силно неравен терен-/рали-рейд/.
При тези обстоятелства особено късите и леки джипки много лесно губят контакт с пътя-/най-вече предницата им/.
При всяко едно приземяване на колелата естествено се претоварват диф,полуоски,получават се удари,особено ако не се отнеме газта,та затова и ги слагат.
Между другото Нивите,които участваха на рали Париж-Дакар-/84,85г./ бяха именно с дублирани амове отпред и отзад,както и почти всички машини участващи на подобни скоростни състезания.
Коментар
-
От: Дублиране на амортисьори
Колегата Янко е най-прав.При бързо каране по черно,амовете се пренатоварват и полезното им действие почти изчезва затова се налага да бъдат заменени с по твърди или по-евтиния вариант дублирани.При дублирането,задните се дублират с втори омегов,а отпред със задни от корса Б,като задължително се поставят ограничителни колани.По-добър вариант е задни амове монро адвенчър от терано и предни кони регулируеми.Вторият вариант е по скъп,но много по-добър за скоростно каране по черно.След тези интервенции возията по асфалт наистина става като на каруца,но по черно става много стабилна.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар