Такааа та значи след инцидента с "Райо" след 40 дни той възкръсна и се прероди в "Бледоликия". Конкретно Сузуки Сантана 1994 година 1.3 къса база кабрио. Вече с опит и отъпкана пътека ще се опитам да направя "бледоликия" машината която би трябвало да бъде без грешките допуснати от преди
Като за начало замяна на мотора 1.3то с 1,6 и монтаж на хидравлика на волана. Следва окачването, гуми с джанти и клетката. Като се има на в предвид зимния сезон смятам да сложа само мотора и хидравликата, а като се пролет пукне ще се довърши започнатото. Поне вече съм наясно какъв размер гуми ще купя и какви джанти а именно 235/85/16 и джанти с ет-40 новички от кашон. А и забравих за бавните дифове 5,12. Снимки ще пусна тези дни че съм се захванал с мотора и хидравликата защото искам да ида за събора с джипа.
За хората които искат 1.6 от витара на самурай да имат на из предвид, съединителя идва на моменти слабичък и намирисва чат пат. Аз реших да пробвам с притискател от голф, феродов диск от витара и маховик от самурай. Утре чакам да ми дойде притискателния диск след модификациите за да стане на самурайския маховик и след тестовете ще пиша дали си заслужава. Като идеята е да се мине от 190мм феродов диск на 200мм. Общо взето това съм замислил да му се случи на "бледоликия". Ще пусна и една две снимки на трансплантацията на мотора и хидравликата.
Следва продължение.......

Като за начало замяна на мотора 1.3то с 1,6 и монтаж на хидравлика на волана. Следва окачването, гуми с джанти и клетката. Като се има на в предвид зимния сезон смятам да сложа само мотора и хидравликата, а като се пролет пукне ще се довърши започнатото. Поне вече съм наясно какъв размер гуми ще купя и какви джанти а именно 235/85/16 и джанти с ет-40 новички от кашон. А и забравих за бавните дифове 5,12. Снимки ще пусна тези дни че съм се захванал с мотора и хидравликата защото искам да ида за събора с джипа.
За хората които искат 1.6 от витара на самурай да имат на из предвид, съединителя идва на моменти слабичък и намирисва чат пат. Аз реших да пробвам с притискател от голф, феродов диск от витара и маховик от самурай. Утре чакам да ми дойде притискателния диск след модификациите за да стане на самурайския маховик и след тестовете ще пиша дали си заслужава. Като идеята е да се мине от 190мм феродов диск на 200мм. Общо взето това съм замислил да му се случи на "бледоликия". Ще пусна и една две снимки на трансплантацията на мотора и хидравликата.
Следва продължение.......
Коментар