От: Проблем със скоростите или гъсто масло ?
....Стефчо/надявам се, че нямаш против обръщението,голям фен съм ти поради квалифицета и ерудицията Ти, но след процедурата описана от теб, мисля, че едно, 2-ве,или 3,4-ри кратно повторение на същото, би било по-добре, с цел по-добро разбиване на маслото/гъстотата им/ и последващото по-добро експлоатиране на последващите процедури.А парното тук има значение само за изпотяването на стъклата.От опита ми с МПС/дизел и бензин/ досега/не, че е от значение за Вас-33години/но за всички масла,скорости,двигатели и др.агрегати и други показатели, най-важен е опитът с тях и индивидуалният подход/има правила -има и нарушение на правилата.Те/Правилата/са създадени за да се нарушават.
ПС.Надали някой ще краде кола която, не се знае дали ще запали в студа/нямам впредвид Витара/ да чака да изчистиш,подгрееш и той/айдука/да се качи и да потегли
известявайки те с клаксона.За сравнение-снощи/сутринта/след 15ч.престой-бях нощна смяна-минус 20 град./КПП Дяково/,голям тиферич ,от студеното стартера/нов акум.-72ан/на третото зав-не запали.Все едно и антифр.-40град.и маслото-15В40 бяха замръзнали.След разбиване на маслото, от първото чукване запали от раз, както през лятото.Без парно,раздатки и др.подобни и потглих като Б.Б. за Банско.
....Стефчо/надявам се, че нямаш против обръщението,голям фен съм ти поради квалифицета и ерудицията Ти, но след процедурата описана от теб, мисля, че едно, 2-ве,или 3,4-ри кратно повторение на същото, би било по-добре, с цел по-добро разбиване на маслото/гъстотата им/ и последващото по-добро експлоатиране на последващите процедури.А парното тук има значение само за изпотяването на стъклата.От опита ми с МПС/дизел и бензин/ досега/не, че е от значение за Вас-33години/но за всички масла,скорости,двигатели и др.агрегати и други показатели, най-важен е опитът с тях и индивидуалният подход/има правила -има и нарушение на правилата.Те/Правилата/са създадени за да се нарушават.
ПС.Надали някой ще краде кола която, не се знае дали ще запали в студа/нямам впредвид Витара/ да чака да изчистиш,подгрееш и той/айдука/да се качи и да потегли
известявайки те с клаксона.За сравнение-снощи/сутринта/след 15ч.престой-бях нощна смяна-минус 20 град./КПП Дяково/,голям тиферич ,от студеното стартера/нов акум.-72ан/на третото зав-не запали.Все едно и антифр.-40град.и маслото-15В40 бяха замръзнали.След разбиване на маслото, от първото чукване запали от раз, както през лятото.Без парно,раздатки и др.подобни и потглих като Б.Б. за Банско.


.Виж и маслото все пак.
Коментар