От: Прераждането на "Райо" в лицето на "Бледоликия"
Ето го най накрая дълго очаквания резултат
Като за щатно окачване ходовете са добри. Сега остава да си го прибера и да заменя дифовете за да може да му се нарадвам малко
Ходовете ти идват предимно от задния мост, защо предния е толкова "твърд"?
За момента ще е това положението, колкото и смешно да звучи пружините не са работили близо 6-7 години и сега са доста твърди и положението им в работна среда трябва да е 35 см а сега стоят на 41-42 см. Тези същите пружини са сложени на една витара за задни и се държат повече от перфектно. Събират се до МАХ (навивка в навивка) и се разпъват колкото ход има амортисьора. В разпънато положение са 53 см което е повече от достатъчно. Ако всичко е ОК тази седмица трябва да си го взема и да започна да го карам та се надявам да слегнат поне малко. Другия проблем е торсионния ефект от самия тип на окачването отпред и затова така. Ще го покарам известно време да се понауча и като му дойде времето може би ще направим нови носачи. След проблемите които бяха решени до момента достигнах също и до вариант след време да се заменят пружините с airshock-ове но това ще е след време.
Гоше ,пусни една снимка да видим как сгъват тези пружини.По принцип дългите и с малък диаметър пружини се "изтумбват" , когато сгъват повече .
Нека да си прибера джипа и тогава ще направя по хубави снимки. Принципно на витарата на която са сложени отзад работят доста добре и не съм забелязал да се "изтумбват" . В диаметър са 120 мм а вартбурговите са 110 ...... Нека да си го прибера и ще пиша допълнително
От: Прераждането на "Райо" в лицето на "Бледоликия"
Здравейте отново и от мен :-)
След 2 години и половина джипа си е все същия както на последните снимки с една малка разлика - двигателя, а именно двигател от опел омега. Мотора беше разглобен тотално и му направих пълна ревизия. Когато купих омегата беше с проблем в запалителната система, кода на мотора е х20 115 к.с. След чесане по празната ми глава реших да си реша проблема с запалването като монтирам делко от самурай - речено сторено. Изолирахме всичко де що е компютър и датчик от старата инсталация и мотора запапали от раз. Реших че не ми трябва бензин и само на газ, НООО сега вече искам да го пробвам и на бензин как ще се държи но това ще е малко по късно.
След като смених мотора не съм пипал нищо друго по джипа ама и не съм го карал много много до юли 2014. От юли 2014 до ден днешен аз съм извън страната а джипа стои прибран в гараж и си ме чака и понеже е много послушен реших да му направя няколко подаръка за тази коледа, а именно това
1.Mile Marker 8 000lbs - 152:1 :-)
2. След смяната на мостовете с мостове от ЛР диско ми се наложи да сменя ключа за гуми и ми попадна един много добър комплект
Ключ за гуми, тръбичка и т.н.
3. Малко колани защото повечето организатори на състезания казват носете си дълги колани та реших да се оборъдвам с около 30-40 метра :-P
4. Всички споменават пътечки да си носим за всеки случай..... Речено сторено, че и жълти да се виждат в калта
5. Случайно ми попаднаха едни джанти и реших да ги взема - 7х15 мисля че са ЕТ 0 но не съм сигурен за последното
На същото място от където взех джантите намерих нещо ценно за мен на безумно евтина цена - заден диф (к-т) от серия в безупречно състояние за 40 паунда
В събота всичко го пакетирам и пращам за БГ да ме чака като се приберем за коледа да бъде наредено в джипа. Най вероятно като последно за тази година ще бъдат гумите, а именно Silverstone 33*10,5*15 или 16 цола още не съм го решил окончателно. Следващото което ще бъде реализирано ще бъде roll cage и понеже имам някакви мераци за участие на следващото издание на RFC Balkans да сме живи и здрави ще бъдат купени съответно компресорна станция и преден и заден блокаж
Най притеснителното нещо в цялата работа остава изключително високия център на тежеста и килограмите на оборудваната кола. Текущата лебедка е планувана да бъде използвана за задна и за странично укрепване, а за основна най вероятно ще е warn 8274 с леки подобрения. Но за това малко след нова година.
Общо взето дядо коледа подрани малко тази година, но аз не се оплаквам. Това е от мен за сега като се приберем за коледа ще пусна нови снимки с новите гуми
Поздрави приятели
Последно редактирано от balta; 23-10-15, 01:28.
Причина: допълнение
Силвърстони 33 на 15 джанта доколкото знам няма. Поне аз докато търсих не намерих, та се наложи да сменям и джантите.
Коле мисля че мярнах 33 на 15 джанта при Стоян от Ямбол. Ако ли не имам още няколко вариянта въпрооса е, че ще се опитам да ги набявя преди да се прибера на 20.12. за да може да ме чакат и да не губя време, че на 3.01 летим наобратно а имам още доста неща да свърша преди RFC Balkans. В крайна сметка имам вече и 15 и 16 цола джанти та не ме бърка особено. Като намеря ще пиша от къде съм ги взел
Ейй Бактаджиев - изгубисе и сега "изригна"!
Важното е, че не си забравил белия.
Колко е масата на автомобила?
Стоянчо няма как да го забравя той си ми е като дете :-) Джипа последно като го теглих беше 1 160 кг но сега му предстои да понапълнее малко та като сложа и клетката тогава пак ще го меря. Сега имам голяма разлика на теглото между преден и заден мост което се надявам да се откоригира с двете лебедки отзад.
Коментар